دفاعیه ضعیف استاندار از معافیت پسرش/ احمدزاده: فردی قصد تخریب و از میدان به در کردن من را دارد!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌عنوان یک بیمار دیابتی باید داروهایم را به موقع مصرف کنم و کسی در این بین مراقب من باشد چرا که همسر خود را از دست داده‌ام، لذا فرزند از این بند استفاده کرده و کاملاً هم قانونی بوده است.

دفاعیه ضعیف استاندار از معافیت پسرش/ احمدزاده: فردی قصد تخریب و از میدان به در کردن من را دارد!

در روزهای اخیر انتشار مطالبی پیرامون معافیت کفالت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد، تا جایی‌که برخی از فعالان سیاسی شناخته شده نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدای مسئولیت خود همواره خود را به‌عنوان فردی مبارز در مقابل با بی‌عدالتی معرفی می‌کرد در این چند روز موجی از حملات رسانه‌ای پیرامون معافیت فرزندش را بر علیه خود شاهد بوده و از قضا اغلب مطالب اعتراضی با چاشنی مبارزه با بی‌عدالتی وی مطرح شده‌است.

سیدعلی احمدزاده عصر امروز_ سه‌شنبه، ششم شهریور_ در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص حواشی پیش آمده درباره معافیت فرزند خود، اظهار کرد: در این پرونده به اندازه یک سر سوزن خلافی وجود ندارد نه من در آن دخالتی داشتم و نه کسی در آن سفارش کرده و دخالت کرده‌است.

وی با بیان اینکه اگر در این مقوله اتهامی هم مطرح شده متوجه نیروی انتظامی است و حتماً این نهاد پاسخ اتهامات را خواهد داد، افزود: به همین منظور از فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستم که به این پرونده ورود پیدا کند و پرونده را بررسی کنند که گفتند هیچ‌گونه کار خلاف قانونی در آن صورت نگرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی فراجا هم برای اینکه این شبهه را برطرف کند به این پرونده ورود پیدا کرده و بررسی‌هایی صورت گرفته است و حوزه نظام وظیفه هم گفتند که در این پرونده کسی دخالتی نداشته است.

وی تصریح کرد: فرزند ما نیز به مانند فرزند همه مردم عادی حق دارد که مدارک خود را ارائه دهد و به استناد دلایل و مدارک پرونده را به کمیسیون فرستاده‌اند کمیسیون هم در شیراز تشکیل شده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نبوده‌است.

سید علی احمدزاده خاطرنشان کرد: با استناد دلایل و مدارک وی را واجد معافیت دانسته‌اند، لذا کوچک‌ترین دخالتی در این کار نداشته‌ام کسی هم سفارش نکرده و تخلفی هم صورت نگرفته و نظام وظیفه هم آن را تأیید کرده است.

وی افزود: به‌عنوان یک بیمار دیابتی باید داروهایم را به موقع مصرف کنم و کسی در این بین مراقب من باشد چرا که همسر خود را از دست داده‌ام، لذا فرزند از این بند استفاده کرده و کاملاً هم قانونی بوده است و به استناد همین مستندات کمیسیون تشکیل داده و او را معاف کرده‌اند و هیچ دخل و تصرفی هم در آن نبوده‌است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شایعه‌پراکنی‌ها طراحی فردی است که برای تخریب و از میدان به در کردن رقیبان خود دست به هر کاری می‌زند، گفت: اطلاع دقیق دارم این فرد علاوه بر این موضوع؛ موضوع دیگر را نیز در دستور کار قرار داده تا در آینده باز هم موج‌سواری کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 مرتضی سرفاریاب 1403/6/11 17:35:36

    شهدا شرمنده ایم ....جوانان عزبز و کم سن سال که در کربلای ۴شهید شدید شرمنده ایم ....اقای احمدزاده با شعار انقلابی پست استانداری را تصاحب کرد ...تمام ...اگر مریض هستی برو استراحت کن .....تمام سازمان های بزرگ استان را با هماهنگی روسای سازمان قرق کردی و داری میخوری .....انتخابات کهگیلویه را مهندسی کردی ...خواستی گچساران و بویراحمد را مهندسی کنی ..مردم امدند در صحنه نذاشتند ب اهداف ....برسی ...انتخابات ریاست جمهوری باز هم رای دزدی وخلاف ک گندش باشت بالا امد ....خدا قند خون کورت کند که نبینی ...دزذ کثیف داره دزدی هایت رو میشه با هماهنگی رئیس سازمان جهاد کشاورزی ...منتظر انتقام خداوند باش ...چند میگبری گریه کنی نوچه موحد .....دنبا دار مکافات است ...اقای بزرکواری هم سخت با مدارک قاتونی دنبال حقش هست ....

    پاسخ
  • 2 رضا از دیشموک 1403/6/11 3:38:0

    اقای احمدزاده نوچه موحد برو ..... ...خیال کردی میری معاون تعزبزات حکومتی کور خوندی .....باید پاسخگو باشی .....واقعا اشک تمساح در دیشموک ریختی ....خیلی خبلی متاسفم استاندار ..... انقلابی ...قبل عید یکی از فرزندانت ...... کرد پرونده را بیمارستان زود میده بیرون .استاندار ... نه انقلابی ....

    پاسخ
  • 3 علی 1403/6/7 15:16:49

    مردم استان هم گوشاشون درازه آقای انقلابی میشه یه لطفی به مردم اشتان کنی لطفا برو ...... گم کن .......

    پاسخ
  • 4 لکه ننگ 1403/6/7 12:51:22

    والا تا حالا ندیده بودم بخاطر دیابت کسی معافیت بگیره. از طرفی که تو توانایی مراقبت ازخودتو نداری چطوری میخوای از مردم این استان دفاع کنی و مراقبت کنی....

    پاسخ
  • 5 صادقی 1403/6/7 9:26:21

    جناب استاندار اگه شما علیل ومریضی وتوان خود مراقبتی رانداری چراسکان مدیریت استان راداری آدم مریض باید یاخانه یا بیمارستان باشه حالا مادم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را

    پاسخ
  • 6 بی نوا 1403/6/7 9:15:57

    آقای استاندار انقلابی که برای محرومان هم اشک تمساح می ریزی (تزویر) اگر تااین حد مشکل جسمانی وسلامتی داشتی چرا استاندار شدی ؟ اگر هم مستحق معافیت پسرت براساس ماده ۴۴ بودی پس باید بخش عظیمی از فرزندان جامعه که والدینشان مشکل قند یا دیابت دارند معاف می شدند که نشدند .واقعاً چقدر تبعیض هایی که در روز روشن درجلوی چشم مردم انجام می گیرد .البته بیشتر استانداران ومدیران دولت سیزدهم که خود را انقلابی وحزب الهی می پنداشتند و کشور را مال حزب الهی ها می دانند از همچون رانت های ناروایی برخوردار بودند .وصدای حاکمیت هم درنیامد

    پاسخ
  • 7 علی 1403/6/7 8:24:20

    چند تاتخلف داری که دو تاش درز کرده

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها