یادداشت
گفتگو و گزارش

«مرحوم جهانبازی» ياوری ثابت قدم در عرصه روشنفكری و اصلاحات بود

«مرحوم جهانبازی» ياوری ثابت قدم در عرصه روشنفكری و اصلاحات بود

حزب «اتحاد ملت ايران اسلامی» استان كهگيلويه و بويراحمد، پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت معلم ِ فرهيخته مرحوم «فريبرز جهانبازی» منتشر کرد.

به گزارش افتونیوز، در این بیانیه آمده است: «مرحوم جهانبازی» ياوری ثابت قدم در عرصه روشنفكری و اصلاحات بود.

متن کامل این پیام در پی می‌آید:

انا لله و انا اليه راجعون

با ابراز تأسف و تألم فراوان ، خبر ناگهاني ِ درگذشت جوانمرد ِ عرصه ي علم و انديشه و قلم ، مرحوم «فريبرز جهانبازی» ، موجي از حزن و اندوه در مجموعه اصلاح طلبان بوجود آورد.

فريبرز جهانبازي انساني فرهيخته ، معلمي شجاع ، دوستي انديشمند ، دردمندي صادق ، خردمندي متين و ياوري ثابت قدم در عرصه روشنفكري و اصلاحات بود. او آموزگاري را از آن پيشه كرد كه اصلاح خلق انديشه اش بود.

"جهانبازي" براي دانشجويان و دانش آموزان و حتي دوستانش سرچشمه ي زلال حقيقت بود. اگر چه از هجران ابدي آن معلم فرزانه به سوگ نشسته ايم اما نگاره هاي قلم ِ هوشمندانه و سوزناكش را با همه ي خوبيهايش ، فراموش نمي كنيم .

او از وانفساي سياهي و جهل پر كشيد تا انسانيت ، استقامت ، اخلاق ، متانت ، معرفت ، جوانمردي ، منش ، كرامت و عزّت را براي دوستانش به يادگار نهد.

ضمن سپاس از اقشار مختلف مردم استان بخاطر حضور ِ در مراسمات تشييع ، تدفين و خاكسپاري آن معلم ِ فداكار ، اين ضايعه و مصيبت سنگين را به خانواده ، بستگان ، دوستان ، جامعه ي فرهنگي و مجموعه اصلاح طلبان استان تسليت و تعزيت عرض نموده و از خداوند رحمان مغفرت و رحمت براي آن عزيز ِ هميشه جاويد و شكيبايي و صبر براي بازماندگان و دوستان مسئلت مي نمايد.

روحش شاد و يادش گرامي باد.

حزب "اتحاد ملت ايران اسلامي" استان كهگيلويه و بويراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها