اطلاعیه جهاد کشاورزی استان در خصوص حواشی روزهای اخیر کارخانه خوراک دام و طیور عزیزی

طرح تولید خوراک دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی متعلق به آقای عزیزی، تقاضای ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات را داده که به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی لازم، این تسهیلات پرداخت نشده است و ادعای پرداخت تسهیلات به این طرح از اساس کذب است.

اطلاعیه جهاد کشاورزی استان  در خصوص حواشی روزهای اخیر کارخانه خوراک دام و طیور عزیزی

افتونیوز| روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی کارخانه خوراک دام، آبزیان و حیوانات خانگی متعلق به آقای عزیزالله عزیزی  در اطلاعیه ای نوشت:

 به اطلاع مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه جامعه کشاورزی استان می‌رساند که کارخانه خوراک دام، آبزیان و حیوانات خانگی متعلق به آقای عزیزالله عزیزی مطابق با روال معمول این سازمان و همزمان با هفت طرح مشابه دیگر و در راستای سیاست‌گذاری‌ها برای قطع وابستگی به واردات خوراک ماهی و...، مجوز گرفته است و تاکنون ریالی تسهیلات دولتی از این سازمان دریافت نکرده است.

طرح تولید خوراک دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی متعلق به آقای عزیزی، تقاضای ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات را داده که به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی لازم، این تسهیلات پرداخت نشده است و ادعای پرداخت تسهیلات به این طرح از اساس کذب است.

تاکید می‌شود که سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی بر اساس طرح توجیهی هیچ ممنوعیتی ندارد و مورد حمایت و استقبال سازمان جهاد کشاورزی  است.

لازم به ذکر است که از محل همین سرمایه‌گذاری‌ها، ۷ کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان دیگر در دست ساخت است که  برخی از این کارخانه‌ها در کمتر از دو سال به بهره‌برداری رسیدند و بقیه نیز با پیشرفت فیزیکی نسبتا خوبی در دست ساخت هستند و طرح آقای عزیزی نیز با سرمایه شخصی سرمایه‌گذار و بدون پرداخت تسهیلات اقداماتی مانند خرید زمین، دیوارکشی، ساختمان نگهبانی، تامین برق و... انجام شده است.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 کشاورز کهگیلویه 1403/6/12 17:23:57

    نامه خرید زمین اقای عزبزی ...مجوزهای ایشان چرا ارائه ندادبد ...نقش پسر استاندار ...نقش امور قراداد های سازمان جهاد کشاورزی ..اقای روابط عمومی مدیرکلی ک ب کود رحم نمیکند در طرح های بزرگ سعم خواهی نمیکند ..پاسخ بدون مستندات قانونی و جمع اوری نظرات کارشناسی طرح ها بعنی تف سر بالا ...مردم اگاه هستند ....جواب های قبلی به مدیر مردمی ودلسوز افتونیوز را هم ندادبد ...راستی جواب کود ها ک ربط مستقیم ب کارمن که کشاورری ابی برنج کاری وذرت دارم ندادبد ....هندوانه داشتم همان کودرا ازاد خریدم تاربخ هایی ک داده بودند به قوم خویشاشون من مراجعه کردم جهاد کشاورری گفتند نیست .....از دادستان جدبد مرکز خواهش مندیم به خاطر خون شهیدان عزیز ..شهدای جهاد ب این سارمان انقلابی ورود کنند .....شهدا شرمنده ایم .......

    پاسخ
  • 2 جهاد 1403/6/12 17:0:5

    آقای ..... خجالت هم چیز خوبیه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها