یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تسلیت حزب کارگزاران سازندگی استان به خانواده «جهانبازی»

پیام تسلیت حزب کارگزاران سازندگی استان به خانواده «جهانبازی»

حزب کارگزارن سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم فریبرز جهانبازی را تسلیت گفت.

به گزارش افتونیوز، متن کامل پیام تسلیت این حزب در پی می آید:

"تنها اوست که می ماند"

داغ فراق مردی از تبار قلم،اندیشه و اصلاح،فریبرز جهانبازي،او که با مهربانی،تواضع ، انسانیت،صراحت و شجاعت از مرزهای عقلانیت دفاع می کرد و تاریخ و سیاست را با هم در می آمیخت تا به نسلی نو،نگاهی نو بياموزاند و بفهماند با دقت و تعمق در تاریخ و سیاست غور کنند و درس گيرند و از جنجال و هوچی گری بپرهیزند.

زنده یاد فریبرز جهانبازي که یاد و خاطرش در خاطره ها مانا و کلام و قلم و مرامش در اذهان پاياست،با جد و جهدی وصف نشدنی به بیداری نسلی که پایش را در سنت جا گذاشته و دستش را به مدرنیته امانت داده،اهتمام ویژه ای نهاد،تا از هویت نسلی در آستانه بی هویتی،هویتی منسجم ببخشد،نسلی که در تلاطم تاریخ و هنجارها گیر و گیج شده بود.

در برابر درد شناسی این مرد بزرگ و عزیز سر تعظیم فرود می آوریم و در فراقش مرثیه ای حزن انگیز زمزمه و همچنین گریان و نالان در رثايش ،رسا و شفاف "وامصیبتا" سر می دهیم.

به جامعه ی فرهنگی،اصحاب قلم و رسانه،اصلاح طلبان اصیل و خانواده محترم آن مرد سفر کرده،آن دوست عزيز،آن فرهنگی فرهیخته،که فقدانش درد جانکاهی است و غمش اندوهی است استخوان سوز،تسلیت عرض کرده و برای آن سفر کرده علو درجات را از ایزد دادار خواهانیم.

حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه و بويراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها