به مناسبت هفته دولت؛


بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت

بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت

بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت

افتونیوز|🔹 بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت

 

🔹️ باحضور غلامرضا تاج گردون نماینده مردم شهرستان‌ های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه علیرضا راستیار معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علیرضا سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی

 

🔹 تاج گردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به همراه راستیار، ، سیاهپور، پیمانجو و فرماندار گچساران از جاده‌هایی که در منطقه پیچاب در حال احداث و یا نیاز به احداث داشتند بازدید کردیم و قول‌هایی داده شد که این پروژه‌ها در آینده سرعت بیشتری داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: همچنین از پروژه لار - شاه بهرام در محور باشت - چرام بازدید شد که تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته است که در ادامه نیز با تزریق اعتبار به این پروژه، تا حدی از مشکلات عبور و مرور مردم این منطقه رفع خواهد شد.

 

تاج گردون در ادامه گفت: در حال حاضر اکثر پروژه‌های استان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود؛ پروژه‌های راه‌های روستایی، راه‌های اصلی، روکش‌ها و... پیشرفت خوبی داشته اند که سعی می‌شود با تزریق اعتبار، به این پروژه‌ها سرعت بخشید.

 

پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان باشت در محور ده بزرگ - پیچاب است که امروز شاهد فعال بودن این پروژه و پیشرفت فیزیکی قابل توجه آن بودیم.

 

پیمانجو افزود: در بازدید امروز، تمامی پروژه‌های شهرستان باشت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته شد که با قول مساعد راستیار معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص کمک‌های مالی به پیمانکارانی که مطالبات دارند همراه بود تا در هفته‌های آتی شاهد سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها باشیم.

 

وی تاکید کرد: در خصوص تکمیل و اجرای مابقی مسیر نیز با تزریق اعتبار، مناقصات قطعات جدید برگزار خواهد شد.

 

پیمانجو در ادامه گفت: در ادامه بازدیدهای امروز، شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه لار - شاه بهرام در محور باشت - چرام بودیم که این پروژه با تزریق اعتبار این پروژه تا دو ماه آینده مورد بهره‌برداری و استفاده مردم خواهد رسید.

 

پیمانجو افزود: در پایان بازدید امروز، از پروژه‌های این اداره کل در شهرستان گچساران نیز بازدید به عمل آمد؛ موضوع اصلی محور گچساران - لیشتر، اجرای روشنایی این محور بود تا شاهد محوری ایمن‌تر با کاهش تصادفات برای هم استانی‌ها باشیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها