یادداشت
گفتگو و گزارش

برخی تریبون‌داران فقط خدمات دولت را زیر سوال می‌برند/ دولت اعتدال مظلوم‌ترین دولت در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی است

برخی تریبون‌داران فقط خدمات دولت را زیر سوال می‌برند/ دولت اعتدال مظلوم‌ترین دولت در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی است

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت از لحاظ تبلیغات و رسانه است و مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهمئی، علی اکبر فرهنگی نسب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به خدمات بی سابقه دولت تدبیر و امید، بر لزوم اطلاع رسانی و گزارش دهی عملکرد دولت تاکید کرد و گفت: ایجاد وحدت در جامعه یک ضرورت است و هرکسی که تریبونی در اختیارش قرار دارد وظیفه دارد در جهت حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین برقراری اتحاد در جامعه سخن بگوید.

وی ادامه داد: هرگونه تخریب و انتقاد مغرضانه و غیر منصفانه به منزله تضعیف نظام و مانع پیشرفت و ایجاد وحدت است اما مشاهده می شود عده ای از طریق تریبون هایی که در اختیار دارند خدمات دولت را زیر سوال می برند و یا نادیده می گیرند.

فرهنگی نسب با برشمردن موانع و تنگناها از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تا کنون و مقایسه ی درآمد دولت کنونی با دولت های گذشته گفت: با توجه به اختصاص و جذب اعتبارات مناسب در زمینه های عمرانی و خدماتی از قبیل احداث ، زیرسازی و آسفالت جاده ها اعم از شهری و روستایی، بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری، طرح های توسعه روستایی نظیر اجرای طرح هادی در روستاها، خدمات ورزشی، بهداشتی و درمانی و... اقدامات ارزنده ای در این شهرستان صورت گرفته که قابل قیاس با دوران قبل از آن نیست.

مقام ارشد اجرایی شهرستان بهمئی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم گزارش دهی دولت و سازمان های دولتی از خدمات انجام شده، اظهار داشت: وظیفه مدیران دستگاههای اجرایی است که این اقدامات و فعالیت ها را اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند چه خدماتی صورت گرفته است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها