جلسه تکمیلی میز خدمت محله ابگرمو در گچساران

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ؛ ریاست شورای اسلامی شهر دوگنبدان در جلسه تکمیلی بررسی مشکلات محله ابگرمو که با حضور فرماندار،امام جمعه ،شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر و همچنین دستگاههای خدمات رسان در محل سالن کنفرانس شورا برگزار گردید با تاکید بر اولویت مدیریت شهری در خدمات دهی به مناطق و محلات کم برخوردار گفت: در گذشته خدماتی انجام شده که برنامه ریزی و اهداف ما در راستای تکمیل کننده خدمات قبل باشیم .

جلسه تکمیلی میز خدمت محله ابگرمو در گچساران

افتونیوز|به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ؛ ریاست شورای اسلامی شهر دوگنبدان در جلسه تکمیلی بررسی مشکلات محله ابگرمو که با حضور فرماندار،امام جمعه ،شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر و همچنین دستگاههای خدمات رسان در محل سالن کنفرانس شورا برگزار گردید با تاکید بر اولویت مدیریت شهری در خدمات دهی به مناطق و محلات کم برخوردار گفت: در گذشته خدماتی انجام شده که برنامه ریزی و اهداف ما در راستای تکمیل کننده خدمات قبل باشیم .

تلاش مضاعف برای خدمت به مردم

وی تاکید کرد:در  راستای بررسی مشکلات محله ابگرمو باید با تلاشی مضاعف گام برداریم  .

مرادی با اشاره به مشکلات منازل خارج از محدوده ابگرمو گفت:این ساخت و سازها بدلیل مغایرت قانونی مشکلاتی را در زمینه خدمات اب ،برق و گاز برای ساکنین بوجود اورده است .

وی شناسایی و معرفی خانوارهای نیازمند را از دیگر اهداف میز خدمت ابگرمو عنوان کرد و از کمیته امداد خواستند با توجه به نزدیکی اغاز سال تحصیلی مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشند.

مرادی با تاکید بر ایجاد زیرساخت و بستر مناسب جهت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت :باید بیش از حد توان و مسئولیت خدمات رسانی کنیم و در واقع برای خدمت به مردم مطالبه گر باشیم .

امام جمعه شهرستان گچساران در این جلسه با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم از خدمات رئیس جمهور شهید قدردانی کرد.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به خدمات ارزشمند شهید رئیسی افزود: اعتقاد دارم که مدیر باید در فضاهای خاص مدیریت کند و دنبال راه احل مشکلات مردم باشند.

عدالت رفاهی و مدیریتی به سمت محلات برود

وی ضمن تشکر از برگزاری میز خدمت شورا و شهرداری در محله ابگرمو خواستار برگزاری مستمر و مدام چنین برنامه های در بین مردم شد .

امام جمعه شهرستان گفت: عمده ساکنین محله آبگمو افراد کم بضاعت هستند که برای گذارن امورات زندگی خود روزانه ارتباطی مستمر با مرکز شهر داشته و این امر مستلزم ایجاد زیرساختهای مناسب راه و پل های مناسب مواصلاتی می باشد.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به کسب رتبه های برتر کنکور شهرستان توسط دانش آموزان محلات کم برخوردار و روستاها اظهارداشت : این مطلب نشان دهنده برقراری عدالت اموزشی در محلات می باشد .

وی تصریح کرد انتظار می رود عدالت خدماتی و رفاهی بدون نگرش سیاسی در محلات اجراء و منجر به درامد زایی گردد تا ساکنین بتوانند از این طریق به درامدی برسند.

فرماندار شهرستان در این نشست گفت: جلسات و حضور مسئولین در بین مردم باید منتج به نتیجه مطلوب و خروجی مثبت گردد.

روانبخش دیهیمی خوب افزود: اگر حضور مسئولین نتیجه مثبت و پیگیری مشکلات مردم را در پی نداشته باشد باعث دلسردی مردم از مسئولین و نظام خواهد شد.

فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد:بسیاری از مشکلات مدیریتی است و قابل حل است و میشود با مدیریت درست با کمترین هزینه به مرحله اجرا برسد.

وی اظهار داشت : مدیر نباید دنبال بهانه باشد برای عدم خدمات دهی به مردم و  دنبال تبصره و ماده بگردد .

فرماندار گچساران در پایان خواستار بازگو نمودن خدمات دولت سیزدهم و به عینیت رساندن شعار مردم داری و خدمت به مردم شد.

شهردار دوگنبدان اظهار داشت : با توجه به بافت روستایی محله ابگرمو و الحاق به شهر مشکلات عدیده ای در این محلات وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی و کارشناسی لازم می باشد.

مهندس قشقایی افزود:با گسترش شهرو افزایش خدمات ، سرانه های لازم نیز قائدتا افزایش پیدا می کند .

وی تصریح کرد:متاسفانه با افزایش تقاضاها و عدم همخوانی اعتبار و خدمات باعث بوجود امدن فاصله بین محلات می شود .

شهردار دوگنبدان با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در محله ابگرمو گفت : در فاصله زمانی الحاق ابگرمو به شهر دوگنبدان متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز و خارج از طرح در ابگرمو صورت گرفته که مشکلاتی را از نظر قانونی جهت خدمات رسانی به این منازل بوجود اورده است .

مهندس قشقایی تصریح کرد : حل مشکلات این افراد مستلزم تشکیل کمیسیون ماده ۵و ارجاع این پرنده به کمیسیون جهت تصمیم گیری می باشد.

نائب رئیس شورا در ادامه این جلسه بر خدمات به مردم محلات محروم تاکید کرد.

غلامرضا شکوهی تصریح کرد :مردم مطالبات و خواسته هایی دارند که بحق است و باید مشکلات برطرف گردد.

وی مناسب سازی کوچه ها برای خدمات رسانی در وقوع حوادث را از ضروریات دانست و افزود: در مواقع بروز حوادث با توجه به باریک بودن کوچه ها و بافت روستایی با وجود اجرای طرح هادی باز هم مشکلاتی بوجود خواهد امد.

کرمی عضو دیگر شورای شهر نیز با بیان خدمات شهرداری طی دو سال گذشته به محله ابگرمو اظهارداست : زیرسازی خیابانها،جدولگذاری ،نصب سطل آشغال و .. خدماتی است که صورت پذیرفته است و ل ی نیازمند توجه جدی و خدمات بیشتری می باشد.

وی از مشخص شدن و تعریف زمین مناسب فضای سبز در طرح تفضیلی خبر داد و افزود:متاسفانه زمین مورد نظر دارای معارضاتی است که انتظار می رود توسط مسئولین بررسی و مرتفع گردد.

مهندس عاملی مقدم با تاکید بر این مطلب که در بحث مطالبات شهرداری نباید به جناح سیاسی ربط داده شود اظهارداشت :ما باید پشتوانه مالی داشته باشیم تا مردم نسبت به قول مسئولین دلسرد نشوند.

وی تصریح کرد تشخیص الایندگی به عهده امور مالیاتی می باشد و بنده نیز با توجه به تخصص در امور مالیاتی نماینده شهرداری و شورا در اختصاص و پیگیری بحث الایندگی از سال ۹۳ هستم .

مهندس عاملی مقدم گفت : مقداری از اعتبار الایندگی با پیگیریهای انجام شده وصول شده است و مابقی نیز اماده وصول و در حال تمکین است که میطلبد با پیگیری و همکاری مسئولین نفت این پول وصول گردد تا جهت توسعه شهر بکار گرفته شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها