صحبت های وزیر کشور در یاسوج


انتخاب استاندار بر اساس شاخص های تعیین شده صورت گرفت/ باور پزشکیان این است که کشور را فقط یک جناح و یک قوم نمی تواند اداره کند

وزیر کشور: انتخاب استاندار و همه مسئولین به ویژه در وزارت کشور، بر اساس شاخص هایی که تعیین شده صورت گرفت، افراد کارآزموده زیادی و اسامی بسیار زیادی وجود داشت، و بسیاری رد شدند و ایشان انتخاب شدند.

انتخاب استاندار بر اساس شاخص های تعیین شده صورت گرفت/ باور پزشکیان این است که کشور را فقط یک جناح و یک قوم نمی تواند اداره کند

افتونیوز| آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد  ظهر امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان ، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.

 اسکندر مومنی وزیر کشور در این نشست اظهار داشت: مردم در انتخاباتی امن و سالم رئیس جمهور خود را انتخاب کردند و شعار اصلی جناب آقای پزشکیان همدلی و وفاق ملی است و کابینه ای هم که تشکیل دادند نشانگر همین تعهدشان است.
این عهد و پیمان صرفا در این کابینه تجلی پیدا نخواهد کرد، اعتقاد آقای دکتر پزشکیان این است که کشور را فقط یک جناح و یک قوم و یک تفکر نمی تواند اداره کند، همه باید در سربلندی ملت سهم و مشارکت داشته باشد.
همانند دوره دفاع مقدس که دوره بی بدیلی بود و از هر تفکر و جناح و قومیت، در جبهه ها برای دفاع از این آب و خاک حضور داشتند، ما مردم باید همدلی و همراهی و وفاق و همبستگی خود را با دولت نشان دهیم.
وی افزود: کم نداریم شهدایی که از اقلیت ها و ادیان دیگر بودند و دولت چهاردهم بر این عهد خود استوار است، چه آنهایی که رای دادند چه آنهایی که رای ندادند همه در اداره کشور سهیم هستند و باید دست به دست هم دهیم و کشور را بسازیم.
مومنی بیان کرد: تلاش های بسیار خوبی صورت گرفت و کسی نمی تواند منکر این زحمات باشد، درود به روح شهدای خدمت، شهدای پرواز اردیبهشت، شهید رئیسی و همراهانشان می‌فرستیم و از دولت سیزدهم تقدیر و تشکر می‌کنیم و این قدردانی برای تلاش هایی که صورت گرفته هرگز قابل کتمان نیست، رئیس جمهور محترم نیز بارها این موضوع را اعلام کرده اند. اما این نقطه پایان نیست دوره جدیدی باید آغاز شود، قدم در جایی خواهیم گذاشت که دولت قبل آن را تحویل داد، باید بهتر و پر تلاش تر از گذشته برای آبادانی ایران تلاش کنیم. باید امروزمان بهتر از دیروز و فردایان بهتر از امروز باشد. ضمن تشکر ازدولت قبلی کارهای به زمین مانده زیادی داریم که باید دست به دست هم بدهیم و آنها را به سرانجام برسانیم.
وزیر کشور گفت: این استان ظرفیت ها و ذخایر فراوانی دارد، به سهم خودم از تلاش های جناب آقای احمدزاده و همکارانشان سپاسگذارم، جناب آقای رحمانی فردی پر تجربه و کارآزموده به عنوان استاندار این استان معرفی می شوند. ایشان به عنوان سکاندار این استان استاندار همه مردم هستند و تفاوتی در مردم نیست چون همه باید برای استان تلاش کنند.
انتخاب استاندار و همه مسئولین به ویژه در وزارت کشور، بر اساس شاخص هایی که تعیین شده صورت گرفت، افراد کارآزموده زیادی و اسامی بسیار زیادی وجود داشت، و بسیاری رد شدند و ایشان انتخاب شدند. آشنایی به ظرفیت های استان یکی از مولفه های اصلی در انتخاب استانداران بود، هیچ توصبه و سفارشی پذیرفته نیست، اتفاقا اگر کسی اشتیاق زیادی داشته باشد و به دیگران سفارش کند، از این چرخه حذف می شود و شد. همه تلاش و برنامه ریزی دولت محترم این هست که با شایستگی و کارامدی انتخاب شوند و بر این عهد نیز خواهیم ماند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 شهاب ک 1403/7/3 19:59:47

    منظور پزشکیان این بود که باید ترکها سکان دار باشن و بر لرها حکومت کنن حتی ریس جمهور ترک باشه و...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها