بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران از پروژه‌های فعال و نیمه فعال حوزه سلامت شهرستان

سید امین رضائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در پیج شخصی خود در اینستاگرام از بازدید طرح های فعال و نیمه فعال حوزه سلامت شهرستان گچساران خبر داد و نوشت:

بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران از پروژه‌های فعال و نیمه فعال حوزه سلامت شهرستان

افتونیوز| سید امین رضائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در پیج شخصی خود در اینستاگرام از بازدید طرح های فعال و نیمه فعال حوزه سلامت شهرستان گچساران خبر داد و  نوشت:

...

امروز پانزده شهریور همراه با معاون محترم شبکه از کلیه پروژه های عمرانی فعال و غیرفعال حوزه سلامت شهرستان بازدید کردیم.

 

فاز اول مرکز جامع سلامت خیرآباد از سال نود و هفت شروع شد. فاز دوم نیز ساختمان مرکز نزدیک به اتمام است. ان شاالله فاز سوم پروژه که شامل خانه پزشک، محوطه سازی و برخی نواقص ساختمان است پیگیری خواهد شد.

 

پروژه آموزشگاه بهورزی از سال نود و شش آغاز و نود و نه، شصت درصد پیشرفت فیزیکی داشت. طی این چند سال راکد بود. در یکی دو ماه گذشته با پیگیری نماینده محترم شهرستان، مجموعه دانشگاه و مدیر محترم سابق شبکه فاز دوم شروع به کار کرده است. کار بسیاری برای اتمام دارد که به طوری جدی پیگیری خواهد شد.

 

کلینیک بزرگ دندانپزشکی نیز سال‌های قبل کلنگ زنی شد. پیشرفت خوبی داشت. طی این چند سال راکد شده است. این پروژه نیز از مهم ترین پیگیری های نماینده محترم شهرستان از ابتدا بود. تمام تلاش ها برای اتمام کامل و افتتاح این پروژه نیز انجام خواهد گرفت.

 

پروژه خانه پزشک که اسکلت آن ساخته شد. هیچ کار خاصی روی آن انجام نگرفت. پیگیری این پروژه و تامین اعتبار برای آن‌نیز از مهم ترین برنامه ها خواهد بود.

 

پروژه پایگاه بهداشتی محلاتی و فرهنگیان نیز در سال هزار و چهارصد جهت تامین زمین و تامین اعتبار پیگیری که از منابع محرومیت زدایی قرار بود کلنگ زنی شود. این این مدت ساختمان آن تکمیل گردید که کار محوطه سازی انجام نشد که با توجه به اهمیت و ضرورت باید پیگیری شود.

 

پروژه خیرساز همراه سرای بیمارستان  بی بی حکیمه(س) در سال نودوهفت با حضور نماینده وقت و فعلی شهرستان کلنگ زنی شد و پیشرفت سریعی داشت. در حال حاضر فاز اول آن بالای نود درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیگیری های لازم جهت اتمام و افتتاح آن نیز انجام خواهد شد.

 

پروژه خیرساز هندیجانی نیز که اسکلات آن ساخته شده بود نیز شروع به کار کرده است.

پروژه پایگاه اورژانس لیشتر نیز با بیست درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام کار است.

 

این شهرستان در حوزه سلامت نیاز به تعریف پروژه های جدید و حیاتی دارد، که تامین اعتبار این پروژه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام و همچین نظارت بر همخوانی فضاهای فیزیکی پروژها با استانداردهای وزارت بهداشت و استفاده بهینه از این فضاها از مهم ترین برنامه هایمان خواهد بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 صادق 1403/6/16 13:21:41

    خیلی عجیب است !!!!! یه کارشناس تغذیه شده سرپرست شبکه بهداشت !!!!!! عجیب تر هم اینه که ایشون از طرح های عمرانی بازدید کرده !!! باید از ایشون سئوال کرد : مگه شما کارشناس تغذیه نیستین ؟؟؟ کارشناس تغذیه چه ارتباطی با مدیریت شبکه بهداشت داره ؟؟؟ چه ارتباطی با کارهای عمرانی و ساختمانی داره ؟؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها