سرپرست آموزش و پرورش استان:


سیاسیون در صدور ابلاغ ها دخالتی ندارند/ مدرسه بدون معلم در استان نداریم

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ فرد سیاسی در صدور ابلاغ هیچ همکاری دخالت ندارد.

سیاسیون در صدور ابلاغ ها دخالتی ندارند/ مدرسه بدون معلم در استان نداریم

محمد جمالی‌آرند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳ هزار آموزشگاه و ۱۵ هزار معلم آماده آغاز سال تحصیلی هستند. کتاب‌های درسی در حال توزیع است و کلیه کتاب‌‌ها به مناطق مختلف استان ارسال خواهد شد. 
وی افزود: یک میلیون و ۴۰۰ هزار جلد کتب درسی بین دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال توزیع است و کسری کتاب در سطح استان وجود ندارد.
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در سطح استان وجود دارد، گفت: ابلاغ کلیه همکاران صادر شده و از فردا آمادگی بازگشایی مدارس را داریم.
وی افزود: روز ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ جشن پیش‌دبستانی‌ها (جشن غنچه‌ها) را داریم و روز ۲۷ شهریورماه جشن ورودهای پایه اول ابتدایی و ۲۸ شهریورماه جشن ورودهای پایه هفتم در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.
جمالی‌آرند تأکید کرد: هیچ مدرسه‌ای و کلاس درسی بدون معلم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت.
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص درخواست انتقال به استان کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان‌ها، گفت: بچه‌های این استان در استان‌های بزد، زاهدان و تهران استخدام شده‌اند و الان خواهان ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی تأکید کرد: هیچ فرد سیاسی در صدور ابلاغ هیچ همکاری دخالت ندارد.
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار داریم که رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی و کمک به آموزش و پرورش تلاش شود که هیچ دانش آموزی ترک تحصیل نکند.
جمالی‌آرند در پایان گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات توزیع بدون اینکه یک ریال خارج قانون انجام گرفته شده باشد و اگر شما یک نفر را دیدید که نسبت به این مسئله اعتراض داشت، من پاسخ‌گو هستم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها