یادداشت
گفتگو و گزارش

آمار جالب جراحی‌های حساس در بیمارستان امام سجاد یاسوج/ 80 عمل موفقیت‌آمیز در چهارماه انجام شد

آمار جالب جراحی‌های حساس در بیمارستان امام سجاد یاسوج/ 80 عمل موفقیت‌آمیز در چهارماه انجام شد

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از انجام 80 عمل جراحی و آنژیوگرافی و آنژیو پلاستی در چهار ماه اخیر در مرکز فوق تخصصی قلب و عروق این بیمارستان خبر داد.

به گزارش افتونیوز،  دکتر فرزاد وفایی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از افتتاح این بخش‌ها در سفر مرداد ماه دکتر حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان، از مهرماه سال جاری به صورت رسمی فعالیت این بخش ها شروع شد که بدلیل اینکه برای اولین بار در این استان این عمل ها صورت می گرفت و کوچکترین اشتباهی می توانست موجبات بی اعتمادی مردم را فراهم آورد، فشار و استرس زیادی بر همه دست اندرکاران این بخش‌ها وارد آمد که خوشبختانه و به حول و قوه الهی ،تمامی عمل ها موفقیت آمیز بود.

وی ادامه داد: در این مدت 8 عمل جراحی باز قلب، توسط دکتر شفیعی، فوق تخصص جراحی قلب انجام شده است که همه بیماران در شرایط خوبی به سر می برند . همچنین 58 عمل آنژیوگرافی نوسط دکتر زینعل زاده، متخصص قلب و اینتر ونشنیست در این بیمارستان انجام شده است که در 16مورد نیاز به عمل آنژیو پلاستی و استنت قلبی (بالن گذاری) بوده و خوشبختانه این موارد هم با موفقیت به انجام رسیده است.

دکتر وفایی در پایان اظهار امیدواری کرد: که این عملکرد مناسب و آمار موفقیت آمیز، موجب اعتماد بیشتر هم استانی‌های عزیز به این بخش های نوپا شود و مراجعات آنها به استان های همجوار را کاهش دهد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها