مادر شهید « احمد آذریان» دارفانی را وداع گفت

شهید آذریان یکم فروردین،۱۳۴۲ در روستای دلیک دشمن زیاری در شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد وبیسـت و هشتم اسفند،۱۳۶۴ در منطقه فاو به شــهادت رسید.

مادر شهید « احمد آذریان» دارفانی را وداع گفت

حاجیه خانم «صاحب جان دیبا» مادر گرانقدر شهید « احمد آذریان» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادرشهید والامقام روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریور در آرامستان قطعه صالحین و در جوار گلزار شهدای دهدشت شهرستان کهگیلویه، تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید آذریان یکم فروردین،۱۳۴۲ در روستای دلیک دشمن زیاری در شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد و بیسـت و هشتم اسفند،۱۳۶۴ در منطقه فاو به شــهادت رسید.

پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص در زادگاهش به خاک سپرده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار در پیامی درگذشت مادر شهید گرانقدر « احمد آذریان» را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

درگذشت بانوی مکرمه وصالحه مرحومه «صاحب‌جان دیبا »مادر شهید والامقام «احمد آذریان » از شهدای غواص کهگیلویه قهرمان پرور موجب تأسف و تألم گردید.

بی تردید تلاش‌های فاطمی آن بانوی مومنه و صالحه در تربیت فرزندی شجاع و دلیر که مجاهداتش در دفاع مقدس موجب فخر ومباهات گردید و با تاسی به صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) تا آخرین روزهای عمر پربار خویش در تداوم خط ناب شهیدان صبورانه ثابت قدم ماندتوشه وذخیره ایست بس گران که درسرای باقی و روز جزا با پاداش و رحمت واسعه حضرت حق تجلی می‌یابد.

در ادامه پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مشاور فرهنگی و اجتماعی آمده است: اینجانبان ضمن تسلیت این ضایعه غم انگیز، به خانواده معزّزشهید « احمد آذریان » و سایربازماندگان، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر باحضرت زهرا (س) وبرای خانواده بزرگوارشهید صبر واجر وسعادت اخروی ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سه سال پیش بی احترامی یکی از دستگاههای شهرستان کهگیلویه به این مادر شهید در فضای مجازی استان وایرال شد و همین فشار رسانه‌ای، منجر به عذرخواهی دستگاههای مسئول از این خانواده شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها