در جلسه‌ هم‌اندیشی شورا و شهرداری دوگنبدان مطرح شد؛


قشقایی:در حوزه شهرسازی در حال گذر و پوست‌اندازی هستیم/مرادی‌:انتظارات بیشتر است اما جای تشکر از شهردار نیز وجود دارد/شکوهی:تعامل تنگاتنگ شورا و شهرداری می‌تواند چالش‌های پیشرو را به فرصتی مغتنم بدل سازد

محمدعلی مرادی رئیس شورای شهر دوگنبدان در نشست هم اندیشی شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اظهار کرد:

قشقایی:در حوزه شهرسازی در حال گذر و پوست‌اندازی هستیم/مرادی‌:انتظارات بیشتر است اما جای تشکر از شهردار نیز وجود دارد/شکوهی:تعامل تنگاتنگ شورا و شهرداری می‌تواند چالش‌های پیشرو را به فرصتی مغتنم بدل سازد

افتونیوز| محمدعلی مرادی رئیس شورای شهر دوگنبدان در نشست هم اندیشی شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تعامل اعضاء شورا و تلاش جهت خدمت به شهروندان بسیار مهم و تاثیرگذار است. وی بیان کرد: انتظار می‌رود که همه به عنوان مجموعه ای واحد در کنار هم و برای رسیدن به اهداف شورا و شهرداری تلاش کنیم.رئیس شورای شهر دوگنبدان ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی مجموعه شهرداری تصریح کرد: در ماه‌های اخیر کارهای خوبی انجام گرفته و پروژه های خوبی به سرانجام رسید.مرادی عنوان کرد: هر چند انتظارات بیشتر است اما جا دارد که از شهردار نیز تشکر کنیم. وی گفت: اکیپ امانی شهرداری با وجود گرمای زیاد و سختی کار در این ایام زحمات زیادی را متقبل شدند که باید در جلسه ای ویژه مورد تشویق و تحسین قرار گیرند.رئیس شورای شهر دوگنبدان با تاکید بر لزوم حضور در شورا و پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردم، خاطرنشان کرد: از اعضای شورای شهر و شهردار انتظار می‌رود ‌که با حضور در محل شهرداری ،شورا و محلات سطح شهر گوش شنوایی برای حل مشکلات و درخواست‌های مردمی باشند.وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس افزود: نماینده مردم به جد دنبال احقاق حقوق شهرداری و شورای شهر و مردم هستند هرچند اقدامات خوبی در گذشته برای وصول مطالبات و حق آلایندگی صورت گرفته است.رئیس شورای شهر دوگنبدان ضمن تاکید بر قانونمند بودن و فصل الخطاب قرار دادن قانون در شهرداری و شورا ادامه داد: شورا دنبال مچ گیری نیست ولی انتظار می‌رود برای خدمت بهتر به مردم شایسته سالاری و انجام کارها بر مدار قانون انجام شود.

 

رضا قشقایی شهردار دوگنبدان نیز در این جلسه اظهار داشت: مشکلات وجود دارد اما فضای حاضر فضای امیدبخشی بوده و توقعات بیشتر است، انتظار می رود شهر در یک تراز خوبی قرار گیرد.وی افزود: در حوزه شهرسازی در حال گذر و پوست اندازی هستیم و فضای تحول و تغییر در شهر احساس می شود.شهردار دوگنبدان با اشاره با بحث بیمه کارگران شهرداری تصریح کرد: نظام سختگیرانه ای را بیمه تامین اجتماعی آغاز کرده است و در سنوات گذشته همکاری می شد و بیمه کارگران را هم زمان با حقوق مطالبه می کنند.وی افزود: طی روزهای اخیر جلسه ای با مسئولین و مدیرکل تامین اجتماعی برگزار و دغدغه ها و مسائل بیان شد.شهردار دوگنبدان گفت :البته باید گفت که مشکلات بیمه مختص شهرداری نیست و تمانی دستگاههایی که بصورت کارفرمایی اداره می شوند از جمله دانشگاه ازاد و سایر دستگاه ها نیزبا این مشکل روبرو هستند. قشقایی ادامه داد: علت عدم توانایی در پرداخت بیمه در شرایط کنونی را پرداخت اجرائیاتی دانست که توسط پیمانکاران و ... برای شهرداری صادر میشود و ناچار به پرداخت آنها هستند.وی با اشاره به بحث آلایندگی گفت: واقعا شورا و اعضاء پیگیری کرده و هیچ گونه کوتاهی نداشته چون پروسه زمانبری بود و وصول مطالبات به جاهای خوبی رسیده که انتظار می‌رود با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وضعیت بهتری رقم بخورد.قشقایی ادامه داد: برای انجام کارهای مربوط به آلایندگی و پیگیری از نظر پشتیبانی و نیرو و امکانات شهرداری به دلیل ذی نفع بودن حمایت می کند.وی عنوان کرد: جلسه تشخیص آلایندگی محیط زیست به خوبی کارشناسی نمی شود ماده ۲۷ که با ضریب نیم یک و یک و نیم قابل محاسبه می باشد حق شهرستان گچساران است.

 

شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات دستفروشان حاشیه بلوارها گفت: سد معبر به زودی ساماندهی می شود و شاهد مرتفع شدن مشکلات مربوط به این حوزه خواهیم بود.غلامرضاشکوهی نائب رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه هم اندیشی شهردار و شورای اسلامی بر ایجاد فضای همدلی و تعامل اعضاء شورا و شهرداری برای خدمت بهتر تاکید کرد و گفت: نمایندگان شورا هم باید همدل و هم افزا باشیم. وی ادامه داد: عملکرد شهرداری و شورا را در راستای خدمت به مردم در این دوره به دور از حاشیه و با تعامل بوده است. نایب رئیس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قاطبه کارکنان شهرداری بویژه نیروهای خدمات شهری و فضای سبز،اکیپ های امانی که در این گرمای هوا مشغولند و...با تلاش و خدمت به مردم مصداق تلاش جهادی هستند و بیشتر زمان خود را صرف فعالیت در این مجموعه می‌کنند. وی انسجام در برنامه ریزی در سایه تعامل تنگاتنگ شورا و مجموعه شهرداری می تواند چالشهای پیشرو را به فرصتی مغتنم بدل سازد.حبیب اله عاملی مقدم یکی از اعضای شورای شهر دوگنبدان نیز باداشاره به حق آلایندگی گفت:اطلاعات صفر تا صد پیگیری و اقدامات کارشناسی حق آلایندگی تا وصول آن را ارائه داده ام.وی افزود: از فرماندار گچساران نیز گلایمند هستم زیرا با توجه به اطلاعاتی که در خصوص حق آلایندگی داشتم من را به جلسه تشکیل شده در این خصوص با نماینده مردم گچساران و باشت دعوت نکردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ؛ نائب رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه هم اندیشی شهردار و شورای اسلامی بر ایجاد فضای همدلی و تعامل اعضاء شورا و شهرداری برای خدمت بهتر تاکید کرد.

نمایندگان شورا هم باید همدل و هم افزا باشیم.

حاج غلامرضا شکوهی فرد عملکرد شهرداری و شورا را در راستای خدمت به مردم در این دوره به دور از حاشیه  و با تعامل ارزیابی گرد.

نایب رئیس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قاطبه کارکنان شهرداری بویژه نیروهای خدمات شهری و فضای سبز،اکیپ های امانی که در این گرمای هوا مشغولند  و...با تلاش و خدمت به مردم مصداق تلاش جهادی هستند و بیشتر زمان خود را صرف فعالیت در این مجموعه می‌کنند.

وی انسجام در برنامه ریزی  در سایه تعامل تنگاتنگ شورا و مجموعه شهرداری می تواند چالش‌های پیشرو را به فرصتی مغتنم بدل سازد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 بازنشسته آموزش و پرورش 1403/6/23 21:50:47

    جمع آوری سگهای ولگرد چرا جزو برنامه های شهرداری و شورای شهر گچساران نیست؟شک نکنید بخاطر همین سگهای ولگرد کل شورا سال 1404 رای نخواهند آورد.مردم چند بار بگویند امنیت جانی ندارند.صبح زود و شبها کارکنان دولت و سه راهی و پانصد دستگاه گله های سگ ولگرد به مردم حمله می کنند.کسی جرات ندارد شبها پیاده روی کند.کی میخواهید بفهمید؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها