یادداشت
گفتگو و گزارش

حمله مجدد بزرگواری به اصلاح‌طلبان/ آشتی ملی یک نوع فریب و فتنه جدید است

حمله مجدد بزرگواری به اصلاح‌طلبان/ آشتی ملی یک نوع فریب و فتنه جدید است

نماینده پیشین مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در تازه ترین اظهارات خود بار دیگر اصلاح‌طلبان را مورد حمله قرار داد و گفت: آشتی ملی یک نوع فریب و فتنه جدید است.

به گزارش افتونیوز، سید علی محمد بزرگواری عضو جبهه پایداری که اظهارنظرهای جنجالی وی در مجلس گذشته سوژه رسانه ها شده است در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است که هدف اصلاح طلبان و آقای خاتمی از بحث آشتی ملی این هست که به میان مردم بیایند!

مشروح گفتگوی بزرگواری در پی می‌آید:

بزرگواری در گفت و گو با صبح زاگرس به بحث آشتی ملی توسط برخی از سیاسیون تاریخ گذشته اشاره داشت و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم استان تبریز به مناسبت فرا رسیدن 29 بهمن در مورد آشتی همه چیز را روشن کرد.

وی اظهار کرد: آشتی ملی موقعی مطرح می شود که در بین مردم کشوری اختلافی باشد و آن اختلاف زندگی مردم را به خطر بیاندازد، اما در ایران اسلامی همچین اختلاف هایی وجود ندارد چرا که مردم ما در 22 بهمن وحدت و آشتی ملی خودشان را نشان دادند و با حضورشان عنوان کردند که در بین هیچ گونه از گرایش های سیاسی و قومیت ها اعم از کرد، لر، ترک، بلوچ و شیعه و سنی اختلافی وجود ندارد.

نماینده پیشین مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در 22 بهمن امسال یک همایش بزرگ در برابر تهدید ها جدید رئیس جمهور ابله آمریکا برگزار کردند، تصریح کرد: اگر منظور از آشتی ملی است خوب مردم ما که با همدیگر قهر نیستند، مردم ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که در حوزه بیکاری، اقتصاد، گرانی و معیشتی دارند اما همچنان یک آسایش و آرامش خاصی دارند و همین باعث شده که کشور ما در میان سایر کشورها از یک امنیت خاصی برخوردار باشد.

حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه آقایانی در سال 88 اشتباهات و خیانت های بسیار زیادی بر علیه نظام اسلامی مرتکب شدند بحث آشتی ملی را عنوان کردند و به دنبال برگرداندن خودشان به صحنه سیاست و نظام هستند، گفت: الحمدالله مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز جواب همه آنها را دادند و همین کفایت می کند.

بحث آشتی ملی توسط برخی از اصلاح طلبان و خصوصا آقای خاتمی مطرح شد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری که چه کسانی بودند که این حرفها را مطرح می کنند؟ ایگونه جواب داد و افزود: اینها توسط برخی از اصلاح طلبان و خصوصا آقای خاتمی مطرح می شود چرا که می بینند خیلی از مسئولیت ها از آنها سلب شده است به دنبال این هستند که به میان مردم بیایند .

نماینده پیشین مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از اصول گرایان قسم جلاله می خورند که فلانی اصولگرا بوده نه اصلاح طلب، در بدنه مردمی آنچنان هم پایگاه خاصی ندارند که به قول ما این افراد دو دسته هستند یک عده اصول گرایان وا داده و دومی هم اصلاح طلبان فریب خورده غرب و آمریکا هستند.

بحث آشتی ملی یک نوع فریب و فتنه جدید است

وی با اشاره به اینکه بحث آشتی ملی یک نوع فتنه و فریب به گفته مقام معظم رهبری است، افزود: آشتی ملی یک چراغ سبزی به غربی ها و آنهایی که ما را تهدید می کنند است یعنی اختلاف درونی بسیار بزرگی در ایران وجود دارد که تهدید ها و تحریم ها را را بر علیه ما بیشتر کنند اما بدانند که مردم ما اعتقاد راسخی به مقام معظم رهبری و ولایت فقیه دارند و گوش به فرمان وی هستند.

حجت الاسلام بزرگواری در پایان اضافه کرد: این افراد به دنبال ایجاد انقلاب مخملی در ایران هستند و بحث آشتی ملی فتنه جدیدی است چرا که این افراد می خواهند بعد از برگشتن به بطن جامعه برنامه ریزی برای ایجاد فتنه در 10 سال آینده هستند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 محسن کشاورز 1395/12/10 18:31:19

    آقای فرهادی شما که ادای اصلاح طلبی در می اوری چرا یک بار به اصلاحات رای ندادی من کاملا تو را میشناسم با اینکه دم از اصلاح طلبی زده ای اما همیشه با رفقایت به موحد رای دادی …. …. …. خیلی پایت را از گلیمت به در کردی که به خانواده شهدا و روحانیت توهین میکنی تو چه عددی هستی که به مرد مقدس ۸ سال دفاع جانانه توهین میکنی …منظورت از این توهین ها  چیه ؟ بیوگرافی کاملت را دارم کاری نکن که رو کنم… بیشتر انتقادات تو از روی بغض و عداوت است تذکر بهت میده که سوابقت را رو میکنم … آقای بزرگواری ۸ سال نماینده ی ما بوده و حداقل ۸۰ درصد آرایش بر اساس صداقتش بوده و نشان داد که انسان ثابت قدم و در اعتقاداتش راسخ است نه هرهری مسلک که صبح با لاهوتی باشه و شب با موحد  دم از اصلاح طلبی بزنم و بعد رای به اصول گرا بده… به هر حال بزرگواری یک شخصیت حقیقی  دارد و من از باب دفاع از شخصیت حقیقییش به شما تذکر میدهم که مواظب حرف هایت باش همین بهت تذکر میدهم جدی هم میگم  

    پاسخ
  • 2 یاسوج 1395/12/4 10:17:38

    مرد من بویراحمد نیسی غیره خوش،بنازمت وارث آریوبرزن

    پاسخ
  • 3 خانم مرتضوی 1395/12/3 12:0:49

     اصلاح طلبا ول معطن میخوان خودشونو دوباره قالب کنند،مزدورای آمریکایی،خائن های وطن فروش

    پاسخ
  • 4 سوق 1395/12/3 11:57:11

    برای مردم کلا این چیزا بی ارزشه نه قهر نه آشتی...نون سر سفره بیار جناب حاج علی محمد بزرگواری

    پاسخ
  • 5 زینب 1395/12/3 11:54:52

    هوا و هوس بازگشت به قدرت دارن حاجی

    پاسخ
  • 6 صاحبی 1395/12/3 11:52:55

    عیب‌ها و ایرادهای خاتمی را ببینیم اما زحمات و خدماتش را نادیده نگیریم. نباید اینقدر نامرد باشیم که همه خوبی‌ها را به‌خاطر چند اشکال نادیده بگیریم.

    پاسخ
  • 7 م م 1395/12/2 19:7:7

    حیف روزنامه و تریبون و قلم و کاغذ و دنیای مجازی که باید صدای یه آدمی مثل تو راتکثیر کنند .یه آبرویی داشتی با این حرف های صدمن یه غازت کسی بی بزل هم نیکنت

    پاسخ
  • 8 محمودی 1395/12/2 18:52:41

    سید بزرگواری حرف تازه ای نزد شما که اینچنین علیه بزرگواری حرف میزنید حرفتان علیه نظام است رهبری هم همینطور گفتند زورتان به خیار نمی رسه ...اگر اصلاحات به بزرگواری رای داد بزرگواری هم بیشتر مسوولانش اصلاحاتی بود که نیروهای اصولگرا ازش بریدند انچه بزرگواری گفت واقعیت بود اقای فرهادی انچه بزرگواری به دولت بیر و باتال و کهن سال و سرمی و امبولی گفت حقیقت داشت نعمت زاده زنگنه نعمت زاده ....به زور سوزن و دوبینگ میان سرکار ....مردم همان مردم ولایی هستند که نه به خاتمی کروبی موسوی گوش گرفتند و نه به امریکا ... به عشق رهبر دین اسلام و صداقت امتال بزرگواری امدند

    پاسخ
  • 9 فرهادی 1395/12/2 18:19:40

    اولا سید ساده لوح و البته فراموش کار اگر فرصتی برایت فراهم شد. و در مراسم فاتحه ای ، مناسبت خاصی تریبونی بهت واگذار شد . با توجه به شناخت خوبی که از ترکیب طایفه ای و جمعیتی و قومیتی منطقه و شهرستان دارید با توجه به ادعای اصول گرایی و صداقتی که به پاس حضور در سلک روحانیت دارید . عنایت فرموده از همان بالای منبر تماشا کن ببین از مجموع جمعیت حاضر در جلسه چند درصدشان هوادار و مرید همین آقای خاتمی هستند و بدبختانه تر آنکه خوب دقت کن و به وجدان درونی خود برگرد و ببین چند درصد از همین جمعیت ذکر شده در سایه رد صلاحیت های هدفمندی که برای بستر سازی همین قضاوت های غیر منصفانه حضرتعالی و صرفا بر مبنای مصالح قومیتی بر خلاف نظر و دیدگاه سیاسی شان به شما رای دادند . تا برای خوش خدمتی و ادای دین خود به مهندسین طراح دمکراسی مصلحتی در ساختمان  بهارستان رحل اقامت گزیده و بدون ذره ای نگاه به عقب و توجه به اینکه چه کسانی درآن شرایط اضطراری و بغرنج پای صندوق های رای رفتند تا شما را صاحب موقعیتی کنند که برابر وجدان خودت و عظمت خداوند بزرگ اصلا حقت نبود . آن وقت به همه آنها پشت پا زده و به جای بلند کردن فریاد عصبانیت نیت خود بر سر مسئولان نظام جهت توجه و عنایت به حل معضل بی کاری و وضعیت اسف بار توسعه حوزه انتخابیه ات و مهاجرت فزاینده به خارج از این  شهرستان باعث آبروریزی آنها شدی و با *نهادینه کردن منطق چماق* در ادبیات سیاسی کشور عزت و آبروی قوم اصیل لر و مخصوصا حوزه انتخابیه خود را زیر سؤال بردید . در صحن علنی مجلس و تریبونهای مختلف با انداختن پارچه سبزی به گردن جز تخریب ، توهین و شعار تند حسن دیگری از خود و مردم حوزه انتخابیه ات به نمایش نگذاشتید . حالا هم دم از مردم می زنید . سید شما منظورتان کدام مردم است ؟!-خوب همه ماها و خیل عظیمی از مردم در راه پیمایی روز 22بهمن حضور پیدا کردند به همان ریش جنایی ات قسم ما اصلا فرمایشاتت را قبول نداریم . و برای پی بردن به صدق گفتار حقیر کافی است یک رفراندم کوچک فقط بین مجموعه دو هزار و سی صد چهار صد نفری فرهنگیان فقط شهر دهدشت انجام بدهید خود حضرتعالی هم رئیس صندوق آنوقت خواهی دید که اوضاع چگونه است. شما چرا با این قضاوت های بدون رضای خداوند و پیامبرش دین و دنیای خود را می سوزانید. این دروغ های شاخ دار چه دردی از آلام و گرفتاریهای مردم کم می کند.

    پاسخ
  • 10 اصلاح طلب 1395/12/2 17:6:5

    به یاد بیاورید مصاحبه ی تاریخی ایشان با مسیح علینژاد، که معناگر یک حقیقت بود که ایشان از خود فاقد فکر و نظری است، و صرفا ناقل خبر و حرف است،و نیز در مجلس که برگه میدادن دست ایشان و مینداختنش جلو تا حرفشون رو این آقا بزنه

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1395/12/2 16:55:7

    اوسكه من مجلس بي زوري نداشت الان خو ده دعا اينويسه و قم

    پاسخ
  • 12 فرهاد،جمالی 1395/12/2 15:19:36

    کسی با کسی قهر نیست که بخواد آشتی کند،فقط خاتمی دلش سی پست تنگ شده،می خواد برای پست خود شیرینی کند،

    پاسخ
  • 13 امید 1395/12/2 15:14:50

    الحق که لقب سردار سپه برازندته سید،آخر مردانگی و مرامی سید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها