وضعیت نامناسب آتش‌نشانان یاسوج از لباس دست دوم تا عملیات دستی!

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج به مشکلات عدیده آتش نشانی این شهر اشاره کرد که از جمله آنها لباس‌های دست دوم بود.

وضعیت نامناسب آتش‌نشانان یاسوج از لباس دست دوم تا عملیات دستی!

سید هدایت اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم روز آتش‌نشان ۷ مهرماه که با حضور یدالله رحمانی استاندار سایر مسئولان استانی در یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی یاسوج برگزار شد با تبریک این روز به همه آتش‌نشانان زحمتکش گفت: بچه‌های آتش نشانی ما با دست خالی به مصاف آتش می‌روند و با جان خود بازی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه به برخی از مشکلات کمبودها و نواقص آتش نشانی یاسوج اشاره کرد و گفت: در حالی که ساختمان ۱۳ طبقه در یاسوج داریم اما نردبان ما فقط برای ۴ طبقه است.

وی به اجحاف در حق آتش نشانی یاسوج اشاره کرد و گفت: در حالی که می‌خواستند یک عدد نردبان بلند مرتبه را به آتش نشانی یاسوج بدهند اما با رایزنی نماینده یک استان دیگر نردبان ما را به آن استان دادند.

اکبری در ادامه گفت: در حالی که بچه‌های ما با آتش دست و پنجه نرم می‌کنند امکانات در انبارهای استانداری و در محلی پلمپ شده قرار دارد آنها می‌توانند این امکانات را به ما بدهند تا در مواقع بحرانی استفاده کنیم.

وی به جرثقیل‌های ستاد بحران اشاره کرد و گفت: چرا وقتی از آنها استفاده نمی‌کنند به آتش نشانی نمی‌دهند چرا که مجبور هستیم برای بسیاری از کارها بدون جرثقیل از وسایل دستی استفاده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به نمونه‌ای از کمبودها در آتش نشانی این شهر اشاره کرد و گفت: شاید خوب نباشد که بگویم آتش نشانی تهران ۲۰ دست لباس دست دوم به آتش‌نشانان ماه هدیه کردند وگرنه همین را هم نداشتیم. از استاندار که خودشان فردی بودجه‌ای هستند می‌خواهیم به آتش نشانی بیشتر توجه کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها