صحبت های استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتصابات: رحمانی :مدیران را در چارچوب سیاست‌های دولت تغییر می‌دهیم/ مشی ما مشی «پزشکیان »است

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه تغییر مدیران در چارچوب سیاست‌های دولت عمل خواهیم کرد.

صحبت های استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتصابات: رحمانی :مدیران را در چارچوب سیاست‌های دولت تغییر می‌دهیم/ مشی ما مشی «پزشکیان »است

افتونیوز| یدالله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه باید در استان همدلی، اتحاد و هم‌زبانی را مدنظر داشته باشیم، گفت: همدلی، اتحاد و هم‌زبانی را باید در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم و همه مسئولان، نمایندگان دولت، علما، بزرگان و همه دست‌به‌دست هم بدهیم تا پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب استان بیش از گذشته شکوفا شود و ثمره آن رضایت‌مندی مردم و خدا باشد.

یدالله رحمانی  در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مهم‌ترین کارها و برنامه‌هایی که در استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌کنید، چه مواردی هستند؟ اظهار کرد: امروز در جلسه دولت هم عرض کردم در گام نخست زیرساخت‌های استان اعم از شبکه راه‌های استان، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌آهن، فرودگاه برای تأمین اعتبار در اولویت قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: بحث پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، شامل گردشگری، صنعت، کشاورزی و صنایعی که مبتنی بر این‌هاست و تأمین مواد اولیه این بخش‌ها را پیگیری خواهیم کرد و کمک می‌کنیم که صنایع مختلف راه‌اندازی شوند.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌تر از همه اینها توجه به جوانان است و راه‌اندازی مراکز دانش بیان و مراکز رشد و امثال این‌ها مواردی است که باید روی آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی  در پاسخ به این سوال که شاخص شما برای تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی چیست، اظهار کرد: در چهارچوب سیاست‌های دولت عمل می‌کنیم و بدون شک فضا برای کمک به توسعه توسط شایستگان فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای کمک به توسعه و رفع کمبودها نیاز به همراهی همه نخبگان، افراد صاحب نظر، فعالان حوزه‌های مختلف و ...داریم، عنوان کرد: خود را فرزند کهگیلویه و بویراحمد می‌دانم و با ظرفیت‌های کم نظیر، ضعف‌ها و مشکلات این دیار آشنایی کامل دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مشی ما باید مشی دولت دکتر پزشکیان باشد و تأکید آقای پزشکیان رئیس‌جمهور محترم کشورمان بر مباحث نخبگی، کارشناسی بوده و در مناظراتشان همیشه اعلام می‌کردند که نظر نخبگان و کارشناسان را بگیرید.
رحمانی در پایان گفت: برای همه عزیزان در حوزه رسانه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم کمک خواهند کرد که کارهای استان خیلی خوب پیش برود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها