مسئولان راهداری پاسخ فرماندار مارگون را دادند/ اردشیری: هیچ گونه انسدادی در معابر شهری نداشته ایم

صمد اردشیری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون گفت: ادعای فرماندار مارگون در این موارد پیش ‌دستانه بوده و ادعایی بی اساس است و با واقعیت موجود منافات دارد؛ اگر لازم باشد، جزئیات این فرافکنی را اعلام خواهم کرد.

مسئولان راهداری پاسخ فرماندار مارگون را دادند/ اردشیری: هیچ گونه انسدادی در معابر شهری نداشته ایم

افتونیوز| صمد اردشیری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون گفت: ادعای فرماندار مارگون در این موارد پیش ‌دستانه بوده و ادعایی بی اساس است و با واقعیت موجود منافات دارد؛ اگر لازم باشد، جزئیات این فرافکنی را اعلام خواهم کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون گفت: در روز جمعه ساعت ۹ صبح بدون اینکه فرماندار شهرستان مارگون خبر داشته باشند عوامل راهداری مطابق معمول و برابر وظیفه تا انتهای مسیر مورد اشاره را ریزش برداری و پاکسازی نمودند و انتظار خسته نباشید، متأسفانه با بی مهری فرماندار همراه شد.

اردشیری افزود: برنامه ریزی و راهداری های فصلی طبق برنامه ریزی در استان در تمام فصول سال انجام می شود و به علت راهداری های مستمر و جاری و تنقیه به موقع پل ها و کانال های کناری و قنوهای پاکسازی شده در فصل بهار و تابستان هیچ خسارت قابل توجهی به معابر روستایی و برون شهری وارد نکرد و معابر خسارت دیده از نگاه و دید فرماندار، در حوزه نگهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان نیست.

اردشیری تصریح کرد: بارش و رحمت الهی یک امر اجتناب ناپذیر است و نمی شود جلوی رحمت الهی را گرفت و ما ضمن دعای بیشتر برف و باران همواره با لباس راهداری و پای در رکاب آماده خدمات رسانی بی منت به مردم و تمامی کاربران جاده ای هستیم و در این راه مطابق گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

اردشیری افزود: با مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری در ابتدای بارش‌ها به صورت مکرر تماس گرفتم و مدیرکل راهداري ضمن ارشاد و پشتیبانی مطابق معمول دستورات مقتضی را جهت تسریع در عملیات بازگشایی صادر نمودند.

وی اظهار کرد: تمامی راههای روستایی شهرستان مارگون باز و هیچ گونه انسدادی که منجر به عدم تردد در معابر برون شهری باشد، وجود ندارد و از این بابت مردم با خیال راحت طی طریق نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون افزود: در حوزه عملکردی شامل ساخت راههای روستایی، لکه گیری و روکش آسفالت معابر، تامین ماشین آلات، نگهداری راه های اصلی، ساخت راهدارخانه، تعمیرات اساسی ساختمان اداره راهداري و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون و نصب تابلو این شهرستان به گواه رسانه های جمعی و مسئولان سیاسی و عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پیشتاز است و ادعای عملکرد نامطلوب این اداره کل توسط فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان مارگون فرافکنی و غیر مسئولانه است.

اردشیری در پایان افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ادارات تابعه شهرستانی دستگاهی اجرایی بوده که خود را مکلف به انجام وظایف و خدمات رسانی به هم استانی های عزیز و فارغ از مسائل سیاسی و قومیتی می داند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 وطن 1403/6/26 11:53:5

    جناب اندرخو میخوادضعف مدیریت ومدرک دیپلم دامداریش رابه حمله به ادارات خدمات رسان پنهان کند این چه میداند جاده وراه باچه وسیله اندازه گیری میشود

    پاسخ
  • 2 عشایر 1403/6/7 18:30:6

    ای مختار کارش تمومه دست پا ایزنه وقتی ناتوان میشه به این یکی و اون یکی میتازه،

    پاسخ
  • 3 یاسوج 1403/6/7 13:37:33

    سلام وقتتون بخیر جاده روستای دلیرچ سفلی فقط خودرو شاسی بلند اگر راست میگوی با پژو بیا و از جاده ها سرکشی کن نه با تویوتا هایلوکس

    پاسخ
  • 4 لهراس کا مختار 1403/6/6 13:17:5

    درود بر مهندس اردشیری

    پاسخ
  • 5 لهراس کا مختار 1403/6/6 13:16:41

    احسنت مهندس اردشیری جوان

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها