برگزاری محفل انس و الفت خانوادگی وابستگان سپاه گچساران و باشت

همایش انس و الفت وابستگان سپاه نواحی گچساران و باشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

برگزاری محفل انس و الفت خانوادگی وابستگان سپاه گچساران و باشت

افتونیوز|همایش انس و الفت وابستگان سپاه نواحی گچساران و باشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

سرهنگ ناصر صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در محفل انس و الفت خانوادگی وابستگان سپاه گچساران و باشت گفت: شهادت شهید مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت می‌گویم.

وی بیان کرد: عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران پاسخی به شهادت شهید هنیه بود.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران نیز گفت: شهادت سید حسن نصرالله شخصیت والای مقاومت و مجاهدت را به رهبر انقلاب و محور مقاومت تسلیت می گوئیم، شهادت شکست نیست بلکه بهترین راه و معامله‌ای است که شخص با خداوند انجام می‌دهد.

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی‌منش عنوان کرد:شهادت نه‌تنها برای سید حسن نصرالله تلخ نبود بلکه عزت‌آفرین و اقتدار بوده است.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: شهادت موجی از روحیه ایثار را در جامعه به وجود می‌آورد و اوج خباثت دشمن را نشان می‌دهد، زیرا بهترین‌ها را که برای دفاع از مظلوم و حق تلاش می‌کنند آنها را شهید کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش ادامه داد: شب گذشته نیروهای سپاه پاسداران نشان دادند که صبوری حد دارد و می‌توانند حیوان دست‌آموز آمریکا را ادب کنند.

وی گفت: هرچند این اقدام یک حرکت کوچک از سوی ایران اسلامی بود، تا نشان دهد مقتدرانه رژیم غاصب کودک کش اسرائیل را سرجایش می‌نشاند.

امام‌جمعه گچساران خاطرنشان کرد: در اقدام شب گذشته نشان داده شد گنبد پوشالی اسرائیل غاصب به‌هیچ‌عنوان توان مقابله با موشک‌های ایران اسلامی را ندارد، این حرکت یک جزء کوچکی از توان ایران اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام هاشمی منش اضافه کرد:جمهوری اسلامی هیچگاه به دنبال جنگ نبوده اما دفاع کرده است، همان گونه که ۸ سال در دفاع مقدس نشان دادیم ایستادگی و دفاع کردیم در آن زمان نیز شما بازنشستگان سپاه پاسداران بهترین مسیر را انتخاب کردید و راه‌شناس بودید و با تبعیت از ولی‌فقیه از ایران اسلامی دفاع کردید و این راه برای همه ما قابل تکریم است.

 

وی افزود: شما شرایط خاصی را برای نظام درج کردید و امروز تجربه شما می‌باشد که می‌تواند راه را برای نسل جدید ما ترسیم و تبیین کند، شما در آن زمان فضا را لمس کردید شاید امروز جوانان ما چون نتوانسته شرایط خباثت دشمن را لمس کند آن را خوب نداند.

امام‌جمعه گچساران گفت: اقدام شب گذشته ایران اسلامی خوشحالی مردم کشور را به همراه داشته است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها