استقبال مسئولان استانی از نائب قهرمان پارالمپیک

علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در فرودگاه یاسوج مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

استقبال مسئولان استانی از نائب قهرمان پارالمپیک

عصر روز چهارشنبه استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک۲۰۲۴ پاریس با استقبال معاون سیاسی امنیتی، معاون عمرانی استاندار، دیگر مسئولان کهگیلویه وبویراحمد و مردم وارد فرودگاه یاسوج شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری‌ کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک به علی پیروج از حضور باشکوه مردم قدردانی کرد و گفت: مردم هم در شب مسابقه با حضور در منزل پدری این قهرمان و هم امروز در استقبال باشکوه در فرودگاه یاسوج سنگ تمام گذاشتند.

سید جواد هاشمی بیان کرد: با توجه به پتانسیل و استعدادی که فرزندان استان دارند امیدوار به کسب مدال‌های بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.

وی بیان کرد: مراسم باشکوهی برای تجلیل از این قهرمان ارزنده هم‌استانی برگزار و در همان جلسه تقدیر ویژه‌ای از علی پیروج می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از اینکه یک جوان هم‌استانی پرچم مقدس ایران را در سطح بین‌المللی به اهتزار درآورد جای خوشحالی دارد.

علی‌محمد روستا افزود: در حد توان و بضاعت از این جوان حمایت می‌کنیم و امیدواریم تجهیزات بیشتری در اختیار این ورزشکار قرار داده شود.

علی پیروج هم با بیان اینکه امیدوار بودم مدال نقره پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ را به طلای پاریس تبدیل کنم، گفت: همه تلاشم را در این مسابقات انجام دادم و سهم من مدال نقره شد که این هدیه نقره‌ای را به شهدا که پلاکشان مدالشان شد تقدیم می‌کنم.

 علی پیروج نماینده شایسته کشورمان توانست در پرتاب نیزه و در مسابقات پارالمپیک پاریس، به مدال نقره دست یابد.

علی پیروج در پرتاب اول خود خطا کرد و پرتاب دوم او ۶۰.۴۱ متر بود. پرتاب سوم این پرتابگر ۶۹.۷۴ متر بود و او در تلاش چهارم خود رکورد ۶۰.۶۲ متر را ثبت کرد.

پیروج در پرتاب پنجم نیزه را ۶۷.۸۳ متر پرتاب کرد و در تلاش ششم خود نیز رکورد ۶۲.۸۷ متر را ثبت کرد و به مدال نقره رسید.

در این ماده دنیل پمبروک از بریتانیا دو بار رکورد جهان را شکست و با رکورد ۷۴.۴۹ قهرمان شد. پرتابگر کوبایی نیز پس از پیروج در مکان سوم ایستاد.

سجاد نیک پرست و علی پیروج دو پرتابگر کشورمان بودند که در این مسابقه به رقابت با ۶ پرتابگر دیگر پرداختند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 بهروز 1403/6/22 11:25:48

    سلام. این آقایون سیاسیون که با ایشان عکس گرفتن. بفرمایند قبل از عزیمت ایشان به این مسابقات چه امکاناتی و مساعدتی برای آماده شدنش در اختیار او گذاشتید. فقط فوری برای عکس گرفتن حاضر می شوند...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها