اختصاصی اَفتونیوز


آیا استانداری کهگیلویه و بویراحمد باز هم سهم نمایندگان خواهد بود؟ / بی‌کلاه ماندن چندین باره سر اصلاح‌طلبان و ستاد

با وجود مداومت و پایداری نیروهای شاخص اصلاح طلب در طول سال ها و دهه های مختلف و ایستادگی بر آرمان اصلاح طلبی و از سوی دیگر حضور این نیروها در ستادهای انتخاباتی و رونق بخشی به انتخابات و زمینه سازی برای موفقیت نیروهای این جریان متاسفانه در موعد و هنگام تقسیم مدیریت ها بویژه در شهرستان ها شاهد کمترین توجه به این نیروها و حتی نظرخواهی و مشورت از آنان هستیم .

آیا استانداری کهگیلویه و بویراحمد باز هم سهم نمایندگان خواهد بود؟ / بی‌کلاه ماندن چندین باره سر اصلاح‌طلبان و ستاد

افتونیوز| با وجود مداومت و پایداری نیروهای شاخص اصلاح طلب در طول سال ها و دهه های مختلف و ایستادگی بر آرمان اصلاح طلبی و از سوی  دیگر حضور این نیروها در ستادهای انتخاباتی و رونق بخشی به انتخابات  و زمینه سازی برای موفقیت نیروهای این جریان متاسفانه در موعد و هنگام تقسیم مدیریت ها بویژه در شهرستان ها شاهد کمترین توجه به این نیروها و حتی نظرخواهی و مشورت از آنان هستیم.

چه در دولت روحانی و چه حالا در آستانه معرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در دولت چهاردهم بنظر می رسد روال معرفی استاندار در حال  تکرار مسیر اشتباه گذشته است.

تجربه تلخ استانداران  وابسته به نمایندگان از جمله عوامل تنش زا و اختلاف افکنی در طول سال های  مدیریت استانداران وابسته بوده است و موجی از ناامیدی و اصلاحات زدگی  را در میان نیروهای این جریان در پی داشته است.

 اوج این دلخوری در انتخابات های اخیر و بویژه انتخابات ریاست جمهوری  چهاردهم خود را نشان داد. هر چند به رغم همه مشکلات باز همت و تلاش مردم و اصلاح طلبان واقعی سبب شکل گیری اتفاق تاریخی پیروزی مسعود پزشکیان شد که  حال در چنین شرایطی حداقل انتظار در این دوره آن است که انتخاب استاندار از فرآیندی مشابه شورای راهبردی تعیین وزرا و معاونین رئیس جمهور بگذرد تا حد اقل امکانی برای مطرح شدن برخی گزینه های توانمند وجود داشته است. سپردن انتخاب استاندار به نمایندگان و آن هم چند نماینده محدود  عواقب و پیامدهای آن کاملا قابل پیش بینی است. بویژه که مافیای لیدرهای همه جا حاضر بخوبی راه نزدیکی به نمایندگان را بلد هستند و جز نزدیکی به نماینده پیروز هیچ اصل و مبنای دیگری برایشان پشیزی ارزشمند نمی باشد.

هم اکنون نیز گفته می شود یکی از همین نیروها که خط سیاسی از هیچ اهمیتی برایش برخوردار نیست و اگر هم باشد یک پیشینه اصولگرایی دارد با نزدیکی به سه نماینده در حال دنبال کردن مسیر استاندار شدن است.

هوشنگ صیدالی بی هیچ تعارفی یک نیروی سابقه دار اصولگرایی است که در دولت محمود احمدی نژاد با حمایت مستقیم ستار هدایتخواه به مدیرعاملی شرکت گاز رسید. با پایان عمر اصولگرایان در سال ۹۲ صیدالی به غلامرضا تاجگردون نزدیک شد. این نزدیکی مانع از اثرگذاری تلاش ها برای عزل صیدالی شد تا در نهایت به هر شکلی که بود رحمان خادم جانشین صیدالی شد. بی منصبی صیدالی چندان طول نکشید و خیلی زود با حمایت تاجگردون به شرکت  نفت گچساران برده شد تا در نقش یکی از اعضای دفتر تاجگردون در این مسند حضور داشته باشد. اما با روی کار آمدن دولت رئیسی و در حالی که صیدالی به جهت نزدیکی با اوجی در پی رفتن به مناطق نفت‌خیز جنوب بود سخنرانی تند و بی تعارف سید ناصر حسینی پور در جلوی اوجی و حمله به هوشنگ صیدالی کار را  برای صیدالی تمام کرد.

صیدالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس را فرصت خوبی برای احیا خود دید و با حمایت و نزدیکی از بهرامی در بویراحمد و تاجگردون در گچساران و احتمالا روابط نزدیک با موحد که در گذشته و بر سر حمایت تمام قد صیدالی از شعبان صادقی نیرو  و دوست صمیمی و گرمابه و گلستان  موحد خود را نشان داده بود امیدوار به بازگشت به قدرت باشد.

حال اتفاقات سیاسی کشور و روی کار آمدن یک دولت به اسم اصلاح طلب ولی به کام خیلی های دیگر صیدالی را شیر  کرده است تا بدون کوچکترین سابقه اجتماعی، فرهنگی ، وزارت کشوری و احتمالا بی بهره از هر نوع  طرح و برنامه و حتی توانایی سخنرانی اسب خود را برای استانداری زین نماید.

دولت محترم و شخص رئیس جمهور باید در اینگونه تصمیمات همه امور را به نمایندگان نسپرند . البته که نمایندگان باید محل مشورت باشند اما این مشورت گیری نباید به معنای سهم خواهی و دخالت مطلق  تعبیر و برداشت شود. هر گونه عملکردی از سوی استاندار آینده به پای دولت و پزشکیان نوشته خواهد شد و نه تنها امثال سید محمد موحد مسئولیتی نخواهند پذیرفت که خود مدعی علیه دولت خواهند شد . برای امثال موحد حفظ سید جواد هاشمی مهم است و لاغیر و برای تاجگردون و بهرامی نیز داستان شکل های مشابهی خواهد داشت.

توجه به خواست رای دهندگان به دولت وفاق ملی توجه به خواست آنهاست ولی گویا از وفاق ملی آنچه تاکنون عملی شده است، تنها  دادن امتیازات ویژه به نیروهای مخالف و بویژه نمایندگان است که این ره به ترکستان خواهد بود.

چرا سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی تحول خواهان باید فدای شخصی شود که هیچ نسبتی با خواسته های این گروه ندارد؟ چرا باید رئیس جمهور  و دولت اجازه دهد در  دایره و حلقه تنگ سه نماینده که اتفاقا یکی از آنها حامی دولت نبود استاندار انتخاب شود؟ چرا باید انتخاب استاندار اصطلاحا [ نماینده بازی] شود، انگار که نه انگار دولت حامی و حمایت کننده ای به جز نمایندگان نداشته و ندارد! در مسیر به ثمر رسیدن و به بار نشستن این دولت نمایندگان پیشگام نبوده بلکه در بهترین حالت دنبال روی این حرکت مردمی بودند و در این میان، بی انصافی و بی مروتی است که برای انتصاب استاندار و بقیه مدیران فقط آنها دیده شوند و بقیه حامیان در حاشیه سیاست قرار گیرند.

انحصار قدرت در دست نمایندگان خروجی و نتیجه ای به جز ناامیدی و یاس ندارد، بسیاری از مردمی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ مجلس پای صندوق رای نرفتند چند ماه بعد به مسعود پزشکیان رای دادند، این امر نمایان گر آن است که نمایندگان در بهترین حالت نمی توانند خواسته عموم حامیان دولت را بشناسند.

اکنون  اعتماد عمومی در حال پالایش و بهسازی است نباید این سرمایه هزینه افرادی شود که ماهیت شان در رسیدن مسئولیت و جایگاه های مختلف است و فرسنگ ها از حیث اجتماعی و طبقاتی با تحول خواهان و عموم مردم فاصله دارند و اگر چنین امری صورت پذیرد مانند ادوار قبل سیر ناامیدی، یاس و سرخوردگی ادامه خواهد داشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 32 نظر

  • 1 بی طرف 1403/6/16 20:0:45

    بهترین فرد برای استاندار که تجربه کار اجرایی صد در صد موفق دارد آقای حاج عدل هاشمی پور می باشد .شهردار دهدشت ومسجد سلیمان ، عضو مدیران ارشد در ساخت سد کرخه ، عضو مدیران موفق قرارگاه خاتم ، مدیر اجرایی قرب کوثر، مدیر اجرایی طرح عظیم آبرسانی سد کوثر به استان‌های خوزستان ، کهگیلویه وبویراحمد ، بوشهر و هرمزگان ، عضو مدیران اصلی ساخت سد کوثر ، مدیریت در ساخت جاده دهدشت پاتاوه ، نماینده و وکیل مردم درمجلس ، ومدیریت مستقیم در طرح وساخت صدها طرح عمرانی ، صنعتی ، کشاورزی در استان‌های مختلف کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم بینی بین الله تمام مسئولین ومدیران این استان نام ببرند؟ کدامیک از مدیرانی که نام شان برای استاندار جدید مطرح است به اندازه ربع حاج عدل هاشمی مدیرت ، تجربه ، سواد اجرایی وسابقه سیاسی دارند اگر صادقید نام ببرید ؟؟؟

    پاسخ
  • 2 فرقی نیکنه 1403/6/15 21:29:18

    در حد مشاوره فقط نمایندگان باید نظر بدن فک کنم چهار سال دیگه باید مجلس هم رای گیری بشه! اگر طرف یکی از نمایندگان باشه یعنی چه نماینده مجلس خوب باشه یا بد باید چهار سال دیگه بمونه! استاندار باید موافق دولت باشه نه دست نشانده نمایندگان!

    پاسخ
    • 2 - 1 کارشناس پاسخ به : فرقی نیکنه 1403/6/19 19:44:29

      مگر مردم وکیل انتخاب نکردند تا امورات ونظرات کلی وعمومی مردم را پیگیری کنند پس چگونه نماینده و وکیل مردم حق اظهار نظر درانتخاب استاندار را ندارد این درحالی است که خود آقای پزشکیان درمجلس گفتند در انتخاب استانداران حتماً به نظرات ومشورت های نماینده گان استان‌ها را توجه خواهند کرد البته نظر شما هم برای خودتان معتبر است !!!!؟؟؟؟؟؟؟

  • 3 وحید از مارگون 1403/6/15 21:24:12

    من با مهندس صیدالی کارکردم خداایشون ساخته برا وزارت نفت توانمدهست انصافا و ناسیونالیست!!!! معایبی داره محاسنی داره همه میریم توی گور باید حقیقت رو گفت ولی اگر شد استاندار ماشین امضایی بیش نیست!!!!!!! این کامنت گذاشتم تااونای که میشناسن و دستی براتش دارن بخونن، من از همه نیروهای استان که در مرکز صاحب منسب بشن حمایت میکنم و ابرویش برای استان هست حتی از سردسیرو گرمسیر ولی برای منسب استانداری باید شخصی باشه که باهیات دولت حداقل شناخت کافی داشته باشه لابی گری برااستان بلد باشه حداقل یه چیزی در چنته داشته باشه اگر دنبال نخبه هستین و کسی ک حداقل وزارت خونه هارو بلد باشه یکی از گزینه ها دکتر رهام یزدان پناه هست دوم مهندس پناه سوم دکتر فریدون هاشمی چهارم دکتر جواد ویسی اصل !!!! دلسوز استان باشید و اینده این دهه ۸۰و ۹۰باشید ماکه....

    پاسخ
  • 4 صنعتگر 1403/6/14 9:11:35

    صیدالی کلاه سرهمه میگذاره تا به مقصد برسه متاسفانه واین گونه بی صداقتی برای گزینه استانداری خوب نیست

    پاسخ
  • 5 چند بار داخل اداره کفر به خدا گفتی؟ 1403/6/14 5:22:31

    فرماندار ناکارآمد مارگون به کلاس درس برمی گردد. زیلایی تو را می خواند ۲۴ ساعت ادبیات مدارس حضرت زینب و فردوسی موشمی علیا

    پاسخ
  • 6 امیر 1403/6/14 0:35:31

    تنها سوال من اینه جناب اقای بهرامی و تاجگردون کاسب دوره مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری کجا بودند..چرا از ترس قالیباف جرات نداشتند از پزشکیان حمایت کنند...دور دوم میدان را خالی دیدند

    پاسخ
  • 7 توسعه 1403/6/14 0:7:40

    اگر به فکر توسعه استان هستیم هیچ شخصی بهتر از مهندس صیدالی نیست اگرم فقط دنبال حواشی سیاسی هستیم و فقط دلمون میخواد یه فردی از جناح و دسته خاصی باشه هم که دیگه هیچ یکی از همین افراد حوزه علوم انسانی بیارید و بعد چهارسال میبینیم سر جامون تکون نخوردیم

    پاسخ
  • 8 توسعه نگر 1403/6/14 0:5:14

    مهندس صیدالی انسانی خوش فکر معتدل باشخصیت کاردان توانمند متعهد برنامه ریز توسعه نگر هستند که به خوبی در جایگاه های مدیریتی قبلی نشان داده اند فردی مدیر و سیاست مداری صادق هستند که فقط دل در گرو توسعه استان دارند و در این برهه زمانی با وجود دولت وفاق ملی قطعا وجود افراد تندرو باعث صدمه به استان خواهد شد. و قطعا حضور ایشون با همدلی که در بین‌نمایندگان استان وجود دارد نتیجه مثبت و موثری خواهد داشت. در ضمن تجربه نشون داده استان در زمان استانداران تخصصی(مهندسی خونده و اقتصاد خونده )(دکتر احمدی، دکتر خادمی، مهندس نوذری، مهندس دوستی و..) تکون بیشتری خورده و موفق تر بودند و قطعا با حضور مهندس صیدالی که در حوزه کلان نفت و گاز مدیریت موفقی داشتند و حتما ارتباطات بسیار زیادی با وزارت نفت دارند در جذب اعتبارات کلان موفق تر هستند و در کل برای توسعه موثرتر و مفید تر هستند.

    پاسخ
    • 8 - 1 بی بدیل پاسخ به : توسعه نگر 1403/6/14 21:57:25

      آقای عزیز ومحترم که اطلاعاتی از صیدالی نداری همینجوری مینویسی .فساد ایشون در شرکت گازاستان ونفت گچساران کاملا هویداست.مسئولینی انتخاب کرد که فقط سرمایه گاز و نفت استان را به سوغاتی گردو وعسل میبرد ماندگار بشوند و فساد اینها مشخص نشود .صیدالی همان موقع که از گاز ونفت تهران بلاک شد تا ابد چه آبرویی دارد اسمش برای این جایگاه برده شود .البته این اسم بردن صیدالی فقط پاکسازی خودش و افراد همدستش بود که برا همه در گاز ونفت استان مشاهده گردید.

  • 9 احسان ج 1403/6/13 22:34:3

    باسلام، نگارنده این متن برای خیر و صلاح استان دست به قلم نشده، بلکه به دنبال تسویه حسابهای سیاسی است، چون آقای حاج هوشنگ صیدالی رزمنده ای بی ادعا، مدیری بسیار توانمد و دست پاک میباشد، و در هر جایگاهی که خدمت کرده جسارت، شجاعت، کارامدی و دستپاکیش زبانزد است، و قطعا مناسبترین گزینه برای خروج استان از محرومیت خواهد بود.

    پاسخ
  • 10 مهدی 1403/6/13 22:28:28

    پس شما می‌خواهید استاندار تعیین کنید

    پاسخ
  • 11 حقیقت 1403/6/13 22:26:4

    سلام..... ترین مدیر عامل شرکت گاز که صیدالی تمام این شرکت را بر باد داد وکلیه فسادها را همراهی میکرد همچنان دوستان صمیمی صیدالی گندی در استان زد که روسیاه شدند حالا باز هم سریامه استان را میخان به فساد بکشانند

    پاسخ
  • 12 امید رستاخیز هستم ازسپیدارمرکزی 1403/6/13 19:52:13

    سلام آقای صیدالی عملکردوجایگاهایی که داشته انصافا درحد یک وزیر بوده وعمل کرده ونباید خدمات ایشون رو نادیده گرفت،انصافا ایشون استاندارشدن یک استان کاربسیار سهلی هست در جهت چرخاندن یک استان و مطمئنم توانمندترین ،پاکدست ترین واجرایی ترین گزینه برای استاندار میباشند. دوست عزیز آخرت خودت را با خوشی های این چندروزه دنیا خراب نکن با این خبرها...

    پاسخ
  • 13 محسنی 1403/6/13 17:57:30

    خود زنی و تخریب فرزندان شایسته این استان ریشه های قدیمی دارد ، همان عاملی که باعث شده استان در جنبه های مختلف از قافله توسعه عقب بیفتد ، این متن را با دقت مطالعه کردم مثلا در جایی فضای مانور مهندس صیدالی را معطوف به مدیریت در حوزه نفت و گاز دانسته اند ، و از عدم آشنایی با حوزه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بحث کرده اند ، در حالیکه مجموعه نفت و گاز گچساران و حتی شرکت گاز استان یک مدیریت در ابعاد مختلف است ، که عرصه های متعدد اجتماعی ، فنی و عمرانی ، سیاسی و اجتماعی و حتی حوزه های امنیتی را در برمی گیرد ، یک‌مجموعه‌ ای بزرگ در استان که با شهرداری تهران درفضای ملی قابل مقایسه است ، وطبیعتا هرکسی کار در این ابعاد را با موفقیت تجربه کرده است ، می تواند کار در ابعاد بالاتر رابا موفقیت مدیریت کند ، در ابعاد سیاسی ، می شود گفت که فقر تاریخی استان ریشه در فقر نگاه برخی تنگ نظران دارد که با شیوه های مختلف فرزندان استان را تخریب می کنند و با بهانه های چپ و راست و اصلاح و اصول قابلیتهای فرزندان شایسته استان را هدف قرار می دهند . به رویکرد رییس جمهور محترم در تشکیل دولت وفاق ملی و توجه به شایسته گزینی بدون توجه به ذایقه سیاسی افراد باید توجه داشت ، ضمن آنکه مهندس صیدالی یک نیروی متخصص و فنی است که دغدغه ای جز توسعه استان ندارد و بعنوان یک فرد صاحبنظر سیاسی در عرصه انتخابات ، رییس جمهور محترم را همراهی کرده ، طبیعتا درصورت انتخاب بعنوان استاندار خود را موظف به اجرای برنامه های رییس جمهور در استان می داند. پیشنهاد حقیر به اصحاب رسانه این هست که در این مقطع تاریخی که کشور و استان بیشتر از هر زمانی نیاز به آرامش و نهادینه کردن اخلاق دارد ، از درج مطالب تخریبی که منشایی جز حسادت ، خود زنی‌و خود تحقیری ندارد اجتناب کنند.

    پاسخ
    • 13 - 1 ناشناس پاسخ به : محسنی 1403/6/14 8:52:19

      حسادت اینجا معنا ندارد صیدالی واقعا"رزومه کاری خوبی ندارند پست استانداری از تواناییشون خارج هست اگر میخوایید استان پیشرفت کنه غیرتی نظر ندهید لطفا"... رزومه وعملکردشون مهمه نه حمایت افراد پشت سرشون

  • 14 اصلاح 1403/6/13 15:18:45

    آقای دوست فکری ، که جواب آقای روحانی رادادی، اولاً افرادی که به عنوان لیدر وشورای مشورتی اصلاحات دراستان معرفی کردی بیشترشان را مردم قبول ندارند مثلاً همین آقای ......... از کاندید اصلاحات آقای دکتر کامرانی حمایت نکرد بلکه مخالفت کرد وبه طرفداران خود نیز پنهانی وتلویحی خواست به آقای عدل هاشمی رای بدهند .آقای ........... درفرمانداری دهدشت چنان دیکتاتوری را به کمک گارد وراننده خودبوجود آورد که حتی در برخورد فیزیکی به پدر پیر یک شهید هم رحم نکرد حال چطور باید از اینها مشورت گرفت واز نماینده گان خیر ؟ مگر نمایندگان وکیل مردم نیستند ؟

    پاسخ
    • 14 - 1 رضا پاسخ به : اصلاح 1403/6/14 0:0:5

      سلام دویت محترم ،نمایندگان کارشون در قوه مقننه قانگذدری هست نه دخالت در امورات قوای دیگر و تعیین استاندار،و در ثانی جناب پزشکیان از لحاظ آرا در این استانی که بقولی دو نماینده اصلاح‌طلب داشته آخر شد ،بدون شک نبایست نظرات هیچکدام از نمایندگان به ظاهر اصلاح‌طلب را قبول کنه،و هر کسی بجز استاندار غیر بومی در این استان اگر سکان استانداری را بگیره بزرگترین ظلم به این استات هست،شما سابقه کار غیر بومیها را با بومیها مقایسه کنید،موسی خادم خوشخواب و حسینی بدون معلومات علمی در حد حروف الفبا،احمد زاده دروغگو و منافع طلب ...

    • 14 - 2 جواب به اصلاح پاسخ به : اصلاح 1403/6/13 15:43:56

      آقا یا خانم محترم در مثل مناقشه نیست. اسم بردن از افراد مثال بود. بحث مشورت گرفتن از همه بود نه اینکه نمایندگان به تنهایی یا اعضای ستاد به تنهایی یا اصلاح طلبان به تنهایی... بلکه منظور این بود نظر اکثر حامیان دولت و اصلاح طلبان و از جمله همان آقای کامرانی که از اصلاح طلبان وحامیان دولت هست به همراه نمایندگان لحاظ شود. بحث کلیت انتخاب استاندار بود

  • 15 شجاعت نوری 1403/6/13 15:2:36

    جناب ارام چرا داری یک طرفه به قاضی میری وهمیشه نیروهای خوب استان راباتوهین وتهمت سعی میکنی ازدورخارج کنی. متاسفم برای این چنین تفکری که این استان رادرهمه پارامترها ازتماکشور ودنیاعقب نگهداشته اگه هرکسی رسالت کارخودرا عدم طرفداری قرارمیداد وضعیت این استان این چنین نبود! جناب ارام ایا یک نفردرشرکت گازاستان وشرکت بهره برداری نفت گچساران ازخدمات مهندس هوشنگ صیدالی ناراضی هست؟؟ مهندس هوشنگ صیدالی درتمام سنگرهایی که دراین کشورخدمت کرده باروی باز وشایسته سالاری ودست پاکی خدمت نموده وهیچوقت درمحل کار اصلاحطلب واصولگرایی براش مهم نبوده وفقط شایسته سالاری راسرلوحه کارش قرارداه. من تعجب میکنم چراوقتی شناختی ندارید دست به قلم میلی و پولی میشوید؛؛؛وهرانچه که شایسته خودتان هست به دیگران می بندین... انصافا جایگاه استانداری هم سطح مهندس صیدالی نمیباشد.ولی چه کنیم که هم استانیهای لر ما درکشور موردغضب تهرانی هاهستن وگرنه جایگاه مهندس صیدالی میبایست صندلی وزارت نفت بود.

    پاسخ
    • 15 - 1 حسینیان پاسخ به : شجاعت نوری 1403/6/14 8:55:26

      از مدیریت ناموفق شرکت نفت بپره وزارت که باید سفره هامون راجمع کنیم روزنامه پهن کنیم روش نون کلگ بخریم تا زنده بمونیم ..خخخخخخ

  • 16 سلام ظهر بخیر 1403/6/13 13:51:24

    استاندار باید با نمایندگان هماهنگ باشد زیرا مردم به نمایندگان هجوم می آورند و مشکلاتشان را مطرح میکنند مگه میشه کسی را در خیابان بگیرند بیارن بذارن استاندار ...

    پاسخ
    • 16 - 1 بهرامی پاسخ به : سلام ظهر بخیر 1403/6/14 8:57:4

      استاندار باید غیر بومی باشد وتمام....

  • 17 نوری 1403/6/13 13:13:12

    دکترصیدالی مدیر،مدبر،شجاع،توانمند،کاربلد،اجرایی،فراجناحی،پاکدست وبهترین گزینه برای استانداری

    پاسخ
    • 17 - 1 محمد رضا پاسخ به : نوری 1403/6/14 8:59:0

      ایشون مدیر ناموفق هستند وزارت کشور باید دقت بیشتری داشته باشد نمایندگان قوم گرایی رابیشتراز توانایی در نظر دارند متاسفااااانه.

    • 17 - 2 اصلاح طلب پاسخ به : نوری 1403/6/14 8:47:42

      صیدالی با پارتی دوتا پست مدیریت ناموفق داشته استانداری که خاله بازی نیست رزومه کاریشون مهمه نه پارتی ... وزارت کشور باید خوب بررسی کنه دوباره دوره احمدزاده تکرار میشه که؟؟؟؟

  • 18 حسین روحانی 1403/6/13 12:36:7

    درود،اگر شناخت کاملی ازپاکدستی،شهامت،شجاعت،مشی ومنش ومردم دوستی ومهمتر توانمندی وقانون مداری مهندس صیدالی داشتید،اینگونه تند قضاوت نمیکردید، بله فی المثل ایشان بابنده نوعی که در جرگه اصلاحطلبی پایه خدمت بوده وکم هم هزینه نداده ام تفاوت سلیقه دارداما مطمعنا از عمده نیروهایی که مطرح میشوند لیاقت بالاتری دارد وازطرفی مگر درخود دولت اصلاحات واعتدال هم گزینه های استاندار وفرماندار و... اصلاحطلب مطلق بودند، مهم انجام واجرای سیاستهای دولت است که هرکس براین کرسی بنشیند باید با برنامه هفتم توسعه گام بردارد چه کسی بهتر از مهندس صیدالی،یا حاج زارعی...

    پاسخ
    • 18 - 1 دوست پاسخ به : حسین روحانی 1403/6/13 14:0:35

      جناب روحانی الان از زاویه دید خونه آغا فقط ب قضیه نگاه کرد شما قشر فرهنگی هستین و انتظار نمی‌رفت البته اخوی تون کتاب ایل آقایی رو هم نوشته

    • 18 - 2 نصیر پاسخ به : حسین روحانی 1403/6/13 13:57:46

      صیدالی رفیق هدایت خواه

    • 18 - 3 بویراحمد پاسخ به : حسین روحانی 1403/6/13 13:55:31

      آخ و بخت ایما بازم تاجگردون بازی

    • 18 - 4 دوست فکری پاسخ به : حسین روحانی 1403/6/13 13:6:28

      جناب آقای روحانی هنرمند و مجری توانمند سلام حتما تصدیق می فرمایید که اگر استاندار توسط نماینده ای خاص و یا نمایندگان استان بدون مشورت با جامعه حامی دولت به ویژه اصلاح طلبان منصوب شود صرفا و صرفا خود را ملزم به تامین نظر نمایندگان می داند و وقعی به برنامه های دولت و حامیان دولت در استان نمی گذارد. طبیعی است که نمایندگان ممکن است فقط یک دوره حضور داشته باشند ولی جریان فکری و اصلاحات و اصلاح طلبان همیشه هستند و رویش های تازه و ادامه داری دارند. حتما خودتان نیز این دوره سعی بسیاری داشتید که برخی افراد خاکستری و مردد را به رای دادن تشویق کنید. دلیل آن نیز خرج کردن سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان برای دولت روحانی و اعتدال و منفعت بردن افراد به ویژه نمایندگان و عدمن پاسخگویی انها بود. در حالی که اصلاح طلبان مصداق آش نخورده و دهن سوخته شده اند. اگر استاندار که بالاترین مقام اجرایی استان هست با هماهنگی حامیان دولت و ستاد پزشکیان و جبهه اصلاحات و افراد شناسنامه دار جریان اصلاحات مثل سیدباقر موسوی، دکتر مندنی پور، منطقیان، سیدرضا عسکری، سیدرضا توفیقی، غریبپور و ... انتخاب شود مسلما هماهنگی و کارایی بهتری خواهد داشت و صرفا نمایندگان یکه تاز استان و تعیین کننده مدیران نخواهند بود و در این بین نیز اختلافها به حداقل می رسد و همان وفاق ملی در سطح استانی نیز رقم میخورد. برداشت من از این مطلب نیز مخالفت با شخص صیدالی نبود بلکه هماهنگی و همراهی گروهها با هم بود که منجر به نتیجه مطلوب شود.

  • 19 بویر احمد 1403/6/13 12:31:41

    برادر عزیز فرض براینکه دولت تغییر نکرده آیا میتونستیم همچه ادعایی داشته باشیم در هر حال باتوجه به نزدیکی که با هر سه نماینده دارد شاید بتواند در استان تاثیر گذار باشد استانداری که بیاید ولی با نمایندگان همراه نباشد کار کردن برای استان در انتظار ما نباید باشد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها