«شهردار یاسوج» مزد حضور در ستاد جلیلی را گرفت/«آشنا» ذیل طرح شهید زین الدین استخدام دولت شد

به نظر میرسد بواسطه همراهی آشنا با مراد علی پیوند در ستاد جلیلی اجرت و مزدی خاص دریافت می‌کرد و امروز در اخبار رسانه ها آمده است که شهردار یاسوج استخدام شده است، مبرهن است معاون توسعه استاندار در این استخدام نقش ویژه ای داشته است.

«شهردار یاسوج» مزد حضور در ستاد جلیلی را گرفت/«آشنا» ذیل طرح شهید زین الدین استخدام دولت شد

افتونیوز| در شب انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ( پنجشنبه شب ۱۴ تیرماه) خودرو سوزکی ویتارا که در اختیار معاون پشتیبانی استاندار  و همچنین خودرو سانتافه شهردار یاسوج در جلو ستاد جلیلی بود. آقای کیوان آشنا شهردار یاسوج نیز در کلیپ گرفته شده جلو ستاد جلیلی حضور داشت.

این موضوع مقدمه ای بود برای همکاری های بعدی بین معاون بورسیه ای استاندار و شهردار یاسوج!

به نظر میرسد بواسطه همراهی کیوان آشنا با مراد علی پیوند در ستاد جلیلی او می بایست اجرت و مزدی خاص دریافت می‌کرد و امروز در اخبار رسانه ها آمده است که شهردار یاسوج استخدام شده است، مبرهن است معاون توسعه استاندار  در این استخدام نقش ویژه ای داشته است.

مراد علی پیوند با استخدام های پر ابهام، مبهم و مساله برانگیز خود به سر تیتر رسانه ها تبدیل شده است و نکته عجیب سکوت تمامی نهاد های بازرسی و نظارتی در کهگیلویه و بویراحمد است.

دفترچه استخدامی طرح شهید زین‌الدین در مورد سن چه نوشته شده است؛ در این دفترچه آمده: «داشتن حداقل سن بیست (۲۰) سال تمام و داشتن حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای استخدام و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری چهل و پنج (۴۵) سال تمام بر اساس بند (الف) ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری».
شهردار یاسوج دارای مدرک کارشناسی ارشد است؛ یعنی او تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند در این آزمون شرکت کند. اما در این طرح تبصره‌هایی نیز آمده که افرادی با سن بالاتر نیز حق شرکت در آزمون را دارند؛ «به ازای تأهل و داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهد شد. سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج (۵) سال میباشد». شهردار یاسوج سه فرزند دارد که می‌تواند سه سال سهمیه سنی بگیرد. حالا به او ارفاق کنیم و همان حداکثر را هم بدهیم یعنی پنج سال؛ شهردار تا سن ۴۵ سالگی با مدرک کارشناسی ارشد می‌توانست در این آزمون شرکت کند.
اما شهردار یاسوج حالا چند ساله است؟ در سایت شهرداری یاسوج او متولد سال ۱۳۵۵ معرفی شده است. یعنی او حالا ۴۸ ساله است. به هر طریقی که حساب کنید شهردار یاسوج از نظر سنی واجد شرایط برای شرکت در این آزمون نبوده است. البته مگر اینکه خانواده شهدا و یا خود او ایثارگر باشد که هیچکدام از آنها نیست. بنابراین منطقی است که در مورد شیوه جذب او ابهاماتی وجود داشته باشد.
این در حالی است که در آزمون‌های استخدامی اگر فرد تنها یک روز از سن مورد نظر بزرگ‌تر باشد، نمی‌تواند در آزمون شرکت کند. اما اختلاف سه تا پنج سال شهردار یاسوج با شرط سنی در آزمون، مانعی برای جذب او به وجود نیاورده است.
حتی اگر این شهردار تمام مراحل آزمون را به درستی پشت سر گذاشته، اما فاقد شرط سنی بوده باشد، نمی‌تواند جذب شود. چون خلاف قانون مدیریت خدمات کشوری است. 
از سوی دیگر، حتی در مورد نحوه جذب و آزمون او نیز شک و شبهات زیادی وجود دارد که لازم است به آنها پاسخ داده شود. مطالبه افکار عمومی انتشار سوابق آزمون اوست. چرا که هم از نظر سنی و هم از نظر شیوه جذب او ابهام وجود دارد.

اینک از تمامی نهاد های قضایی، نظارتی و بازرسی استان انتظار می‌رود بصورت غیر جانبدارانه استخدام های استانداری در دوره مدیریت پیوند را بررسی کرده و استاندار جدید با یک تیم تحقیق و تفحص به تخلفات احتمالی رسیدگی کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 17 نظر

  • 1 بی باک 1403/6/27 1:11:45

    برای استخدام مهم کارایی و داشتن شرایط قانونی نیست ،رابطه ها و تظاهر به دین و دیانت و...مهمتر هستند

    پاسخ
  • 2 وطن 1403/6/24 9:23:43

    انشالا همان طورکه احمدزاده بابسوگ نشستن تکیه به صندلی زد باعزای بدتر خداحافظی کند خداازش نگذرد چقدرظلم بی عدالتی کرد فقط خودش واطرافیانش رادید خدا نابودش کند

    پاسخ
  • 3 مهندس ناظر 1403/6/24 8:1:5

    مسخره است بخدا. راه و سهرسازی تیازمند چند مهندس باسواد و باانگیزه و جوان است نه افراد بی،سواد و بی انکیزه و مسن. الان راه و شهرسازی به گل نشسته. با این افراد جدید طرح زین الدین قطعا بدتر و بدتر خواهد شد

    پاسخ
  • 4 دنا 1403/6/23 11:49:4

    خدا ازاحمدزاده نگذرد تمام کارهایش فقط تخلف ازپسرش دامادش خواهرزاده اش برادرزنش پسرعمویش بعدخودش رادرقسمت دستگاه قضا وعدالت تعریف میکند انشالا به درد ناعلاج گرفتارشود

    پاسخ
  • 5 محمد پور 1403/6/22 23:32:51

    با این بی عدالتی ها مردم‌حق دارند ناراضی باشند. چنین افراد بی سوادی که با رانت بالا می آیند باعث ضرر و زیان به بیت المال می شوند

    پاسخ
    • 5 - 1 حسنپور پاسخ به : محمد پور 1403/6/24 8:2:25

      احمد زاده باید این طرح زین الدین را مدیریت کند تا افراد باسواد انتخاب شوند نه افراد رانتی و بی سواد

  • 6 ایرانی 1403/6/22 17:2:45

    جانماز آب بکشی و دنباله رو نادان ها باید ۳ سال که هیچ ۹۰ ساله هم باشی همه کاره میشوی

    پاسخ
  • 7 دفتر دار استاندار 1403/6/22 11:56:58

    ملکی در ۶۰ متری روبروی رستوران شاهکار را نهادهای نظارتی ورود کنند. البته اسنادش به زودی منتشر می شود

    پاسخ
  • 8 مطلع 1403/6/22 11:56:3

    شهردار یاسوج مزد تهاتر با کارت خوان دفتر استاندار را گرفت

    پاسخ
  • 9 دهدشت 1403/6/22 9:25:51

    مردم نه اعصاب دارند و نه حوصله از بس حق خوری دیده و شنیده اند.

    پاسخ
  • 10 زین‌الدین 1403/6/22 8:0:52

    خدا نخو و مملکتی که همچیش بر عکسه و اونایی که رأی نیاوردند بیشتر قدرت دارند ، بیشتر در تصمیم گیریها دخالت دارند ، توی همین دوماهه ی اخیر به اندازه‌ی یک دهه ، بردند و خوردند و امضا کردند و دادند و بالا کشیدند ، حتی وقتی داشتند می‌رفتند هرچی که دم دستشان بود با خودشان می‌بردند ، انگار جهیزیه‌ی ماماناشون بود ، آی با پولهای مملکت مثل آقای عشقی ، عشق کردند! حالا هم اینجا با آشناها ، آشنابازی در می‌آورند!!! آقای استاندار! بابا یه کمی هم بخاطر آخرتت گریـه کن ، مسلمون!!!

    پاسخ
  • 11 کارگر 1403/6/22 7:29:41

    دنیای کاسبی هست به نام اسلام و اصولگرایی چه خیانتها و تخلفانی که نکرده اند و سازمان بازرسی و دقیقا چشمش را روی تخلفات شهردار بسته است

    پاسخ
  • 12 مهرزاد قم 1403/6/22 2:14:36

    اقایان احمدزاده ومراد علی پیوند ..به گفته امام حسین امام سوم ما شیعیان اگر مسلمان نیستیدلااقل ازاده باشید ...طرح شهید زین الدین در تمام استان ها بود و اگهی کردن و شرایط سن ووو رعایت شد ...شرط اول نمره علمی بود دوبرابر قبول میکردند وبعد گزینش یکی از امتیاز ها بسیجی فعال ..اصل نمره علمی بود ...در استان فلک زده ما همش قومیت وخط بازی ...من با اینکه در استان زندگی نمیکنم ولی یکی از طرفداران پا قرص سایت عدالت محور افتونیوز هستم ...از مدیر وکارشناسان تشکر میکنم از نمایندگان محترم گچساران وباشت و بوبراحمد واحد خواهشمندم تا عزل استاندار جلوی این طرح را بگیرند ...سازمان محترم بازرسی کسانی ک بارانت امدن اخراج وامتحان برگزار کنید ....در استان من هر روز خبری میرسد ...استاندار با پسرش ..معاون اقتصادی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی ..برداشت غیر قانونی 375میلیارد تومان .کجاست طرح ..خوراک دام طیور وابزیان ....اکثرا مردم استان ما کشاورز هستند سنتی دیم وابی ب هیچ کدام خدمات داده نمیشود ...چ خبره ..در این طرح ایا کسی ک حقش است نباید بره سرکار ..شهردار ک الان سرکار است تا شورای بعدی ..یعنی شهردار یار ذخبره تا انتخاب شهردار بعدی توسط شورای جدید شهر .....استاندار انقلابی ..# رانت #.کشاورزان بی بهره از خدمات کشاورزی #..معاون اقتصادی ،# رئیس سازمان کشاورزی استان # شهرداری یاسوج# معاون اداری مالی استانداری# کهگیلویه مظلوم# حقوق نجومی برادر موحد#.انتخابات مهندسی#...استخدام بی ضابطه# جاده های ناامن وتصادفات جاده ای # حمل ونقل جاده ای# مسکن ملی# راه شهرسازی# معاون سیاسی استاندار معاون بدون مدرک معتبر دانشگاهی #تخلفات عمده ای شش ماه اول سال ۱۴۰۳ اقایانی ک در دولت پزشکبان مسئولیت دارید ...استان ما نفس بریده ..خواهشا زودتر ب عزل استاندار ومعاونین و سازمان کشاورزی ک مردم بخت برگشته ما بیشتر با این اداره کار دارند اقدام نمایید ....

    پاسخ
    • 12 - 1 شریفی پاسخ به : مهرزاد قم 1403/6/22 12:32:51

      این همه نهاد و شخص نظارتی هست بفرمایید حق ستانی کنید

    • 12 - 2 دلسوز انقلاب پاسخ به : مهرزاد قم 1403/6/22 9:28:57

      این‌همه طلاق، خودکشی، فساد جامعه نتیجه سرخوردگی همین‌جوانانی است که حقشان مثل روز روشن‌خورده می شود

    • 12 - 3 بسیجی پاسخ به : مهرزاد قم 1403/6/22 9:27:46

      من دوتا بچه هام بیکار هستند و دانشگاه شیراز درس خوانده اند. با سن و سال ۳۰ سال چرا بچه های ما را اطلاع ندادید که ثبت نام کند

    • 12 - 4 صادقی پاسخ به : مهرزاد قم 1403/6/22 9:26:42

      نقش نهادهای نظارتی امنیتی چیست؟ اینجا همان‌جایی است که باید جلوی حق خوری ها گرفته شود

سایر اخبار
برگزدیدها