در صنعت و معدن کهگیلویه چه خبر است؟! / شائبه‌های جدی در مهندسی انتخابات اتحادیه‌های صنفی

همه این برنامه ها و حذف رقبای احتمالی برای آن است که نیروهای دست اندرکار بتوانند فرد مورد نظر خود و مورد تایید دفتر نماینده کهگیلویه را بر مسند ریاست اتاق اصناف بنشانند.

در صنعت و معدن کهگیلویه چه خبر است؟! / شائبه‌های جدی در مهندسی انتخابات اتحادیه‌های صنفی

افتونیوز|  بر اساس خبرهایی که از صنعت و معدن کهگیلویه به این پایگاه خبری رسیده است این دستگاه در برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی دخالتهای پیدا و پنهانی را داشته است.

به گزارش افتونیوز، برخی منابع و بازاریان از دخالتهای آشکار برخی افراد سیاسی و منسوب به نماینده کهگیلویه در مدیریت و راهبری برخی انتخابات اتحادیه های صنفی در کهگیلویه برای انتخاب فرد مورد نظر خود برای تصدی ریاست اتاق اصناف کهگیلویه را در پیش گرفته اند.

این گزارشها حاکی است که مهندسی انتخابات حتی به کاندیداهای تصدی اتحادیه های صنفی رسیده است به گونه ای که برخی افراد که شانس بالایی برای رای آوری در انتخابات داشته اند را به بهانه های واهی و سلیقه ای با مشکلات متعددی سد راه آنها می شوند تا بتوان افراد مورد نظر سیاسیون خارج از مجموعه را تامین کنند.

همه این برنامه ها و حذف رقبای احتمالی برای آن است که نیروهای دست اندرکار بتوانند فرد مورد نظر خود و مورد تایید دفتر نماینده کهگیلویه را بر مسند ریاست اتاق اصناف بنشانند.

به عنوان نمونه می توان به حذف رئیس یکی از اتحادیه‌ها و برگزاری بی سابقه سه جلسه کمیسیون نظارت فقط در یک هفته! اشاره کرد. 

دخالتهای برخی افراد موثر و سیاسی در انتخابات اتحادیه های صنفی به گونه ای آشکار و عیان است که حتی متولیان از اجرای حکم دیوان عدالت اداری که برای همه دستگاهها لازم الاجرا هست سرپیچی کرده و فقط به دنبال تکمیل فرایند انتخابات مدیریت شده برای نشاندن فرد مورد نظر بر کرسی ریاست اتاق اصناف کهگیلویه است.

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که انتخابات اتاق اصناف شامل دستور معروف مخبر سرپرست وقت ریاست جمهوری مبنی بر عدم عزل و نصب و جابجایی و همچنین تاکید مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب بر این مهم نیز می شود.

برخی اسناد و مدارک و صحبتهای شاهدان و بازاریان که در جریان ماجرا هستند در اختیار این سایت خبری است و انتظار می رود دستگاههای نظارتی به فوریت به این موضوع رسیدگی کنند.

از دستگاه قضایی در استان و نه شهرستان! نیز انتظار می رود با پیگیری میدانی و رصد دقیق و شنیدن صدای منتقدان و بازاریان مطلع از اجحاف در حق افراد شایسته و لایق و مدیریت کردن این انتخابات به فوریت ورود کند.

این سایت خبری آماده انتشار پاسخ دستگاههای متولی از جمله صنعت و معدن کهگیلویه، دفتر نماینده کهگیلویه و دیگر دستگاههای مرتبط با انتخابات اتاق اصناف می باشد.

 

خبر مرتبط:

ابهامات جدی در برگزاری انتخابات اتحادیه‌های اصناف کهگیلویه!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 محمدرضا کشاورز 1403/6/15 12:37:53

    پاکدست تر و قانونمندتر از سید رضا خدیش بین مسئولین استان تا بحال ندیدم قدردان زحمات ایشان هستیم به نمایندگی از صنوف شهرستان

    پاسخ
  • 2 بازاری دهدشت 1403/6/15 0:37:18

    با تشکر از مدیر سایت مردمی افتونیوز وکارشناسان مجرب ودلسوز ...اقای خدیش سی سال اداره بازرگانی سابق و اداره صمت فعلی فقط فقط ...... ایشان طوری صحبت میکند انگار نماینده امام زمان بر این کهکیلویه فلک زده است ...ایشان در انتخابات ...... هم حضور داشت قوم خویش موحد هست فقط زورش میاد ک رئیس اداره اصناف دهدشت قوم خویش وهم خطی اش نیست ..تعیین رئیس اداره امور صنفی سابق و اصناف فعلی مثل تعیین شهردار ک با اعضای شورا است هیچ ربطی ب اداره صمت ندارذ ولی اقای خدیش با هماهنگی موحد و برادر موحد دنیال حذف رئیس پاک دست اداره بود ایشان در جمع هایی با شانتاژ بازی وحرف مغت زدن حالت عادی ندارد این قدر از خودش تمجید میکند نمیدانم ....میزنذ و.... کیست ...بازنشست شدی خدیش اداره ارث پدر یا موحد نیست باید بری .....یک سوال از سربازان گمنام امام زمان ..موحد چه کاری برای جمهوری اسلامی کرد ک نبروهاش اینقدر افراد خانواده دار وپاک دست را اذیت میکنند ....فعلا خ..... اونجاش سوخته ...اقای میر ایراهیم اب بده خدمتش

    پاسخ
  • 3 کهگیلویه 1403/6/12 11:25:1

    تنها هنر نماینده کهگیلویه همین است وبس وگرنه کهگیلویه بدبخت تبدیل به ویرانه ای شده است واقعا هنر نماینده کهگیلویه در آبادانی منطقه چیست؟

    پاسخ
  • 4 امین 1403/6/11 19:27:56

    ریاست به دست کسانی خطاست که از دستشان دست ها بر هواست آقای خدیش پست ها ماندنی نیست که اگر بود به دست همچون تویی که فقط یک ..... ..نماینده هستی نمی رسید در آستانه بازنشستگی هستی که اگر این ۳۰ سال اینگونه خدمت کردی وای به حال و روزگارت چراکه در پیشگاه خداوند بابت حق الناس هایی که ضایع کردی مسؤلی تا دیر نشده از مردم شریف کهگیلویه بزرگ عذرخواهی کن شاید از بار گناهانت کاسته شود. التماس تفکر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها