«مثنوی هفتاد من» هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد

حال پرسش این است، چگونه در پایان دولت سیزدهم و بدون توجه به قانون مجمع را برگزار کردید؟ در صورتی که با حضور شما به مدت بیش از ۵ سال بدون رئیس و یا سرپرست بوده و هیچ گونه توجهی هم به موقعیت والیبال استان سرنوشت علاقه‌مندان به این رشته و بیت المال در این هیئت و هیئت‌های شهرستان نداشته‌اید؟

«مثنوی هفتاد من» هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد

افتونیوز| طی چند سال گذشته خصوصاً سه سال اخیر سردرگمی هیئت والیبال استان سبب خسارت و آسیب‌های زیادی به علاقمندان به این رشته شده است. با توجه به تحقیقات به عمل آمده، دبیر هیئت والیبال استان در مهرماه ۱۳۹۹ استعفای خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل و علی رغم عدم استعفای رئیس هیئت وقت، یکی از نیروهای نماینده مجلس شورای اسلامی آن زمان به فدراسیون والیبال معرفی و در تاریخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۰  ابلاغ سرپرستی وی توسط فدراسیون صادر گردید. 

بر اساس دستورالعمل قدیم دو تا سه ماه( یعنی ۶ ماه) سرپرستی او قانونی بوده، اما متأسفانه برخلاف مقررات، ابلاغ وی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ،سه ماه دیگر( مجموعا ۹ ماه) مجدداً تمدید گردید (تخلف اول فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ) و عملاً از تاریخ  ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ هیئت والیبال استان، بدون سرپرست و مسئول رها شده تا اینکه آقای عباسی در تاریخ ۱۱/۶/۱۴۰۱ به سمت سرپرستی هیئت والیبال استان منصوب شدند که بر اساس آیین نامه جدید می‌بایست یک دوره سرپرستی ۴ ماهه فعالیت می‌کردند که ابلاغ ایشان سه ماهه صادر شده بود.

در این مدت و حتی بعد از آن ابلاغ خزانه‌داری بر خلاف مقررات برای شخصی زده شده که هیچ گونه استعلام قانونی برای ایشان درج نشده است، در صورتی که ابلاغ خزانه‌دار قبلی هیئت تا پایان مهر ۱۴۰۱ به قوت خود باقی بوده است، مگر اینکه خزانه‌دار استعفا داده باشد که این اقدام بر اساس بررسی‌ها صورت نگرفته است.

نهایتاً در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ خانم حسینی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به فدراسیون معرفی، که  به دلیل بی‌توجهی فدراسیون والیبال به شرایط والیبال این استان دو ماه بعد از نامه اداره کل، در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵صدور ابلاغ وی انجام اما همچنان اصل ابلاغ آن صادر نشده است.

همزمان با شروع فعالیت  وی، حساب هیئت مسدود و به دلیل کارشکنی‌های فراوان از طریق معاون اداره کل ورزش جوانان و فدراسیون هیچ گونه همکاری جهت فراهم نمودن تمهیدات لازم برای برگزاری مجمع والیبال انجام نشد و در زمان سرپرستی وی ،قفل در اتاق هیئت بدون حضور اعضاء و سرپرست هیئت تعویض شده که علی رغم مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان استان هیچگونه اقدامی جهت پیگیری و شناسایی عامل این موضوع انجام نشد.

هم اکنون بعد از گذشت یک سال و سه ماه بر خلاف مقررات، رئیس فدراسیون والیبال  و مدیر کل ورزش جوانان استان بدون توجه به قانون، بدون توجه به نامه های امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و سازمان بازرسی استان مبنی بر عدم برگزاری مجمع تا تعیین تکلیف ابهامات، در تاریخ۱۴۰۳/۰۶/۳۱  مجمع والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد را با حاشیه‌های زیاد برگزار نمودند در صورتی که تمام موارد و مستندات مربوط به تخلفات در خصوص تایید و رد صلاحیت‌های مدیریتی برخی کاندیداها به اداره کل ورزش جوانان استان هم تحویل داده شده بود.

مکاتبات زیادی با فدراسیون انجام شده بود مبنی بر برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری آقایان و بانوان و همینطور تعیین تکلیف سرپرستی هیئت والیبال بعد از پایان مهلت سرپرستی سه ماهه خانم حسینی، همه مکاتبات بدون پاسخ از طرف فدراسیون باقی ماند و این خود نیز تخلف و توجه به قانون و مکاتبات رسمی می‌باشد.

عدم پاسخگویی به این مکاتبات و صدور ابلاغ سرپرست هیئت بعد از وقفه دو ماهه از نامه مدیر کل،بدلیل خصومت شخصی بوده یا دلیل دیگری داشته است؟

آقای تقوی، اگر سرپرستی خانم حسینی را قبول نداشتید و تمدید نکردید، چرا هنوز مکاتبات به اسم ایشان از طرف فدراسیون صورت می‌گرفته (هرچند که بدون اطلاع به ایشان و با بی‌احترامی، پسورد سامانه توسط فدراسیون تغییر داده شده بود)  و یا با توجه به مکاتبات وی هنوز سرپرست بودن، چرا در برگزاری مجمع و فراهم نمودن تمهیدات حضور نداشته و بدون اطلاع او، مجمع به صورت غیرقانونی برگزار شد.

علاوه بر این، لیست افراد شرکت کننده در مجمع که اکثراً شرایط لازم را برای حضور نداشته‌اند می‌بایست توسط فدراسیون تایید که این هم بر خلاف مقررات از طرف فدراسیون تایید شد و افراد فاقد ابلاغ و یا افراد با درجه کارت پایین‌تر در جلسه حضور داشته‌اند. آیا این یعنی مهندسی انتخابات یا بی‌توجهی به قانون و قانون گریزی؟!

پس از برگزاری مجمع، رئیس فدراسیون در مصاحبه با خبرنگار رسانه ملی که هم از شبکه استانی و هم از خبر بیست و سی شبکه دو سیما پخش شد، با ارائه دروغ، توهین و افترا مواردی مثل تهدید تطمیع و فشارهای شخصی . ... جهت عدم برگزاری مجمع را مطرح کردند که می‌بایست به صراحت اعلام و پاسخگو باشند. بیان این جملات توهین به همه هم استانی‌های ما و یا والیبالیست‌های ما چه مربی، چه ورزشکار، چه داور، چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چه مسئولان استانی را شامل می‌شود.

حال پرسش این است، چگونه در پایان دولت سیزدهم و بدون توجه به قانون مجمع را برگزار کردید؟ در صورتی که با حضور شما به مدت بیش از ۵ سال بدون رئیس و یا سرپرست بوده و هیچ گونه توجهی هم به موقعیت والیبال استان سرنوشت علاقه‌مندان به این رشته و بیت المال در این هیئت و هیئت‌های شهرستان نداشته‌اید؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 دهدشت شهر من ‌‌ 1403/6/15 0:41:34

    اقایali..پاسخ به شما ...مدیر مردمی سایت افتونیوز ..این قدر پول داده و بهش ارث رسیده نیازی نداره تو چند گرفتی کجات سوخته ....تا کسی را نمیشناسی کامنت نزار ...برو بمیر دوزاری

    پاسخ
  • 2 Ali 1403/6/9 19:0:51

    افتو نیوز : خواب بودی الان بیدار شدی خوبه که این همه خودت از کم و کاستی و مشکلات نوشتی،چقدر پول بهت دادن تا این متن بنویسی،

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها