یادداشت
گفتگو و گزارش

نمایشگاه‌های بهاره در سراسر استان برگزار می‌شود/ نظارت بیش از 400 بازرس بر بازار شب عید کهگیلویه و بویراحمد

نمایشگاه‌های بهاره  در سراسر استان برگزار می‌شود/ نظارت بیش از 400 بازرس بر بازار شب عید کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از نظارت بیش از 400 بازرس در طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز بر بازار استان خبرداد.

به گزارش افتونیوز به نقل از ایسنا، " داریوش دیودیده" در روسای ادارات شهرستانی صنعت، معدن و تجارت، روسای اتاق ها و نمایندگی های اصناف سراسر استان و مسؤلین ستادی استان گفت: آرامش خاطر مردم فهیم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنان مهمترین هدف مجموعه صنعت، معدن و تجارت در آستانه سال جدید است.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اول اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت افزود: با حضور بیش از 400 بازرس صنعت و معدن و اتاق های اصناف و ناظر افتخاری پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: موارد مهم نظارتی در اجرای این طرح در بخش کالایی شامل البسه، پوشاک، میادین میوه و تره‌ بار و نمایشگاه ‌های عرضه مستقیم کالا است و در عرصه خدماتی شرکت ‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ ها و رستوران ‌های بین ‌شهری خواهد بود.

دیودیده تصریح کرد: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره غله، اداره کل استاندارد و سایر نهادهای مرتبط بر کمیت و کیفیت کار نظارت کامل داشته و جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده در سراسر استان

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده در سراسر استان برپا خواهد شد، ادامه داد: تخفیف 10 تا 15 درصدی و ارائه کالاهای با کیفیت دو سیاست عمده نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال نقش عمده ای در تعدیل قیمت ها و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم استان خواهد داشت.

دیودیده با اشاره به آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمامی صنوف خدمت رسان در نقاط مختلف استان با آمادگی کامل خدمات و ملزومات ضروری گردشگران و هم استانی ها را تامین خواهند کرد و کشیک های لازم برای تمامی صنوف همچون نانوایی، تعمیرگاه و سایر واحدهای عرضه خدمات همشهریان و مسافرین نوروزی انجام و برنامه ریزی لازم به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: تمامی امکانات و نیروهای این سازمان در حوزه بازرسی و نظارت، بازرسان طرح تشدید، بازرسان مجامع امور صنفی، ناظران افتخاری و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای افزایش تاثیرگذاری طرح نظارتی ویژه نوروز، بکار گرفته خواهد شد تا ضمن جلوگیری و مقابله با تخلفات احتمالی، موجبات آرامش خاطر مردم فهیم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنان بیش از پیش فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود، اعلام کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها