جزئیات مشاجره لفظی بین نماینده بویراحمد و رئیس سابق سازمان محیط‌زیست بر سر«واگذاری دنای شمالی» / بهرامی خطاب به سلاجقه چه گفت؟

روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، مشاجره لفظی نسبتا شدیدی میان محمد بهرامی، نماینده بویراحمد در مجلس و علی سلاجقه، رئیس پیشین این سازمان شکل گرفت.

جزئیات مشاجره لفظی بین نماینده بویراحمد و رئیس سابق سازمان محیط‌زیست بر سر«واگذاری دنای شمالی» / بهرامی خطاب به سلاجقه چه گفت؟

افتونیوز| سایت “دیده بان ایران” با خبری در خصوص مشاجره لفظی نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با علی سلاجقه رئیس  پیشین سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه معارفه انصاری رئیس جدید این سازمان نوشت:  در حاشیه معارفه  صبح سه‌شنبه ۲۰ شهریور، بعضی از حاضران در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست که با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، در حاشیه مراسم شاهد مشاجره لفظی نسبتا شدید میان محمد بهرامی، نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و علی سلاجقه، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط‌زیست بودند. 

سلاجقه که ظاهرا از لحن انتقادی بهرامی، شوکه شده بود، به نظر می‌رسید که نتوانست پاسخ مناسبی را به این گلایه نماینده بویراحمد ارائه کند و برای لحظاتی تنش کلامی میان آنها بالا گرفت که البته این مشاجره با وساطت حاضران در جلسه، پایان گرفت. 

همچنین بعد از پایان مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، نماینده بویراحمد با شینا انصاری، رئیس جدید سازمان محیط‌زیست جلسه‌ای اختصاصی درباره بررسی وضعیت منطقه حفاظت‌شده دنای شمالی و دیگر مسائل محیط‌زیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد که در آن، توافقاتی پیرامون حل و فصل مساله واگذاری بخشی از این منطقه حفاظت‌شده صورت گرفت. 

سلاجقه که در سخنرانی خود در روز خداحافظی، بر کارشناسی‌ بودن نگاهش و‌ توجه به نظر متخصصان در دوره مدیریت سه ساله‌اش بر سازمان حفاظت محیط‌زیست تاکید داشت، بعد از پایان مراسم با انتقاد تند محمد بهرامی مواجه شد. نماینده بویراحمد در حاشیه این نشست به سراغ سلاجقه رفت و خطاب به وی تاکید کرد که «تصمیمات شما بر مبنای کارشناسی نبود، امضای کدام کارشناش زیر مصوبه واگذاری منطقه حفاظت‌شده دنای شمالی به استان اصفهان بود؟ شما در حق دنا و محیط‌زیست کشور  جفا کردید!» 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی پیش‌تر با تاکید بر ضرورت مدیریت یکپارچه منطقه حفاظت‌شده دنا گفته بود: «این موضوع را با رئیس‌جمهور مطرح می‌کنم و در اولین فرصت پس از انجام مراحل اولیه استقرار دولت نیز موضوع مدیریت جامع این منطقه و هم موضوع ساخت سد به طور جدی پیگیری می‌کنم.» 

وی همچنین از لغو مصوبه ‌واگذاری دنای شمالی به استان اصفهان خبر داد و افزود: «فعلا جلوی این کار را گرفتیم.»

شینا انصاری، رئیس جدید سازمان محیط‌زیست که این روزها به جای علی سلاجقه بر صندلی سبز  پردیسان تکیه زده است، آن‌طور که خود نیز در سخنرانی دیروز خود اشاره کرد، روزهای سختی برای حفاظت از محیط‌زیست ایران در پیش دارد.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 رهامی 1403/6/22 14:52:25

    عجب چرا همش عکس می‌هد بیرون کاش فیلم این مطالب هم میومد

    پاسخ
  • 2 چنگیز 1403/6/22 11:4:5

    اینهایی که درک ندارن ومیگو یند حالا چرا لال شدید ونمیگوید درچه زمانی مصوبه انجام گرفته که آقای دکتر بهرامی داره خرابکاری گذشتگان را اصلاح میکنه وبخاطر مناطع طبع نامی از متخلفان نمیاره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها