در هفته دفاع مقدس ۴۵ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مختلف گچساران برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران ادامه داد: در هفته دفاع مقدس ۴۵ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

در هفته دفاع مقدس ۴۵ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مختلف گچساران برگزار می‌شود

افتونیوز|سرهنگ ناصر صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: امروزه شاهد ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا در جامعه هستیم که ۸ سال جنگ تحمیلی را تحمل کرده و ایستادند.

وی بیان کرد: بیش از چندین کشور، عراق را در این جنگ علیه ایران اسلامی حمایت می کردند.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران تصریح کرد: مجاهدان ما پیر و جوان در ۸ سال دفاع مقدس با عشق و علاقه به جبهه ها ورود پیدا کرده و با سن کم نشان دادند که به دشمنان اجازه حضور و تجاوز به ایران اسلامی را نخواهند داد.صالحی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را گرامی می‌داریم، بعد از جنگ ۸ساله باز دشمن به دنبال اهداف و نقشه‌های شوم خود علیه ایران اسلامی بوده و با رهبری فرزانه ولی‌فقیه تمام نقشه‌های آنها نقش‌برآب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران خاطرنشان کرد: سپاه در تمام حوزه ها به‌ خوبی کارکرده، در خصوص تجهیزات نظامی نیز پیشرفت‌های چشمگیری درد.صالحی بیان کرد: زمانی ما را به‌ خاطر سیم خاردار تحریم کردند ولی در حال حاضر ما موشک‌ها را به فضا می‌فرستیم.

وی افزود: در نقاط مختلف بسیج اصناف، دانشجویی، دانش‌آموزی و حوزه محلات را داریم و جای‌جای کشور مردم ما عضو بسیج هستند و این گسترش نیز باعث می‌شود که بسیج فراموش نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران ادامه داد: در هفته دفاع مقدس ۴۵ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

 

صالحی اضافه کرد: آغاز این هفته مقارن شده با میلاد باسعادت پیامبر اعظم که تعطیل است و اجرای صبحگاه مشترک در سپاه ناحیه این شهرستان در روز یکشنبه ۱ مهرماه برگزار خواهد شد، رژه موتوری و خودرویی با حضور ادارات و عطرافشانی گلزار شهدا نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران را در این هفته اجرا خواهیم کرد، حضور بسیجیان در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی زنگ ایثار و مقاومت نیز در مدارس گچساران نواخته خواهد شد، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به یادواره شهداء و نکوداشت فرماندهان دفاع مقدس و برخی مسابقات ورزشی اشاره کرد.

صالحی عنوان کرد: نشست‌های بصیرتی، برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت در نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می‌شود.وی گفت: هر روز هفته دفاع مقدس تحت یک عنوان یک شعار نام‌گذاری شده که از روز اول پیش‌کسوتان دفاع مقدس و مقاومت وحدت ملی، معنویت، جوانان، علم و دانش‌پژوهی، زنان خانواده، سلامت، شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخر آفرینی،دفاع همه‌جانبه،پشتیبانی مردمی و اصناف، سربازان، ولایت‌مداری،بصیرت دشمن‌شناسی و استکبارستیزی،نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر و روستائیان، فرماندهان، عزت مداران، حماسه‌آفرینان نام‌گذاری شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها