سیدرضا عسکری فعال اصلاح طلب؛


چینش کابینه دولت چهاردهم رضایت‌بخش نبود/تغییر جامع در مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

سید رضا عسکری با بیان اینکه پیام صفر تا ۱۰۰ رأی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تغییر، تحول‌‌خواهی و عبور از وضعیت موجود بود، اظهار کرد: چینش کابینه دولت چهاردهم رضایت‌بخش نبوده و این ادعا وجود دارد که اکثریت جامعه را ناامید کرد.

چینش کابینه دولت چهاردهم رضایت‌بخش نبود/تغییر جامع در مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

اَفتونیوز| رئیس شورای حزب اتحاد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیام صفر تا ۱۰۰ رأی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تغییر، تحول‌‌خواهی و عبور از وضعیت موجود بود.
سید رضا عسکری  با بیان اینکه پیام صفر تا ۱۰۰ رأی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تغییر، تحول‌‌خواهی و عبور از وضعیت موجود بود، اظهار کرد: چینش کابینه دولت چهاردهم رضایت‌بخش نبوده و این ادعا وجود دارد که اکثریت جامعه را ناامید کرد.
وی افزود: دکتر پزشکیان باید بر عهد خود محکم و استوار بماند و یارانش را ناامید و خانه‌نشین نکند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا زمانی که دکتر پزشکیان بر عهد، شعارها و مواضعی که در انتخابات داشته‌‌اند بماند، از ایشان حمایت می‌‌کنیم؛ اما این حمایت و عهد دائمی نیست.
عسکری در پاسخ به سؤالی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد باید متحول شود و لازمه این تحول تغییر جامع در مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد است؛ چرا که نارضایتی مردم نسبت به ضعف عملکرد و ناکارآمدی دولت سیزدهم  زبان‌زد عام‌وخاص است.
رئیس شورای حزب اتحاد در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور برخی از فرزندان استان در کابینه دولت چهاردهم، اظهار کرد: حضور دو نفر از فرزندان استان در کابینه دولت اتفاق میمونی است.
عسکری در پایان با اشاره به مصوبه واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان، بیان کرد: این مصوبه کام مردم استان را تلخ نموده، پشت‌پرده این اتفاق بسیار نگران‌کننده است و طبق اخبار واصله این مسئله زیان‌های جبران ناپذیر به اکوسیستم دنا وارد خواهد کرد. امیدواریم دولت چهاردهم و مجمع نمایندگان استان از تجزیه دنا جلوگیری کنند.
رئیس شورای حزب اتحاد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل / و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشیم. ما همچنان خواهیم ماند.

منبع: کبنانیوز



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 وطن 1403/5/26 13:17:58

    فقط وفقط احمدزاده نباشد احمدزاده ضعیف ترین وپرحرف ترین وناکارآمدترین استاندار بودبادوقطره اشک سه سال کاسب مدیریت شد

    پاسخ
  • 2 شهروند استان 1403/5/25 10:29:36

    اگر سید رضا عسکری و دیگر دوستان فعال اصلاح طلب استان نظیر استاد منطقیان و استاد کفایی انتصاب های استان را رصد ننمایند بی شک با معاملات پشت پرده جبهه مخالف در سمت های اجرایی منصوب میشوند

    پاسخ
  • 3 پیش گو 1403/5/25 8:55:25

    تحول تا زمانی حلقه های اصلاح طلب اصول گرا فعلی هستند شکل نخواهد گرفت

    پاسخ
  • 4 احمدرضا 1403/5/25 8:54:39

    احسنت باید یکی مث خادمی بیاد و مانند احمد زاده طایفه گرایی راه بندازه و استان ببره دوره نها

    پاسخ
  • 5 بوران 1403/5/25 8:53:32

    مگر در زمان انتخابات تبلیغ نمیکردین یاران قالیباف به یران پزشکیان پیوستند الانم داره به همون یاران بها میده اونا هم یارانش هستند

    پاسخ
  • 6 وارث 1403/5/25 8:50:35

    به عقیده بنده اسامی و داوطلبین منصب‌ها رو بندازن داخل یه سبد و به قید قرعه انتخاب کنند خیلی بهتر میشه تا شماها انتخابش کنید چون آزمون پس داده اید در زمان های مختلف به خصوص در زمان خادمی ناکارامد که مطیع تاجگردون بود الانم ترس دارید کسانی همه ‌ کاره بشن که بهایی به شماها ندن ....اتفاقا حلقه‌های انحصار طلب چپ و راست استان از تنها چیزی ترس دارند اینه استاندار افرادی مث نوروزی یا کلانتری بشه و بهشون بها ندن

    پاسخ
  • 7 مهارجر 1403/5/25 8:47:8

    در زمان خادمی که اینامه ضعیف اندر ضعیف بود و به دلیل مسائل طایفه‌ای بهش نزدیک بودی کاش و اوج ناکارامدی بود این حرفا رو میزدی

    پاسخ
  • 8 مبرزا 1403/5/25 8:45:42

    یکی باید مدیریت حلقه‌های خود خوانده اصلاح ،لب تغیبر بده

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها