« کاهش آسیب های اجتماعی» رسالت گمشده پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد

سازمانی (پزشک قانونی) که زیر مجموعه قوه قضاییه است و دارای کارویژه های خاص در بحث کاهش آسیب های اجتماعی است و وظایف خطیری در این زمینه دارد، سازمانی که می‌توانست در این در کنار سایر سازمان ها در این زمینه ایفای نقش کند اما به دلیل رکود مدیریتی در یک سیکل معیوب و ناکارآمد حرکت می کند.

« کاهش آسیب های اجتماعی» رسالت گمشده  پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد

حضور ۱۳ ساله “کامروز امینی” پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد  را باید از جهات مختلف مورد ارزیابی قرار داد.

سازمانی که زیر مجموعه  قوه قضاییه است و دارای کارویژه های خاص در بحث کاهش آسیب های اجتماعی است و وظایف خطیری در این زمینه دارد.

سازمانی که می‌توانست در این در کنار سایر سازمان ها در این زمینه ایفای نقش کند اما به دلیل رکود مدیریتی در یک سیکل معیوب و ناکارآمد حرکت می کند.

این سازمان در دوره “امینی” وظیفه خود را به گزارش دادن و آمار دهی تقلیل داده است و یا بعضا همین آمارها را بنا بر جنبه محرمانه ای آن ناقض منتشر می کند.

به نظر میرسد ۱۳ سال برای مدیریت یک فرد کافیست، بی شک هر قابلیت و ظرفیت پیدا و پنهانی بوده در این زمینه تاکنون به فعلیت رسیده است، مجال آن است که با آمدن یک مدیر جدید این سازمان از انسداد بوجود آمده خارج شود، براستی رسالت پزشکی قانونی صرفا آمار دهی و وظیفه بررسی اجساد را دارد یا اینکه در قبال زنده گان، نسل جوان و کاهش نرخ  آسیب های اجتماعی نیز  دارای رسالت است؟

حضور ۱۳ ساله “امینی” در راس این سازمان فی النفسه ایرادی ندارد اما هرگاه مدت زمان مدیدی است که در این سازمان اتفاق جدیدی رقم نمی‌خورد قلم چاره ای به جز نقد و نقادی نخواهد داشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 همکار 1403/6/25 23:31:46

    طبق شنیده ها در هفته گذشته احدی از کارکنان آن سازمان که متاسفانه دختر شهید می باشد توسط یک کارمند خاطی و متخلف مورد ضرب و شتم قرار گرفته ولی متاسفانه امینی صرفاً برا حفظ صندلی خود (البته بعد از ۱۲ سال) هیچگونه اقدامی انجام نداده و بخاطر حفظ ظاهر موضوع را خیلی ساده و با نهایت بی تفاوتی رها کرده

    پاسخ
  • 2 کامی جون 1403/6/25 23:28:17

    امینی شخصیتی بسیار خنثی دارد پزشکی قانونی استان بسیار بیمار می باشد و برای آن نوع مدیریتش می بایست با دقت هر چه تمام تر کارشناسی انجام گیرد و هم برای خساراتی که از ضعف مدیریتی کامروز امینی به این سازمان وارد شده ازش مشخص کنند

    پاسخ
  • 3 پزشکی قانونی 1403/6/25 23:25:6

    سوء مدیریت در پزشکی قانونی به قول خودشان مشهود است. امینی صرفاً به خاطر منافع خودش و تعیین تکلیف وضعیت دخترش متاسفانه منافع خانوادگی اش را بر منافع سازمان ترجیح داده و این اداره را به بدترین شکل ممکن به بی راهه برده. جوی بسیار بدی در همه زمینه ها در پزشکی قانونی حاکم است که اگه مقام ارشد قوه قضاییه استان و برخی نهادهای ذیصلاح ورود نکنن یقیناً بدترین بدنامی در انتظار این سازمان وابسته به قوه قضاییه می باشد

    پاسخ
  • 4 کارمند 1403/6/25 6:1:36

    کو گوش شنوا امینی سالهاست با روش ............... داره استفاده خودش رو همه جانبه میبره، یه همه جانبه میگم یه همه جانبه بشنوید نتیجه اش این میشه که مدتی یه بار کارمندا بیفتن به جون هم همین هفته پیش آخرین مورد درگیری فیزیکی بین کارمندا پیش اومد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها