پيام رئیس جبهه اصلاحات استان خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

"علیرضا کفایی" رئیس جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد پیامی را ارسال کرد.

پيام رئیس جبهه اصلاحات استان خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

"علیرضا کفایی" رئیس جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد در پیامی خطاب به یدالله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

به نام خدا

جناب آقای یدالله رحمانی

با سلام

انتصاب جنابعالی را بعنوان استاندار دولت چهاردهم صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق در مأموریت محوله را داریم.

یقیناً تجارب مدیریتی، دلسوزی، پیشینه علمی، عملی، سیاسی و اخلاقی شما زمینه ارائه خدمات گسترده به مردم فرهیخته و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم خواهد نمود.

خداوند تعالی را شاکریم که در دشوارترین ایامی که گذشت؛ مردم عزیز استان با رای خود اقتدارگرایان را ناکام گذاشتند و با عقلانیت مسیر "وفاق ملی" و "اصلاحات" را برگزیدند.

بدبینان و آنان که گمان داشتند، اصلاحات و مشی اصلاح طلبی خفته است و یا جانی به تن ندارد؛ در یورش به اصلاحات از یکدیگر گوی سبقت ربودند، چنان خود را در قالب آزادیخواهان جا زدند و می پنداشتند خود را از دید مردم نهان کرده اند و حال آنکه خود دچار فراموشی بودند که هم در ایام انتخابات و هم پیش از آن، هر یکی سوزناک تر از دیگری گریبان چاک می کرد و از اصلاحات تبری می جست و چون زمانه را دیدند و اقبال مردم را یکبار دیگر شاهد بودند، باز مدعی شده اند، موج سوارانی حرفه ای که در همه زمان هادر پی منافع و مطامع خود هستند.

اینک به لطف و یاری خداوند متعال، استانداری از جنس مردم و برای "وفاق" منصوب شده است، امیدواریم با تلاش و همکاری در جهت رضای الهی و  با همدلی و هماهنگی در جهت مطالبات انباشته شده استان و  زدودن چهره فقر و بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی با بهره بردن از ظرفیت جوانان و بانوان و نیز مطالبات آزادی خواهانه و متکثر مردم استان گام های بزرگی برداشته شود.

امید است با همکاری نمایندگان پرتلاش استان و با وفاق و همدلی جمعی گام های اساسی جهت پیشرفت و توسعه استان و رفع نیازهای مردم برداشته شود.

اساس و اصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق مردم است.

سلامتی، موفقیت و سربلندی روزافزون جناب آقای رحمانی استاندار جدید و همه مردم قدرشناس استان را از خدای سبحان مسئلت داریم.

29 شهریور 1403

علیرضا کفایی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها