ابراز نگرانی استاندار از بلاتکلیفی نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در برخی شهرها ابراز نگرانی کرد و گفت: سریعتر مشکلات رفع شود

ابراز نگرانی استاندار از بلاتکلیفی نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

افتونیوز| یدالله رحمانی عصر امروز در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای رفع مشکلات طرح نهضت ملی مسکن تدبیری کنید و این موضوع را در اولویت قرار دهید.

 وی با تبریک عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: فلسفه دستگاه‌ها، خدمات‌دهی به مردم است و اعضای شورای مسکن موضوع مسکن طرح نهضت ملی را مورد توجه قرار دهد.

رحمانی بر انسجام در ارائه آمار تاکید کرد و افزود: عدم انسجام در ارائه آمار طرح نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست و برای تصمیم‌گیری بهتر باید آمار دقیقی از تعداد متقاضیان، واحدهای در دست احداث، آورده متقاضیان و حتی موانع و مشکلات بر سر راه تامین زمین در دست باشد.

وی بر پیگیری مصوبات طرح نهضت ملی در جلسات آینده تاکید کرد و یادآور شد: در شهرستان بویراحمد با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم که 35 هکتار برای طرح نهضت ملی مسکن مصوب شده است لذا مشکل 35 هکتار زمین مرکز استان با همکاری فرمانداری و راه و شهرسازی ظرف یک ماه آینده حل شود.

رحمانی به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در سایر شهرستان‌ها پرداخت و ضمن رضایت از گزارش ارائه شده فرماندار گچساران افزود: مشکل معارض مسکن بهمئی ظرف یک ماه آینده حل شود، ضمن اینکه فرماندار لنده پیگیری کند چرا مسکن شهرستان احداث نشده است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی در دنا و مارگون بالا نیست لذا اقدامات لازم برای خانه‌دار شدن این افراد انجام شود، گفت: 848 واحد مسکن طرح نهضت ملی نیازمند تسهیلات بانکی است که با محوریت بانک صادرات مشکل این تعداد واحد رفع شود.

رحمانی بر همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز تاکید کرد ‌و ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن نباید به سرنوشت مسکن مهر دچار شود که واحدها احداث شدند و زمانی که قرار بود به مردم تحویل داده شدند تا برق و آب ندارند.

وی افزود: امید مردم به ما مسئولان است لذا دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم و اگر مشکلی سد راه مردم بود ما مسئولان نباید خواب راحت داشته باشیم و‌ پیگیری کنیم تا حل شود.

رحمانی عنوان کرد: مکانیزم مولدسازی و زمین‌های مازاد اداری با محوریت فرمانداری ها برای رفع مشکل کمبود زمین در شهرستان‌ها استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بانک‌ها در توسعه گفت: بانک‌ها در زمینه پرداخت وام به متقاضیان مسکن نهایت همکاری را داشته باشند.

رحمانی همچنین خواستار حضور به موقع مدیران در جلسات شد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد نظم در جلسات و جمع‌بندی مناسب، مدیران به موقع در جلسات حضور داشته باشند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها