انتقاد مدیرکل بحران استانداری از شهرداری یاسوج/نیکروز:هر چه زودتر نسبت به جابجایی یا ایمن سازی جمعه بازار اقدام کنید

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی شهرداری به ساماندهی جمعه بازار یاسوج ابراز نگرانی کرد و گفت: جمعه بازار پر خطر است.

انتقاد مدیرکل بحران استانداری از شهرداری یاسوج/نیکروز:هر چه زودتر نسبت به جابجایی یا ایمن سازی جمعه بازار اقدام کنید

علیرضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جمعه بازار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جزء اماکن پر خطر بوده و باید شهرداری هر چه سریعتر نسبت به جابجایی و یا ایمن سازی مطابق استانداردهای مرتبط در کمترین زمان ممکن اقدام کند و البته تاکنون در این زمینه توسط مسئولان و متولیان امر بی توجهی شده است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که دلیل آتش سوزی برخی غرفه‌های جمعه بازار یاسوج در بامداد ۱۲ شهریورماه چه بوده است؟، افزود:  واقعیت امر آن شب صحبت‌ها متفاوت بود  و فکر کنم هنوز رسما اعلام نکرده‌اند.

نیکروز با تاکید بر اینکه اظهار نظر غیر کارشناسی ممکن بوده در نتیجه اثر منفی بگذارد، ابراز کرد: مالکیت و مدیریت مغازه‌ها در جمعه بازار یاسوج برعهده شهرداری بوده و بررسی علل و عوامل آتش سوزی و اعلام آن برعهده سازمان آتش نشانی است.

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد دبیر ساماندهی جمعه بازار را اداره کل راه ‌و شهرسازی عنوان کرد و افزود: باید مسکن و شهرسازی با حضور شهرداری و نمایندگان اصناف وغرفه داران جلسه و اتخاذ تصمیم شود.

نیکروز در پاسخ به اینکه ۶ غرفه دار متحمل زیان ۶۰ میلیاردی شده‌اند و آیا برنامه‌ای برای حمایت از آنان وجود دارد، بیان کرد: معمولا چنانچه بیمه کرده باشند، برحسب نوع و میزان آن خسارات پرداخت می‌شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 علی 1403/6/17 8:49:20

    خدا لعنت کنه شوراهای معامله گر را که بازوبند یک پیمانکاررآوردند شهردار شهرکردند که باعث این همه بی عدالتی در شهرداری یاسوج وندادن حقوق به نیروهای شرکتی که یک سوم حقوق رسمی هم نمیشه اما حتی جناب آشنا حاضر نیست هم همین دوران را بپردازد فقط کارش شده ظلم به نیروهای شرکتی با ۲۰ سال سابقه ومدارک کارشناسی وکارشناسی ارشد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها