موضوع کد ۱۹ گزینش در آموزش و پرورش در دستور کار معاون اجرایی دولت قرار گرفت

استفاده از آزمون‌های استخدامی برای جبران کمبود معلم یکی از راه‌حل‌هایی بود که پیش‌بینی شد، اما «کد ۱۹» سد جدیدی است که بر سر راه جذب معلمان قرار گرفته است.

موضوع کد ۱۹ گزینش در آموزش و پرورش در دستور کار معاون اجرایی دولت قرار گرفت

 اصلاحات نیوز نوشت: به دنبال درخواست جمع کثیری از متقاضیان استخدام که در پرونده گزینش آنان کد ۱۹ قید‌ گردیده بود، این موضوع در دستور کار قائم پناه مسئول اداره امور گزینش کشور قرار گرفت.

استفاده از آزمون‌های استخدامی برای جبران کمبود معلم یکی از راه‌حل‌هایی بود که پیش‌بینی شد، اما «کد ۱۹» سد جدیدی است که بر سر راه جذب معلمان قرار گرفته است. یکی از افرادی که در کارنامه خود با کد ۱۹ رو به رو شده‌است، به فراز می‌گوید: موشکافی دقیق همه‌ی کامنت‌ها، پست‌ها  و استوری افراد در فضای مجازی، پرس و جو از همسایه‌ها، استعلام از قوه قضائیه، استعلام از نیروی انتظامی، ضعف احکام در هنگام گزینش، پوشش نامناسب، طرزبیان نامناسب در مصاحبه، عدم صداقت، عدم شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌ها و اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌تونه فرد را کد نوزدهی کنه!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 ناشناس 1403/6/5 18:56:21

    چه نظری بدهیم که به آقایان مسؤول بر نخورد در این مملکت آزادی بیان نیست در آرزوی ذره ای خوشبختی

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1403/6/5 13:14:7

    لطفا نظرات را انتشار دهید که دلمان خون است امیدی به زندگی نداریم از فقرو بدبختی وفلاکت خسته شدیم

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1403/6/5 12:38:3

    خدا لعنت کسانی را که بانی این طر ح بودن و با آوردن کد ۱۹ جوانان ناامید ما را نا امیدتر کردند خودشان را صاحب همه چیز مملکت می‌دانند گویا ثروت ومعادن فراوان در کشور ما ارث پدریشان بوده که بهش دست یافتند اگه به گذشته اینها نگاه کنی کسی نبودند وبا فریب ودروغ به مردم به قدر ت رسیدندو حالا از مردم طلبکار هم شده اند فکر نکنند با این کارشان به اسلام وانقلاب خدمت می کنند بلکه باعث ...... ................. میشوند

    پاسخ
  • 4 خسرو 1403/6/4 13:52:34

    کد ۱۹ برای داوطلبی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که خانواده شهید و فرزند جانباز است به هیچ وجه عادلانه نیست

    پاسخ
  • 5 زهرا مسعودی 1403/6/4 13:28:15

    اینکه برای جذب معلمان باید گزینش باشه تفکر درستی هست وهر کسی لایق شغل معلمی نیست اما اینکه به دلایل غیر منطقی مانع معلم شدن یک فرد توانا شویم ایراد دارد روند رسیدگی هم بسیار طولانی وآزاردهنده هست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها