اختصاصی اَفتونیوز


جزئیات معرفی «چهار گزینه» جبهه اصلاحات برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از زبان یک اصلاح‌طلب شاخص

یک منبع آگاه در جبهه اصلاحات گفت: ۴ گزینه اصلی جبهه برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور معرفی شده است.

جزئیات معرفی «چهار گزینه» جبهه اصلاحات برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از زبان یک اصلاح‌طلب شاخص

افتونیوز| در اخبار آمده است  اردوان ایزدپناه، علی کامرانی و فتاح محمدی به‌عنوان سه گزینه اصلی جبهه اصلاحات و ستاد مرکزی مسعود پزشکیان انتخاب شدند.

پیرو این خبر، خبرنگار افتونیوز گفت و گویی را با یک منبع آگاه در جبهه اصلاحات ترتیب داد.

این منبع آگاه در پاسخ به معرفی سه گزینه جبهه اصلاحات اظهار داشت ۲۴ حزب اصلاح طلب ۳ یا نهایت ۴ گزینه برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی کردند و در کنار آن از ستاد های دکتر پزشکیان در مناطق و شهرستان نظرخواهی شد.

این فعال سیاسی  اضافه کرد، برای انتخاب استاندار از چهره های موثر و با نفوذ و شخصیت های حقیقی  اصلاحات در سطح سه شهرستان بزرگ نظر گرفته شد و  بر مبنای فراوانی این چهار نفر معرفی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت علاوه بر آقایان اردوان ایزدپناه، فتاح محمدی و علی کامرانی جناب آقای عبدالکریم عبدی‌پور( حوزه گچساران و باشت) نیز معرفی شده جبهه اصلاحات استان است.

وی  افزود، در انتخاب این افراد شاخص هایی مانند روزومه کاری، پایبندی به سیاست دولت، آرمان های جریانی و علاوه براین تاکید شد افراد مذکور، مورد اعتماد و وثوق مردم باشند نیز مطرح بود.

این چهره شاخص اصلاح طلب در پایان گفت، برای تنظیم لیست و معرفی افراد سعی کردیم که نظر دو نماینده منتسب به جریان اصلاح طلب را نیز جویا شویم اما به هر دلیلی موفق به این امر نشدیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 هم استانی 1403/6/24 0:39:38

    با نهایت تاثر وتاسف پیشنهادات ونظرات جبهه اصلاحات درخصوص معرفی افراد عین نظرات وپیشنهادات جبهه اصول گرایان در دولت سیزدهم است یعنی هیچ وجه تمایزی ندارند مثال : معرفی افراد ضعیف وناشناس درمیان مردم ، عدم توجه به مشکلات استان ، عدم توجه به نیازهای مردم ، بی توجهی به نظرات مردم چه آنهایی که رای دادند وچه کسانی که رای ندادند !! سهم خواهی های مفرط و حس انتقام‌جویی از جبهه مخالف ، اصالت دادن نژاد قومیتی مخصوصاً درمیان یاسوج ها.

    پاسخ
  • 2 بویر 1403/6/23 22:25:20

    فقط حاج فتاح

    پاسخ
  • 3 ساران 1403/6/23 13:52:12

    هیچکدام خوب نیستند اگر میخواهید این استان استان بشه حاج غلام محمد زارع را بزارید

    پاسخ
  • 4 کیا 1403/6/23 13:31:26

    صیدالی انتخاب وابی ره

    پاسخ
  • 5 عبدالله 1403/6/23 13:21:29

    والله وفاق تعیین کننده است در ادارات که شاهد هستیم جلیلیون انتصاب شدند بگو از جان ما ای دولت سایه چه می خواهی؟ برو دنبال بخت خود ، نیا دنبال ما خوش نیست وفاق غم دارد و غم دارد و غم دارد و غم ، آه دل ِ از غصه و اندوه مالامال ِ ما خوش نیست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها