-
نا-ظفرمندیِ توسعه: اربابِ مردم یا نمایندۀ آنها؟
حسین موسوی -
روابط عمومی؛ تجلی فهم، تفسیر و راهبریِ اجتماعیِ
صیاد خردمند -
تأملی بر اقدامات پوپولیستی دولتها در استان کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
چگونگی ایجاد تعلیمات عشایری از آغاز
سید ساعد حسینی -
تاجگردون؛ وکیل یا ولینعمت؟
یادداشت مخاطبان -
به اعماق برگرد «شیوا»
امراله نصرالهی -
وقتی شایستهسالاری قربانی تبعیض و روابط میشود
حسن کریمی -
دهن کجی شبکه دنا به جامعه ورزش استان و مردم کهگیلویه
سید ابوصالح دانشفر -
خوابِ پروانه در اقلیم سیاستزدگی، آستانهی سقوط در سکوتِ نسیمها
سید یونس آصف جاه -
«خلیج فارس» تنها یک واژه نیست؛ نبض یک تمدن است
حافظ یعقوبی
- آخرین خبرها
- 0
- شنبه , 27 اردیبهشت 1404 -AM -10:29
آگهی مزایده دانشگاه علوم پزشکی برای واگذاری مکان داروخانه بیمارستان امام خمینی دهدشت/ جزییات
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آگهی مزایده جدید برای سال 1404 منتشر کرد.

افتونیوز| دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با انتشار آگهی مزایده، مکان بیمارستان امام خمینی دهدشت را به صورت اجاره بها واگذار می کند.
متن کامل این آگهی مزایده در پی می آید:
((بسمه تعالی))
(مزایده)
واگذاری مکان داروخانه بیمارستان امام خمینی دهدشت به صورت اجاره بها
در سال 1405-1404
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
چک لیست اسناد مزایده
1- پاکت الف شامل : سپرده شرکت در مزایده به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی مطابق فرم پیوست
2- پاکت ب (اشخاص حقوقی) شامل:
اوراق شرایط مزایده که به مهر و امضای شرکت رسیده باشد.
- تصویر برابر اصل تمام صفحات اساسنامه شرکت از دفاتر اسناد رسمی همراه با مهر برجسته
- تصویر برابر اصل آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی از دفاتر اسناد رسمی با مهر برجسته
- تصویر برابر اصل آخرین آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی از دفاتر اسناد رسمی همراه با مهر برجسته
- به استنادنامه بخشنامه شماره 153131مورخ 29/03/1405ازتاریخ 01/04/1405(پیوست)تحویل نسخه فیزیکی گواهینامه صلاحیت اطلاعات مندرج درسامانه اطلاعات عوامل پیمانکاران.مشاوران.طرح وساخت وشرکت های انفورماتیکی (فناوری اطلاعات)متوقف شده صرفا فنی و اجرایی کشور به آدرس ذیل ملاک عمل خواهدبود.
-تصوی برابر با اصل گواهی تطبیق امضاء دارنده حق امضاء شرکت از دفاتر اسناد رسمی
- فرم آدرس قانونی شرکت بعلاوه تلفن که به مهر و امضای شرکت رسیده باشد.
- تصویر برابر با اصل صورت مالی حسابرسی شده از مراجع قانونی ذیربط برای قراردادهای بالای000/000/000 /285ریال
- برگ مشخصات سهامداران که به مهر و امضاء شرکت رسیده باشد
- تصویر برابر اصل کمیسیون ماده 20 معتبر از معاونت درمان دانشگاه
- موضوع اصلی فعالیت شرکت هایی که متقاضی شرکت در مزایده می باشند بایستی فعالیت های دارویی و تجهیزاتی و خدمات دارویی و بیمارستانی باشد .
- ملاک عمل این مزایده بخشنامه شماره 81833/655 مورخ 17/5/1395 وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی کشور می باشد.
2- پاکت ب (اشخاص حقیقی) شامل :
- اوراق شرایط مزایده که به مهر و امضاء شخص حقیقی رسیده باشد.
- پروانه دائم داروسازی (تصویر برابر با اصل)
- در حال حاضر مجوز تاسیس مؤسسه پزشکی به نام متقاضی صادر نشده باشد .
- اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی که متقاضی ارائه خدمات می باشند می بایست صلاحیت های فنی و پروانه فعالیت از مراجع قانونی ذیربط داشته باشند.
- تصویر برابر با اصل معرفی نامه ازمعاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر مجوز شرکت در مزایده اجاره محل داروخانه کلینیک تخصصی شفا گچساران
- آدرس قانونی و همراه و تلفن مزایده گر که به مهر و امضاء شخص حقیقی رسیده باشد.
- ملاک عمل این مزایده بخشنامه شماره 81833/655 مورخ 17/5/1395 وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی کشور می باشد.
3-پاکت ج : قیمت پیشنهادی مزایده گر قیمت کل سالانه می باشد. اوراق شرایط مزایده به هیچ وجه شامل قیمت پیشنهادی مزایده گر نمی باشد و ارسال پیشنهاد قیمت در فایل و اسناد ممنوع می باشد. ملاک ارزیابی مزایده گزار بررسی قیمت کل درج شده در سیستم (سامانه تدارکات دولت) می باشد.و فایل اسناد شامل مدارک مورد نیاز دستگاه مزایده گر می باشد . تاکید می گردد مزایده گر به هچ وجه مجاز به درج قیمت پیشنهادی در اوراق شرایط بارگزاری شده نمی باشد .
واگذاری اجاره مکان داروخانه بیمارستان امام خمینی دهدشت به صورت مزایده عمومی
به منظور توسعه و مشارکت بخش غیر دولتی در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و استفاده بهینه از منابع موجود ( فضاهای فیزیکی و امکانات ) دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد اجاره مکان داروخانه بیمارستان امام خمینی دهدشت را ( مطابق مواد مشروحه ذیل ) به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط از طریق مزایده عمومی واگذار نماید .
- - مزایده گزار : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج به استناد نامه شماره مورخ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و نامه شماره 24319 مورخ 18/11/1402 شورای قیمت گذاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به آدرس : یاسوج – بلوار شهید مطهری – ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج – تلفن : 1-33337230-074
2-موضوع مزایده : واگذاری اجاره مکان داروخانه بیمارستان امام خمینی دهدشت در سال 1404-1405
3-براورد اولیه ( سالیانه): 000/000/200/16(شانزده میلیارد و دویست میلیون ریال)
4-براورد اولیه (ماهیانه): 000/000/350/1ریال (یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال)
5-تضمین شرکت در مزایده مبلغ: 000/000/810(هشتصد و ده میلیون ریال ) بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی با اعتبار سه ماه
6-دستگاه نظارت : معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و سرپرست بیمارستان امام خمینی دهدشت
7- محل دریافت اسناد مزایده : از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد)
8-مهلت دریافت اسناد مزایده : منطبق بر تاریخ درج شده در سامانه ستاد. ضمناً قیمت اسناد و نحوه واریز به مبلغ 0000 به حساب 02178094002001 تمرکز درآمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ( واریز از طریق سامانه ستاد)
9- مهلت تحویل پیشنهادها : منطبق بر تاریخ درج شده در سامانه ستاد
10--مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد : فیش واریزی از طریق سامانه ستاد
11- محل تحویل پیشنهاد : پاکت الف(ضمانتنامه) به صورت ارایه فیزیکی به ستاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج – دفتر حراست واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و (پاکات الف ب )به صورت بارگزاری از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) (قسمت مزایدات)- ج قیمت پیشنهادی به صورت درج در سامانه
12- مدت اعتبار پیشنهادها : ازتاریخ آخرین روز تحویل پیشنهادات به مدت 20 روز می باشد
13-تاریخ گشایش پیشنهادها : منطبق بر تاریخ درج شده در سامانه ستاد در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
14-مدت انجام کار : یکسال هجری شمسی (12 ماه )
15-سایر جزئیات و شرایط در اسناد مزایده درج شده است
16-لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پایگاه ملی مزایدات http://ites.mporg.ir پورتال دانشگاه علوم پزشکی استان به نشانی www.yums.ac.ir و سامانه www.setadiran.ir مراجعه نمائید . شناسه ملی 14003096443
کد پستی 7591741417 کد اقتصادی 411416657375 (دانشگاه علوم پزشکی یاسوج)
17 - به استناد ماده 13 مصوبه هیئت محترم وزیران به شماره 136159/ت55289 ه مورخه 25/11/1399 مبنی بر الزام بکار گیری امضای الکترونیکی اسناد, پاکت های (ب) و عدم پذیرش نسخ فیزیک و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم) تاکید می گردد, درج این موضوع در اسناد مزایده و رعایت این موضوع الزامی است .
1-شرایط عمومی مزایده :
1-متقاضیان به صورت کتبی اعلام نماید که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی مصوب دیماه 1337 نمی باشند .(فرم پیوست)
2-تبصره 1: متقاضیان شرکت در مزایده باید علاوه بر بارگزاری پاکات خود بر روی سامانه ستاد(طبق دستورالعمل سامانه)- بایدپاکت الف ( حاوی ضمانت نامه بانکی ) را در بسته و مهر نموده و در هنگام تحویل به دبیرخانه حراست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابتدا این پاکت را توسط حراست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برچسب حفاظتی نمایند. متقاضیان باید پاکات خود را منطبق بر تاریخ درج شده در سامانه ستاد به دبیر خانه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ( به آدرس : یاسوج – خیابان شهید مطهری 3– ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی – طبقه همکف – حراست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج) تحویل نمایند .
تبصره 2: هرگونه خط خوردگی ، شرط ، ابهام ، لاک گرفتگی در اسناد مزایده باعث ابطال پیشنهاد مذکور می گردد.
تذکر : در صورت ناقص بودن مدارک ارسالی خواسته شده پیشنهاد قیمت بازگشایی نمی گردد و به اسناد و مدارک ارسالی ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .
2-نحوه نظارت بر عملکرد مستأجر :
1-معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موظف است ساز و کار نظارت بر عملکرد داروخانه کلینیک واگذار شده را با ایجاد برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری لازم فراهم نماید .
تبصره : مستأجر موظف به رعایت کلیه مقررات مربوط به داروخانه ها بوده و در صورت بروز تخلف معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراتب را از مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد نمود .
2-داروساز ناظر داروخانه کلینیک، براساس شرح وظایف مندرج در ضوابط اجرایی به عنوان نماینده کلینیک بوده و هیچگونه ارتباط اداری و مالی با مستأجر نخواهد داشت و در نظارت برعملکرد مستأجر با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طبق ضوابط همکاری می نماید.
3- از مستأجر سر قفلی دریافت نمی شود و در پایان قرارداد و نیزمستأجر حق اخذ سر قفلی از مؤجر را نخواهد داشت .
4-مستأجر مکلف به تامین دارو ( از شرکت های مجاز پخش دارو) و ملزو مات دارویی و لوازم و تجهیزات پزشکی ( از نمایندگی رسمی و اصلی وارد کننده ) و لوازم بهداشتی مورد نیاز بیماران بیمارستان می باشد و جبران خسارت ناشی از کمبود اقلام مذکور ( به جز مواردی که کمبود عمومی می باشد ) به عهده مستأجر است .
5-تامین نیروی انسانی آموزش دیده و دارای صلاحیت مورد نیاز و مسئول فنی برعهده مستأجر می باشد گردد.
تبصره 2 : کلیه حقوق ناشی از بکارگیری ناشی از بکارگیری افراد غیر رسمی در داروخانه بر عهده مستأجر بوده و مرکز مربوطه هیچگونه مسئولیتی در قبال اینگونه افراد نخواهد داشت .
6-مستأجر مکلف است ضمن رعایت کلیه مقررات و ضوابط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فاکتور های خرید کلیه اقلام را به بازرسین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و داروساز ناظر ارائه نماید .
7-تعهدات لازم مبنی بر حسن انجام کار و تضمین معتبر (ضمانت بانکی ) از مستأجر اخذ می گردد ، به نحوی که به هیچ وجه در ارائه و استمرار خدمات داروخانه کلینیک توسط مستأجر خللی ایجاد نشود . بدیهی است در صورت بروز اختلال در خدمات علاوه بر جرائم مالی ، پاسخگوئی به مراجع ذی صلاح بر عهده مستاجر خواهد بود.
8- بر اساس ماده 1 قانون احکام دائمی توسعه کشور مصوب 1395 اختلاف ناشی از اجرای این قرارداد و مطالبات ناشی از آن که بین طرفین قرارداد ایجاد می شود در کمیسیون ماده 94 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی و فصل خصومت می گردد و رای کمیسیون مذکور برای طرفین قطعی و غیر قابل اعتراض و غیره قابل ابطال و لازم الاجرا می باشد.
9-مستأجر در پایان هر قرارداد موظف است نسبت به تسویه حساب امور مالی داروخانه در مورد مالیات ، بیمه پرسنل شاغل و .. از مراجع ذیربط اقدام نماید.
10-تعداد مسئولین فنی شاغل در نوبـت داروخانه بـا توجه به قوانین و ضوابط جاری ( آیین نامه داروخانه ها ) تعیین می گردد . و حضور مسئول فنی و نماینده مستأجر به صورت دائم درر زمان ارائه خدمات الزامی است .
10-مستأجر ملزم به تامین کمی و کیفی اشکال دارویی ، طبق داروخانه بیمارستان و ملزومات دارویی و لوازم تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرکز درمانی می باشد.
- - مستأجرموظف است علاوه بر تامین دارو و سایر اقلام ، نظارت بر مصرف منطقی آنها ، در زمینه خدمات مشاوره ، اطلاع رسانی ، ارتقاء سیستم آماده سازی و توزیع دارو و اتاق تمیز طبق مقررات فعالیت کند.
- - در صورتیکه کلینیک آموزشی باشد ، مستأجر موظف است همکاریهای لازم را جهت انجام برنامه های آموزشی با بیمارستان بکار بندد.
13- با توجه به صورتجلسه شماره 1255 مورخ 16/04/1405 شورای قیمت گذاری دانشگاه مبلغ مال الاجاره با احتساب هزینه های حامل های انرژی می باشد.
14-پرداخت حقوق پرسنل بر اساس قانون و مقررات مربوطه به عهده پیمانکار می باشد.
15-عدم پذیرش وکالت نامه محضری از شرکت برنده مزایده - کلیه پیگیری های کار شرکت در حوزه های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید از طریق پزشک داروساز مستاجر انجام گیرد.
16- کلیه داروسازان و مستاجران سابق دانشگاه که یک یا چندین تذکر دریافت نموده اند و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از عملکرد آنها ناراضی بود حق شرکت در مزایده را ندارند.
17- برنده مزایده موظف است در هنگام عقد قرارداد یک فقره سفته بانکی به مبلغ کل قرارداد (اجاره بهای یک ساله جهت تضمین پرداخت اجاره بها تحویل کارفرما دهد .
پیشنهاد قیمت
اوراق شرایط به هیچ وجه شامل قیمت پیشنهادی مزایده گر نمی باشد و ارسال پیشنهاد قیمت در اسناد و اوراق شرایط ممنوع می باشد. ملاک ارزیابی مزایده گران بر اساس قیمت پیشنهادی درج شده درسامانه تدارکات دولت می باشد و فایل پیوست شامل مدارک مورد نیاز دستگاه مزایده گزار است.(قیمت پیشنهادی مزایده گر قیمت کل سالانه می باشد.)
شرکت/آقا/ خانم..........................................................با شماره تلفن/همراه.........................آدرس........................................................
حاضر است با اطلاع کامل از شرایط مزایده و قبول مفاد آن به بنحوی که رضایت کامل موجر را فراهم نمایدوظایف مشخص شده رادر اسناد مزایده را انجام دهد .
تاکید می گردد مزایده گر به هیچ وجه مجاز به درج قیمت پیشنهادی در این اوراق شرایط نمی باشد.
مهر و امضاء
شرایط اختصاصی منطبق بر دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور
« بسمه تعالی »
ضمانت نامه شرکت درفرآیند ارجاع کار
( کاربرگ شماره یک )
نظر به اینکه ..................................................................................... با شناسه حقیقی / حقوقی ................................................................................................ به نشانی ..................................................................................................................................................................... کد پستی ................................................ مایل است در ارجاع کار / مزایده ................................................................................................................................................................... شرکت نماید ، ................................................... از ............................................... در مقابل ................................................. به ............................................ اطلاع دهد که پیشنهاد شرکت کننده نامبرده مورد قبول واقع شده و موضوع ارجاع کار در پایگاه اطلاع رسانی مزایدات / معاملات درج شده و مشارالیه از امضای پیمان مربوط یا تسلیم ضمانت نامه انجام تعهدات استنکاف نموده است ، تا میزان ................................................. ریال / ارز هر مبلغی را که .................................................... مطالبه نماید ،به محض دریافت اولین تقاضای کتبی واصله از سوی .................................................... اینکه احتیاجی به اثبات استنکاف یا اقامه دلیل و یا صدور اظهارنامه یا اقدامی از مجاری قانونی یا قضایی داشته باشد ، در وجه یا حواله کرد ............................................................ بپردازد.
مدت اعتبار این ضمانتنامه سه ماه است و تا آخر ساعت اداری روز .............................. معتبر می باشد.
این مدت بنا به درخواست کتبی ............................................ برای مدت سه ماه دیگر قابل تمدید است و درصورتیکه ........................................... نتواند یا نخواهد مدت این ضمانتنامه را تمدید کند و یا ................................................ موجب این تمدید را فراهم نسازد و ........................................... را موفق به تمدید ننماید ، ....................................... متعهد است بدون احتیاجی به مطالبه مجدد باشد ، مبلغ درج شده در این ضمانتنامه را در وجه یا حواله کرد ................................................. پرداخت کند.
چنانچه مبلغ این ضمانتنامه در مدت مقرر از سوی ............................................... مطالبه نشود ، ضمانتنامه در سررسید ، خود به خود باطل و از درجه اعتبار ساقط است ، اعم از اینکه مسترد گردد یا مسترد نگردد. درصورتیکه مدت ضمانتنامه بیش از سه ماه مدنظر کارفرما باشد با اعلام در اسناد فرآیند ارجاع کار و آگهی درروزنامه کثیرالانتشار میسر خواهد بود. درصورت ضبط ضمانت نامه موضوع به اطلاع سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برسد.
« بسمه تعالی »
ضمانت نامه انجام تعهدات
( کاربرگ شماره دو )
نظر به اینکه ..................................................................................... با شناسه حقیقی / حقوقی ........................................................................................... به نشانی ............................................................................................................................................................................ کد پستی ................................................ به ........................................................ اطلاع داده است قصد انعقاد قرارداد .................................................................. که موضوع ارجاع کار در پایگاه اطلاع رسانی مزایدات / معاملات درج شده را با ............................................. دارد از ................................................ در مقابل ............................................................ برای مبلغ .................................................. ریال / ارز به منظور انجام تعهداتی که موجب قرارداد یاد شده به عهده می گیرد تضمین و تعهد می نماید در صورتی که ................................................. کتباً و قبل از انقضای سررسید این ضمانتنامه به ............................................ اطلاع دهد که ................................................. ار اجرای هر یک از تعهدات ناشی از قرارداد یاد شده تخلف ورزیده است ، تا میزان ............................................... ریال / ارز، هر مبلغی را که ......................................... مطالبه کند به محض دریافت اولین تقاضای کتبی واصله از سوی ..................................................... با تأیید وزیر یا بالاترین مقام کارفرما بدون آنکه احتیاجی به صدور اظهارنامه یا اقدامی از مجاری قانونی و قضایی داشته باشد ، با ذکر نوع تخلف در وجه یا حواله کرد ................................................... بپردازد.
مدت اعتبار این ضمانتنامه تا آخر وقت اداری روز ................................................ است و بنا به درخواست کتبی واصله ............................................................... قبل از پایان وقت اداری روز تعیین شده ، برای مدتی که درخواست شود قابل تمدید می باشد و در صورتی که ................................................ نتواند یا نخواهد مدت این ضمانتنامه را تمدید کند و یا ...................................................... موجب این تمدید را فراهم نسازد و نتواند ...................................................... و حاضر به تمدید نماید ........................................................... متعهد است بدون آنکه احتیاجی به مزایده مجدد باشد مبلغ درج شده در بالا را در وجه یا حواله کرد ............................................... پرداخت کند.
درصورت ضبط ضمانت نامه موضوع به اطلاع سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برسد.
تعهدنامه پیشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان
در معاملات دولتی مورخه .......................................
پیشنهاد دهنده با امضای زیر ورقه اقرار می نماید که مشمول ممنوعیت مذکور در قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب دی ماه سال 1337 نمی باشد و چنانچه خلاف این موضوع به اثبات برسد ، کارفرما یا مزایده گزار حق دارد که پیشنهاد ارایه شده برای معامله فوق را مردود و تضمین شرکت در مزایده را ضبط نماید، همچنین پیشنهاد دهنده متعهد می شود چنانچه در حین اجرای پیمان به دلیل استخدام و یا انتصاب در دستگاههای دولتی ، مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع کارفرما برساند تا طبق مقررات به پیمان خاتمه داده شود ، بدیهی است چنانچه پیشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند ، نه تنها کارفرما حق دارد پیمان را فسخ نموده و ضمانت نامه های مربوط را ضبط نماید ، بلکه خسارات ناشی از فسخ پیمان و یا تأخیر در اجرای کار را نیز بنا به تشخیص خود از اموال پیشنهاد دهنده وصول خواهد نمود.
شرکت ................................................... مدیریت ................................................ با امضای این تعهدنامه قبول و تأیید می نماید که هرگاه این شرکت برنده مزایده تشخیص داده شود و بعنوان پیمانکار پیمان مربوطه معرفی گردید و افرادی را که مشمول ممنوعیت مذکور در قانون فوق هستند ، در این پیمان سهیم و ذینفع نمود و یا قسمتی از کار به آنها محول نمود و خلاف قانون فوق الذکر در خلال مدت پیمان به اثبات برسد ، کارفرما حق خواهد داشت که قرارداد را فسخ و ضمانت نامه انجام تعهدات پیمانکار را ضبط و خسارت وارده در اثر فسخ پیمان و تأخیر اجرای کار را از اموال او اخذ نماید. (تعیین میزان خسارت وارده با تشخیص کارفرما می باشد.)
در ضمن پیشنهاد دهنده اعلام می دارد از متن قانون پیشگفت و از مجازات های مربوط به متخلفین از قانون یاد شده آگاهی کامل دارد و درصورت تخلف مستحق مجازات های مربوطه می باشد.
مهر و امضاء متقاضی
( فرم شماره یک ) - مشخصات شرکت : الف ) شخصیت حقوقی عنوان : سال تأسیس : شماره ثبت : سرمایه : محل ثبت : رشته فعالیت ( موضوع فعالیت) : نشانی قانونی :
نام و نام خانوادگی اعضاء هیأت مدیره و سمت آنها : نام : نام خانوادگی : نام پدر : سهام : 1- 2- 3- 4- 5- - مشخصات سهامداران عمده ( شخصیت حقیقی حقوقی ) نام و نام خانوادگی درصد سهام : 1- 2- 3- 4- 5- - مشخصات بازرسی قانونی : نام و نام خانوادگی 1- نام و نام خانوادگی مدیرعامل مهر شرکت و امضاء مدیرعامل تاریخ :
|
فایل pdf آگهی مزایده را از پایین صفحه دانلود کنید
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 نقره داغ ۹۳۰ خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
- 2 وجود ۹۱۲ خانواده دارای فرزند چندقلو در کهگیلویه و بویراحمد
- 3 هزار کنتور برق در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال هوشمند میشود
- 4 کاهش بارندگی و آسیب جدی به مزارع کهگیلویه و بویراحمد
- 5 گره کور بلوار جمهوری یاسوج با ورود دستگاه قضایی باز شد
- 6 پیام تبریک نادر منتظریان به فرمانده جديد سپاه استان
- 7 ۶ مجروح در پی تیراندازی در عروسی
- 8 نبود بالگرد مشکل جدی مهار آتشسوزی جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد است
-
حضور دو نماینده سابق و اسبق بویراحمد در مراسمهای عمومی/ فعالیتهای انتخاباتی «روشنفکر» و «زارعی» شروع شد؟!
-
کار جالب یک مرکز درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی/ «درمانگاه صدرا» جور شهرداری یاسوج را کشید!
-
کمانه سیاست تهاجمی تاجگردون به خودش/ آقای تاجگردون! از صف اول نمایشها بترسید نه از جوانان گچساران و باشت!
-
پیشرفت طرح صنایع پلیمر گچساران از ۴۴ درصد عبور کرد/ جزییات
-
توضیحات فرماندار لنده در خصوص احیای معدن فسفات قیام
-
تشریح جزئیات تسهیلات ودیعه مسکن در کهگیلویه و بویراحمد
-
انتصاب عضو هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی «گهر زمین»/ عکس و سوابق
-
معاون سیاسی استاندار: استادیوم قلعهرئیسی حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته اما هنوز افتتاح نشده است/ عمر مفید پروژه های نیمه تمام استان در حال از دست رفتن است/ پارسائی: آمده ام به ورزش استان خونی تازه تزریق کنم
-
گسترش آفت جوانهخوار بلوط در ۷۰هزار هکتار از جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد
-
مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد(+تصاویر)
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!