بازدید مشترک بهرامی و مدیرکل راهداری از پروژه های فعال این حوزه در شهرستان دنا

با هدف بررسی مشکلات و نظارت بر روند اجرایی پروژه ها ، روز گذشته نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل حمل و نقل و راهداری و فرماندار شهرستان دنا از طرح های عمرانی این اداره در شهرستان دنا بازدید بعمل آوردند .

بازدید مشترک بهرامی و  مدیرکل راهداری از پروژه های فعال این حوزه در شهرستان دنا

اَفتونیوز| با هدف بررسی مشکلات و نظارت بر روند اجرایی پروژه ها ، روز گذشته نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل حمل و نقل و راهداری و فرماندار شهرستان دنا از طرح های عمرانی این اداره در شهرستان دنا بازدید بعمل آوردند .

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بیان کرد : با توجه به هماهنگی‌های که با اداره کل راهداری استان داشتیم قرار شد بازدیدی از پروژه‌ها داشته باشیم.

 

محمد بهرامی با بیان اینکه البته از قبل خدمات فراهم شده بود اظهار داشت : چندین بار از پروژه‌ها بازدید عمل آوردیم و در جلساتی که با سازمان راهداری کشور داشتیم پی گیر مشکلات بودیم البته پروژه‌هایی که الان در حال اجرا هستند و پروژه‌هایی که در آینده اجراء خواهند شد اعتبارات آنها استانی نیست.

 

بهرامی خاطرنشان کرد: بودجه این طرح ها از اعتبارات منابع ملی خود سازمان راهداری کشور است که با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از آنها انجام شده و بخش دیگر به زودی ابلاغ خواهد شد.

 

وی در خصوص طرح هایی که قرار است در آینده اجرا شود گفت : پروژه جاده امامزاده ولی حسین و جاده مسیر شاغالب  به بختیاری که از پروژه‌های مهم ما در شهرستان دنا  هستند در آینده نزدیک اجرایی خواهند شد .

 

بهرامی ضمن تمجید از زحمات مدیرکل راهداری استان تصریح کرد: جا دارد در اینجا تقدیر و تشکر کنم از مدیر کل محترم  راهداری استان و همکاران ایشان که همواره پای کار هستند ، در رابطه با تامین اعتبار جهت اجرای پروژه ها  هماهنگ هستیم و همواره نشان دادند که مسئولیت پذیر و دلسوز هستند .

 

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : از جمله پروژه‌هایی که امروز بازدید به عمل آمد پروژه پوشش آسفالت  محور یاسوج سی سخت حد فاصل مادوان تا گنجه‌ای که به طول ۷ کیلومتر و به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان بود که به اتمام رسید همچنین در این مسیر نیوجرسی به طول ۷ کیلومتر و خط‌کشی نیز انجام شد.

 

محمد بهرامی در ادامه افزود: آسفالت محور سی سخت توت نده با اعتباری بالغ بر هفت و نیم میلیارد تومان از فردا شروع خواهد شد و  پروژه راه روستایی کره بی بی زهرا خاتون  شامل دیوار حایل و پل ورودی که بسیار ضروری است با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در حال اجرا است ضمن اینکه روکش آسفالت دلی بهرام بیگی به پاتاوه به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان نیز در حال اجرا است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها