فاش شدن فاجعه مدیریتی در شورای برنامه‌ریزی گچساران/ مدیرانی که فرق اعتبار داخلی و استانی را نمی‌دانستند!

جلسه شورای برنامه‌ریزی گچساران به توصیف خبرنگاران پر حاشیه و به تعبیر تاجگردون یک جلسه کاری بود اما به باور نگارنده جلسه‌ای سرشار از نگرانی و حس ناامید کننده بود.

فاش شدن فاجعه مدیریتی در شورای برنامه‌ریزی گچساران/ مدیرانی که فرق  اعتبار داخلی و استانی را نمی‌دانستند!

افتونیوز| جلسه شورای برنامه‌ریزی گچساران به توصیف خبرنگاران پر حاشیه و به تعبیر تاجگردون یک جلسه کاری بود اما به باور نگارنده جلسه‌ای سرشار از نگرانی و حس ناامید کننده بود.

وصف سخنان مدیران و توصیف آنچه گذشت صرفا می‌تواند دلیلی بر توسعه نیافتگی استان باشد.

مدیری در این جلسه حضور داشت که وقتی رقم جذب و تخصیص از او سوال میشد تفاوت بودجه داخلی و اعتبارات استانی را نمی‌دانست!

توصیف فرماندار از بودجه تخصیص یافته و برداشت شده به علت بدهی اداره کل یک دستگاه جای سوال دارد که واقعا در استان چه خبر است!

فرماندار از پروژه‌ای گفت که بودجه تخصیصی داشته و رئیس دستگاه مدعی است  زمین این طرح معارض دارد و جای سوال داشت پس چرا برای جذب بودجه تلاش شد!!

مدیر دیگری از فعال بودن پروژه مهم دستگاه متبوع خود بی‌اطلاع بود و نام مکانها را بلد نبود.

مدیری دیگر نمی‌دانست برنامه به چه منظور است و از میزان تخصیص اداره خود بعد از تماس مداوم با مدیران استانی و معاونان اداره مطلع شد و در آخر هم نمی‌دانست این تخصیص کجا هزینه شد و نام‌هایی که در متن در دست تاجگردون بود را مدعی بود کاری نشده است!

جابه جایی مکان یک پروژه بدون رعایت اصول درست و پولی که در حساب اداره کل و کلنگی که بر زمین نزده شد بود نیز از دیگر نکات جالب بود.

دیگر مدیر از دولت گذشته سخن می‌گفت و اما جواب نداد چرا لیست پروژه‌های خود را از فرمانداری تحویل نگرفته است!

مدیری در خلال صحبت‌هایش از اینکه کاره‌ای نیست و اداره کل همه چیز را تعیین میکرد و میکند سخن گفت و اما نگفت پس چرا حق مدیریت می‌گیرد؟!

این موارد گوشه‌ای از واقعیات و ملاحظات جلسه برنامه‌ریزی شهرستان گچساران بود و اما چند سوال که در خلال این سردرگمی مدیران به ذهن میرسید:

اگر مدیران لیست پروژه‌ها و عملکردهای خود در سال گذشته را نداشتند برای چه چیزی به جلسه آمدند و چگونه برای بودجه چانه زدند؟

اساسا وقتی کمبودها و نیازها را نمی‌دانستند بودجه دریافتی و تقسیم شده را برای چه می‌خواستند؟

چند مدیر در کل استان مسلط به جزئیات پروژه‌ها در حوزه استحفاظی خود است و اگر روزی این چنین مورد سوال قرار بگیرد میتواند پاسخ جامع م کامل دهد؟

چند مدیر داریم که تفاوت بودجه‌ها و محل تامین منابع بودجه را نمیدانند مگر این اساس کار برای رایزنی نیست یا مدیریت را صرفا در کت و شلوار پوشیدن و پشت میز نشستن می بینند؟!

اگر مدیران محل تامین بودجه و اعتبار را نمی‌دانند و تفکیک اعتبارات داخلی و استانی و ملی را مطلع نیستند برای کمبودهایشان چه می کنند و چگونه رایزنی می‌کنند؟!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 .... 1403/6/10 23:24:38

    مدیر شبکه بهداشت کاملا بی اطلاع از مسائل بود و فقط،خواست قبلی ها را تخریب کند

    پاسخ
  • 2 سیدمحمد فاطمی نیا 1403/6/10 21:30:34

    لازم نیست که مدیران چیزی بلد باشند فقط مهم این است که همگروه و به اصطلاح هم خط باشند(شایسته سالاری مرد و دفن شد) مدیران ارشد و میانی مملکت ما و نصب آنها دقیقاً مثل هواداری از تیم های مطرح مثل استقلال و پرسپولیس است ، ملاحظه میفرمایید که همگروهها و هواداران این تیم ها بدون هیچ دلیل عقلی ، علمی یا منطقی چه قدر آتشین اند و از تخریب رقیب و حتی بدترین توهینها کوتاهی نمیکنند و در اصل فقط تابع احساسات بی پایه هستند.دولت های چپ و راست ما دقیقاً مدیران و حتی سرایداران را هم بر اساس منطق استقلالی_ پرسپولیسی چینش میکنند و تمام خطاها و دیگر نابجاها را چشم پوشی میکنند.در تمامی سیستم حاکمیتی بجز نیروهای مسلح و رزمندگان فداکار چینش و یارگیری اینچنین است.قوای مسلح و رزمندگان عزیز باز مانده و یادگاران شهدای والامقام اند، دولتیها از اینها سرمشق بگیرند نه از روش هواداران استقلال و پرسپولیس.جان کلام: استقلال و پرسپولیس هر دو وطنی ، ملی و فرزندان همین ملت اند و هر دو شایسته اند ؛ دولتیها هم بدانند که چپ و راست هر دو فرزندان و خادم ایرانند و سعی کنند شایسته ترین ها را از هر دو گروه برای خدمت به ملت بکار گیرند نه اینکه بر اساس احساس کاذب گروهی و باندی.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها