برگزاری گرامیداشت شهدای مقاومت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز /امام جمعه گچساران:رژیم صهیونیستی بداند عَلَم مبارزه با استکبار هیچ‌وقت بر زمین نخواهد ماند

گرامیداشت شهدای مقاومت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد

برگزاری گرامیداشت شهدای مقاومت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز /امام جمعه گچساران:رژیم صهیونیستی بداند عَلَم مبارزه با استکبار هیچ‌وقت بر زمین نخواهد ماند

افتونیوز|گرامیداشت شهدای مقاومت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی نفت؛ گرامیداشت شهدای مقاومت؛ شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان با حضور مدیرعامل؛ مدیران؛ روسا و کارکنان  شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

امام جمعه گچساران گفت: امروز حزب الله در سراسر جهان مسیر دیگری را ترسیم خواهد کرد و خون “سید حسن نصرالله” نظم جدیدی را طراحی خواهد کرد و این مسیر جدید منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش در اجتماع کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به جنایات بیروت و ترور شهید سید حسن نصرالله افزود: با شهادت سید حسن نصرالله، خون محور مقاومت بار دیگر به جوش آمد و به تبع یک قدم به نابودی غده سرطانی اسرائیل نزدیک تر شده ایم.

 

وی ادامه داد: خباثت هایی که درجهان وجود دارد از آمریکا سرچشمه گرفته و رژیم صهیونیستی بداند علم مبارزه با استکبار هیچوقت بر زمین نخواهد ماند و زنده تر از همیشه به مسیرش ادامه خواهد داد.

 

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه شخصیت سید حسن نصرالله شخصیت جامعی بود اظهار داشت: او هم رزمنده‌ای دلاور و فرماندهی شجاع در صف اول مبارزه با دشمنان اسلام بود و هم از علم و دانش بالایی برخوردار بود.

 

وی  افزود: بزرگ‌ترین امتیاز سید حسن نصرالله ولایت مداری او بود و در طول عمر پر برکت خود تابع محض ولی فقیه زمان خود بود.

 

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران مراسم شهدای مقاومت با حضور مدیران و کارکنان صنعت نفت گچساران در نمازخانه اداره مرکزی این شرکت برگزار شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها