درس بزرگ خرامین به سیاسیون خود بزرگ پندار استان


اگر ائمه جمعه می‌خواهند پشت سرشان نماز بخوانیم در کنار ما از دنا حمایت کنند/ از مردم سمیرم می‌خواهم کنارهم باشیم

خرامین خطاب به مردم سمیرم گفت: اگر کوچک‌ترین سدی در دنای شمالی احداث شود هم سی سخت آسیب می‌بیند و هم پادنا؛ لذا از مردم سمیرم می‌خواهیم که به کمک ما بیایند و ما دست آنها را می‌بوسیم.

اگر ائمه جمعه می‌خواهند  پشت سرشان نماز بخوانیم در کنار ما از دنا حمایت کنند/  از مردم سمیرم می‌خواهم کنارهم باشیم

اَفتونیوز| علی خرامین عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صبح امروز در جمع معترضین به مصوبه واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان که در خیابان باقرخان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: باید عالمانه، آگاهانه و با منطق از هویت و سرنوشتمان و دنا دفاع کنیم.

از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌خصوص نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون می‌خواهیم که از فرصت مجلس برای دفاع از حق این مردم استفاده کنند.
خرامین خطاب به مردم سمیرم گفت: اگر کوچک‌ترین سدی در دنای شمالی احداث شود هم سی سخت آسیب می‌بیند و هم پادنا؛ لذا از مردم سمیرم می‌خواهیم که به کمک ما بیایند و ما دست آنها را می‌بوسیم.
این عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ائمه جمعه، علما و همه بزرگان می‌خواهیم که به کمک مردم بیایند و دست مردم را در این قضیه بگیرند. اگر می‌خواهید که پشت سرتان نماز بخوانیم در کنار ما از دنا حمایت کنند. از نماینده محترم ولی‌فقیه می‌خواهیم که به ما کمک کنند.
خرامین خطاب به مسئولان گفت: این جمعیت پشت سر شماها هستند نه مخالف شماها. ما اینجا هستیم تا از شماها دفاع کنیم. هر چقدر این جماعت بیشتر باشند، شماها در دفاع حق استان و مردم توانمندتر خواهید بود و قدرت چانه‌زنی شما بیشتر می‌شود؛ پس نترسید و جلوی مردم را نگیرید، ما آمده‌ایم که پست سرتان باشیم.
این عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: دفاع از دنا دفاع از حیات ایران است. پس تا آخرین لحظه می‌ایستیم. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 فرزاد 1403/6/3 19:46:18

    تنها استانی که پای صندوق رای میاد همین کهگلویه وبویراحمد هست .اگرنمایندگان واستاندار نتونند از استان محافظت کنند .پس به چه دردی میخورند. اگر مصوبه لغو شد که هیچ اگر نشد دوره ی بعد کسی پای صندوق نخواهند رفت

    پاسخ
  • 2 ... 1403/6/3 18:43:10

    مجلس چی وقتی نماینده مدیر اصفهانی رو در استان بر مدیر بومی ترجیح میده

    پاسخ
  • 3 سید مختار بادنگان 1403/5/31 16:29:39

    س بر مرد بزرگ سیاستمدار این مرز بوم

    پاسخ
  • 4 سمیرم 1403/5/31 15:7:21

    با چه ادله ای از سمیرم می خواهی درکنار ما باشند اونا هنوز غارت سمیرم بوسیله غارتگران لر وکشتن سرگرد وسربازان وطن را از یاد نبرده اند هنوز هم ازما بدشان میاد

    پاسخ
  • 5 سیدحسن 1403/5/30 23:38:15

    اگر روشنفکر بود عمرا اگر ورود می کرد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها