مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛


رکورد تسریع جذب اعتبارات پایان سال مالی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 97 درصد از اعتبارات پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون جذب شده است.

رکورد تسریع جذب اعتبارات پایان سال مالی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

افتونیوز|به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد حمیدرضا پیمانجو مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان 5 روز مانده تا پایان سال مالی امسال شاهد رکورد تسریع همراه با دقت در جذب اعتبار در این اداره هستیم.

 

پیمانجو گفت: ایام پرفشار و پایان سال مالی ۱۴۰۳ رو به اتمام است و کارکنان این اداره کل به صورت جدی در روزهای تعطیل و روزهای کاری به صورت شبانه روزی و تا پاسی از شب در حال تلاش برای جذب اعتبارات و بهره‌مندی مردم شریف استان از این اعتبارات هستند.

 

وی افزود: به همت مسئولین، معاونین، رؤسای ادارات ستادی و تابعه و کارکنان این اداره کل تاکنون بیش از ۹۷ درصد اعتبارات با دقت در بررسی اسناد جذب شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جذب، برنامه ریزی و مدیریت در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تعدد پروژه‌ها و پراکندگی کارها مستلزم صبر و حوصله و استفاده از زمان است که در این راستا در 6 ماهه اول سال با جلسات متعدد در زیر مجموعه ادارات ستادی و استان اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از عدم جذب به موقع در این اداره کل گردید.

 

پیمانجو خاطرنشان کرد: پروژه‌های این اداره کل در همه حوزه‌ها اعم از حوزه معاونت راهداری، معاونت فنی و راه روستایی، معاونت حمل و نقل و ادارات تحت حوزه معاونت‌ها مثل نگهداری راه‌ها، ایمنی راه‌ها، نگهداری ابنیه فنی، مرکز مدیریت راه‌ها، نظارت فنی و نظارت راه روستایی و پیمان و رسیدگی پروژه ها مورد بررسی و با حساسیت تمام بررسی شده و به واحد مالی در حسابداری جهت جذب ارسال می شود.

 

وی در پایان گفت: در حوزه ماشین آلات، قراردادهایی جهت خرید و بازسازی و اورهال ناوگان و ادوات راهداری منعقد شده است تا این اداره کل آماده فصل رویارویی در زمستان باشد؛ همچنین قراردادهایی در جهت احداث و یا تعمیر پاسگاه‌های پلیس راه، راهدارخانه‌ها، نمازخانه‌ها و ساختمان ادارات شهرستانی منعقد شده است که فرایند این رخدادها همراه با استلزام های مالی و اعتباری با رعایت قوانین است و قالب بندی جذب اعتبارات به نحوی طراحی و ترسیم شده است که یک ا‌شتباه کوچک در جذب این اعتبارات تبعات فنی و آبرویی برای مجموعه دارد که در این راستا تمام تلاش با هماهنگی ذیحساب جهت رعایت قانون صورت گرفته است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها