حالا نگران دنا شده‌اید؟

وقتی زاینده‌رود و ارومیه و جازموریان و خائیز و صد‌ها کوه و دشت و زیست بوم این سرزمین پشت هم نابود می‌شدند کجا تشریف داشتید که حالا نگران دنا شده‌اید؟

حالا نگران دنا شده‌اید؟

اَفتونیوز| “حمید پرندوار” فعال اجتماعی در  یادداشتی که برای این پایگاه خبری ارسال کرده است، نوشت:

ظاهرا دلواپس حفاظت از دنا شده‌‌اند مسئولین عالی‌رتبه‌ی کشوری!

نمی‌دانم چیزی تحت عنوان دنای شمالی و جنوبی وجود سیاسی داشته است یا خیر، ولی بدون شک این نام‌ها در ادبیات مردم منطقه جایی ندارد.

جالب اینکه نگران شمال اش شده‌اند و جنوبش نگران کننده نیست. به لطف لاپوشانی مشتی خیانت‌کار استارت سد و سدسازی‌هاشان را هم زده‌اند.

وقتی زاینده‌رود و ارومیه و جازموریان و خائیز و صد‌ها کوه و دشت و زیست بوم این سرزمین پشت هم نابود می‌شدند کجا تشریف داشتید که حالا نگران دنا شده‌اید؟

دلایلتان حرف …. است و شیادی!؛ مسئله نه هویتی‌ست نه زیست محیطی. جز تامین منافع  سرمایه‌داران که هیچ ربطی هم به مردم شریف اصفهان ندارند این مصوبه دلیل دیگری نداشته است. منابع می‌خواهند و صد البته آب برای کارخانه‌‌های…

کارخانه‌هایی که با رانت و نفوذ در دم و دستگاه قدرت در اصفهان کویری تعبیه شده و نه تنها اقلیم اصفهان که سراسر ایران را با خطر‌های جدی روبرو کرده‌اند. آنها (مالکین و صاحبین قدرت) حق‌آبه نه، خود سرچشمه ها را می‌خواهند. عین زالو به جان این سرزمین افتاده‌اند و عده ای مدیر و مسئول بی‌عرضه و ناتوان و خائن در استان ما هم طابع و گوش به فرمان ایستاده‌اند. از مدیران التماسی بیش از این هم انتظاری نمی‌رود. برای حل بحران آب اصفهان و درگیری‌های چندساله با ساکنین دیگر استان‌ها سر این مسئله، با بهانه‌های مختلف به سراغ ما آمده‌اند. آنقدر ما را احمق و حقیر فرض کرده‌اند این زالو‌های قدرت‌مند که به راحتی و بی توجه به خواست و شرایط مردم مظلوم استان، هر کاری باب میل و جیبشان است می‌کنند. رو به هر سو که می‌چرخانی سدی جلوی گلویمان را گرفته و قصد خفه کردن‌مان را دارد. تک به تک مسئولین این استان که شاهد این غارت‌ها بودند و سکوت کردند خائنینی هستند که فراموش نخواهند شد و تا عمر دارند باید پاسخگوی خیانت‌ها و بی‌عرضگی‌شان باشند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 علی 1403/6/17 8:52:8

    درود بر شرفت ، زاینده‌رود خشکانده شد تا کارخانه های کاشی و فولاد یزد توسعه یابد ، زاینده‌رود خشکانده شد تا عده ای روی کوه های چهارمحال هلو بکارند ، زاینده‌رود خشکانده شد تا عده ای فولاد و آهن بیشتر تولید و صادر کنند سهم مردم اصفهان چه بود جز خشکاندن باتلاق و رودخانه هزاران ساله و درمیر شدن در آلودگی هوا و MS و انواع سرطان... مردم استان ها به جان هم انداخته می شوند و مافیا ثروت و قدرت می خندد

    پاسخ
  • 2 سحر 1403/6/3 14:34:11

    آفرین بر شما درست همینه اینا هدفی دارند تا نابودش نکنند ولش نمیکنند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها