رئیس مرکز بهداشت بویراحمد در گفت و گو با رسانه ها


بخش زیادی از اعتبارات مان به عنوان اجاره بها پرداخت می‌شود/واکسن «پنوموکوک در دسترس قرار گرفت

نشست خبری سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد با اصحاب رسانه ها و خبرنگاران برگزار شد.

بخش زیادی از اعتبارات مان به عنوان اجاره بها پرداخت می‌شود/واکسن «پنوموکوک در دسترس قرار گرفت

اَفتونیوز| نشست خبری رئیس  مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد با اصحاب  رسانه ها و خبرنگاران برگزار شد.

سید محسن اسدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: واکسن «پنوموکوک» با پوشش سنی ۲ ماه تا ۲ ماه و ۲۹ روز در دسترس قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی، ابراز داشت: ۱۹ مرکز فعال، ۱۴٠ خانه بهداشت فعال و ۴ مرکز غیر فعال با هدفگذاری برای فعال سازی داریم.

اسدی از فعالیت یکهزار پرسنل با پوشش مرکز بهداشت بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: نگاه ما تخصص گرایی در کنار حمایت از جامعه هدف است.

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت مهمترین برنامه مورد توجه وزارت بهداشت است، ظرفیت بخشی و اجرای برنامه‌های ابلاغی را در زمره برنامه‌ها دانست.

اسدی با اشاره به چالش‌های پیش روی مرکز بهداشت بویراحمد، گفت: بسیاری از مکان‌های در اختیار مراکز بهداشتی، استیجاری است و بخش زیادی از اعتبارات به عنوان اجاره بها پرداخت می‌شود که نقش رسانه‌ها در جذب خیرین سلامت محسوس است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی، ابراز داشت: ۱۹ مرکز فعال، ۱۴٠ خانه بهداشت فعال و ۴ مرکز غیر فعال با هدفگذاری برای فعال سازی داریم.

اسدی از فعالیت یکهزار پرسنل با پوشش مرکز بهداشت بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: نگاه ما تخصص گرایی در کنار حمایت از جامعه هدف است.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی مرکز بهداشت بویراحمد، گفت: بسیاری از مکان‌های در اختیار مراکز بهداشتی، استیجاری است و بخش زیادی از اعتبارات به عنوان اجاره بها پرداخت می‌شود که نقش رسانه‌ها در جذب خیرین سلامت محسوس است.

اسدی به اهمیت تحقق شاخص‌های درمانی اشاره کرد و ابراز داشت: شاخص‌های بهداشت و درمان یکی از محسوس‌ترین مشخصه‌های توسعه هر جامعه است.

اسدی گفت: رشد و رساندن شاخص‌ها به استانداردها از هدفگذاری های شکل گرفته است.

اسدی تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ها یک مکمل برای حوزه بهداشت و درمان است.

وی ابراز داشت: رسانه‌ها بازوی اطلاع رسانی و قوه آگاهی بخشی در بخش بهداشت و درمان است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها