سرپرست آموزش و پرورش دنا؛


براساس واقعیت موجود ساماندهی و نقل و انتقال معلمان صورت گرفت/ فشارهای منطقه، قومی و سیاسی پذیرفته نشد

دانشی نسب: بر اساس واقعیات نقل انتقالات و ساماندهی شکل گرفته و بدون هرگونه فشار از جمله فشار سیاسی، منطقه‌ای، جغرافیایی و قومی قبیله‌ای در این زمینه پذیرفته نشد و در نهایت چهارچوب و معیار ما تراز نیروی انسانی است.

براساس واقعیت موجود ساماندهی و نقل و انتقال معلمان صورت گرفت/ فشارهای منطقه، قومی و سیاسی پذیرفته نشد

محمد دانشی نسب سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در خصوص ساماندهی معلمان این شهرستان اظهار داشت:  ما امسال مقدمات را از بحث نیروی انسانی و نقل  انتقالات شروع کردیم و در جلسات مختلف و متعدد با حوزه‌ی ستادی اداره آموزش و پرورش شهرستان، تلاش کرده  نیاز و مازاد هر رشته  مشخص شود.

وی تبیین کرد، بر اساس نیروی انسانی موجود، همه ی نیروها، در همه رشته ها را مشخص کرده تا وضعیت کمبود یا مازاد نیرو را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی بیان کرد، بر اساس همین بررسی ها، سامان دهی نیروی انسانی  صورت گرفت  و نقل و انتقالات قانونی انجام پذیرفت.

 وی افزود، بر اساس واقعیات نقل انتقالات و ساماندهی  شکل گرفته است و هیچ گونه فشار از جمله فشار سیاسی، منطقه‌ای، جغرافیایی و قومی قبیله‌ای در این زمینه پذیرفته نشد و در نهایت چهارچوب و معیار ما  تراز نیروی انسانی است.

دانشی نسب گفت،  طی یک فراخوان،   همه‌ی دبیران، آموزگاران و مدیران امتیازبندی را تکمیل کردند در یک بازه مشخصی فرم اعتراض به همه این همکاران داده و این اعتراضات وصول شد و طی این فرآیند ها کاملا شفاف بود.

او اضافه کرد، موضوع مهم دیگر، بر اساس قانون کار انتخاب معاونین، انتخاب سرپرستان به مدیران واگذار کردیم و مطرح شد که ۲تا ۳ برابر ظرفیت نیروی انسانی به ما  نیرو معرفي شود و  طبق تراز نیروی انسانی  بررسی ها انجام شد و ما فردی را انتخاب نکردیم، جز اینکه مدیر مدرسه آن فرد را معرفی کرده و ما این موارد را مستندا و مستدل بررسی کردیم.

دانشی نسب تصریح کرد، متاسفانه به دلایل مختلف در سال‌های گذشته شاید تا مهر و آبان این ابلاغ و فرآیندها ادامه دار بود و این باعث می‌شد دانش آموز و معلم تکلیف خودش را نداند ما صراحتا اعلام کردیم که تراز نیروی انسانی این است و این افراد تا زمانی که در این رشته به خصوص در رشته حوزه ابتدایی که شهرستان مان پارسال نزدیک به ۳۰ مدرسه مان خالی بود و در شیفت مخالف یا حق التدریس اجرا می‌شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دنا خاطرنشان کرد، مدارس شهرستان دنا ۷۰ درصد روستایی و مابقی شهری می باشند فلذا باید بر این مبنا برنامه ریزی شود.

 یکی از کارهایی که باید در شهریور انجام داد توانمندسازی نیروها است از جمله توانمندسازی مدیران و دبیران و آموزگاران است، طبق برنامه ریزی که صورت گرفت انشاالله بعد از اینکه مشخص شد مدیران و تصویب شد کلیه مدیران  با رایزنی که با استان و وزارت خانه شده افراد و دبیران متخصصی برای این کار برای برنامه درسی که قبلا مدعی بودیم معلم محور بود، سعی می‌کنیم دانش آموز محور باشد و یک مجموعه دوره ها  برای برنامه کلاسی برگزار شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها