تاجگردون در نشست شورای برنامه ریزی: اگر حق شهرستان گچساران را به شهرستانهای دیگر داده اید باید آنرا برگردانید

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت برگزار شد.

تاجگردون در نشست شورای برنامه ریزی: اگر حق شهرستان گچساران  را به شهرستانهای دیگر داده اید باید آنرا برگردانید

افتونیوز| اولین جلسه شهرستان گچساران با حضور تاجگردون برگزار شد.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران با حضور دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون در جلسه کمیته برنامه ریزی گچساران با اشاره به صحبتهای فرماندار گچساران گفت: این نیز سوال من است که چرا اینچنین شده، آقای پوزش یا من از این جلسه بیرون بروم وگرنه باید تک تک پروژه ها با میزان اعتبارات را گزارش دهید و در غیر اینصورت ترک فعل شما محسوب می شود.وی گفت: اگر حق این شهرستان را به شهرستانهای دیگر داده اید باید الان آن را به گچساران اختصاص دهید تهاتر کنید.نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: این حق ما می باشد چرا حق ما را به شهرستان های دیگر داده اید؟حرف من که بیجا و غیر منطقی نیست.تاجگردون عنوان کرد:من در جلسه نشستم حتی یک برگه را نیز به من نداده اید، من آئین نامه دارم و قانونی است، باید از تک تک اعتبارات پروژه ها و دستگاه ها مطلع شوم.وی گفت: اعتبارات استان به تفکیک چقدر بوده و متوسط استان و شهرستان نیز چقدر بوده است باید این گزارش را به ما ارائه دهید.تاجگردون اضافه کرد:از روز اولی که نماینده مردم گچساران و باشت انتخاب شدم نامه داده ام فقط دو عدد را به من ارائه دهید هنوز تا کنون هیج رقمی راارائه نداده اند نتیحه این است چون تخصیص گچساران از حد متوسط استان پایین است.

وی گفت: وظیفه دارید اگر از سهم گچساران برداشت کرده اید برای شهرهای دیگر آن را برگردانید، اگر اجحاف کردید باید این حق را برگردانید.

تاجگردون در این جلسه با نقد اینکه جلسه شورای برنامه ریزی در استان تبدیل به جلسه ای برای توزیع اعتبارات استانی و شهرستانی شده است افزود: در شورای برنامه ریزی باید آینده‌ی استان و شهرستان رقم بخورد و مشخص شود چه اتفاقی رخ داده و چه میزان بودجه تخصیص یافته است.

در این جلسه تاجگردون با عنوان کردن نقش نظارتی خود به بررسی پروژه های شهرستان و میزان تخصیصی بودجه در سال گذشته پرداخت .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه باید همه اعضا در مورد پروژه‌های دستگاه‌های متخلف نظر بدهند و رای گیری میشود پس باید همه اعضا از جزئیات پروژه‌ها مطلع باشند و حق دارند این اطلاعات را در جلسه همراه داشته باشند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 ستار انارکی 1403/6/18 11:41:41

    سلام جناب تاجگردون باز اومدی و از حق و حق خوری شهرستان گچساران گفتی! با این همه پتانسیل مرکز استان ما از لحاظ ساختار شهری مثل دهاتهای اطراف ماست عقب افتاده و پر از ایراد!! لطفا حق استانی را بصورت کشوری پیگیر باشید.... استانهای اصفهان و فارس کجا... استان ما کجا جناب تاجگردون نگاهمان را استانی ببندیم وحق خودمان را با نگاه کشوری دریافت کنیم... حق استان ما بیش از این حرفهاست تولید و ثروت آفرینی از جنوب آبادانی در شهرهای غیر نفتی... ما باید سهم بودجه را از سهم نفت و... برای آبادانی استان مطالبه کنیم. استان ما و سه شهر اصلی ما مانند شهرهای عهد دقیانوسن در قیاس با استانهای اطرافمان لطفا استانی از کشور برای آبادانی مطالبه گر باشیم

    پاسخ
  • 2 محمودجهانگیری 1403/6/17 23:49:49

    درودبردکتر تاجگردون که در جهت احقاق حق شهرستان‌گچساران با احدی مماشات نمیکند.

    پاسخ
  • 3 امیر 1403/6/14 16:23:0

    حیف نام تاجگردون که تو این استان عقب مانده است یه مشت پشت کوهی نشسته پا پتی تاجگردون وزنه بین المللیست

    پاسخ
    • 3 - 1 لر پاسخ به : امیر 1403/6/18 11:42:52

      یکیش خودتی

  • 4 خنجرجلیل گچساران خیرابادجلیل 1403/6/13 19:24:35

    درودبرنماینده کاربلدوباسوادومتعهدودلسوزوهمه خادمان صادق وانقلابی

    پاسخ
  • 5 امیر 1403/6/13 13:37:6

    مردم بیچاره که فکر میکنن تو داری از حقشون دفاع میکنی نمیدونن فقط حرف میزنی و از جلسه رفتی بیرون به معاملاتت با سایر نماینده ها میرسی .یک روزی نقاب شماها هم میوفته و مردم چهره واقعی شمارو میبینن

    پاسخ
  • 6 بهروزی 1403/6/10 22:2:45

    این آقای تاجگردون همونی نیست که تمام اقوام خود را با رابطه در هیئت مدیره ها و مدیرعاملی شرکت های مهم گنجانده بود و در مجلس قبل رد اعتماد شده و از مجلس قبلی اخراج شده بود؟

    پاسخ
  • 7 شاهرخ از گچساران 1403/6/10 10:59:6

    مرد فقط خودت میر شکال در نبودت گرگ کفتار صاحب شهر شدنه .موحد از یه طرف نیرو برای شرکت نفت پتروشیمی حواله می‌کنه از استان هم اتوبوس اتوبوس نیرو کار برا پتروشیمی میاد. مردم گچساران هم فقط تماشا می‌کنن اگه اعتراضی کنند به جرم آشوب گری باید برن زندان

    پاسخ
    • 7 - 1 F.d پاسخ به : شاهرخ از گچساران 1403/6/10 22:11:29

      همین پتروشیمی گچساران به لطف تخصص دهدشتی ها اومد داخل سرویس.کلی نفرات از نورآباد مشغول بکار بدون آزمون بچه های گچساران جرئت نمی‌کنند حرف بزنند.

    • 7 - 2 عدالت انسانیت شرافت پاسخ به : شاهرخ از گچساران 1403/6/10 18:52:18

      سلام دوست عزیز متاسف برای کسانی که نه براساس مستند بلکه براساس بازی سیاسی که چیده بودند فقط دنیال پاک کردن صورت مسئله بودند آقای تاج گردون زمانی که بودجه شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد را به کمک اقای نوروزی به اسم سهم خواهی نفت استفاده میکردند چرا این حرفاها را نمیزد دوست عزیز سیاست پدر و مادر نمیشناسد و قطعا روزگاری میرسد که آقای تاج گردون بادی جوابگوی حقهای باشد که ناحق کرد جوابگوی کسانی باشد که با رانت و نقشه سیاسی از دور خارج کرد و هزاران هزار برنامه ای که خود با کمک دوستان و اطرافیانش برای انسانهای بسیار شریف و متعهد پیاده سازی کردند که تاریخ خود گواه این موضوعات خواهد بود.والسلام

    • 7 - 3 همدلی پاسخ به : شاهرخ از گچساران 1403/6/10 13:56:46

      برادر شاهرخ سلام اگه چند تا دهدشتی دارای تخصص بالا ، نخبه ، متعهدبا عرضه و ازابتدای ساخت پتروشیمی گچساران تا مرحله بهره برداری فعالیت داشته اند ودر پیشرفت عملیات پتروشیمی موثر بوده اند درآنجا استخدام شوند کجاش خلاف قانون وعیبه ویا حق گچسارانی ها را خورده اند ؟ مگر صنعت نفت ملی نیست ؟ شما اگه احساس می کنی حقتان رادهدشتی ها می خورند چرا از این همه افراد غیر استانی که درشرکت نفت گچساران جا خوش کرده اند دم نمی زنی ؟ لطفاً دم از دو قطبی وعلیا وسفلی وتفرقه نزنید وتحریک احساسات مردم نکنید ؟

  • 8 تاج 1403/6/8 18:52:48

    اگر حق شهرستان کهگیلویه ، چرام ، لنده وبهمئی را به گچساران داده باشند کی باید آن را باز گرداند آقای تاج؟

    پاسخ
  • 9 علی 1403/6/8 17:33:24

    وکیل توانمند با عرضه ای که از حق موکلینش دفاع و جلوی حق خوری را می گیرد اون قبلی که خواب بود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها