یادداشت
گفتگو و گزارش

اجرای عملیات گازرسانی در 130 شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد

اجرای عملیات گازرسانی در 130 شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد عملیات گازرسانی در 130 شهر و روستای استان در حال اجراست.

به گزارش افتونیوز، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین جشن سبز و گازرسانی به روستاههای گچساران با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اهمیتی که گاز خانگی دارد اظهار کرد: در دولت کنونی کارها و اقدامات خوبی برای گازرسانی به روستاها انجام شده و برنامه این است که همه روستاهای بالای 20 خانوار در استان گازرسانی شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در حال حاضر شهرستان گچساران تعداد 23 هزار و 500 خانوار زیر پوشش گاز خانگی دارد.

این مسؤول با بیان اینکه این تعداد خانوار جمعیتی 91 هزار و 800 نفری را شامل می‌شوند افزود: تعداد خانوارهای زیر پوشش گاز در روستاهای این شهرستان نیز 6 هزار و 605 خانوار است.

وی گفت: در کل استان تعداد 17 شهر داریم که 15 شهر آن زیر پوشش گاز طبیعی هستند و دو شهر دیگر نیز عملیات اجرایی گازرسانی در آن‌ها انجام خواهد شد.

خادم اظهار کرد: از تعداد 752 روستای واجد شرایط تعداد 572 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که کار گازرسانی به روستاهای واجدشرایط با سرعت انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه تعداد 167 هزار مشترک گاز خانگی در کل استان داریم افزود: از این تعداد 124 هزار مشترک ما شهری و 43 هزار مشترک نیز روستایی هستند.

خادم از عملیات گازرسانی به تعداد دو شهر و 128 روستای استان اشاره کرد و گفت: در این دولت شبکه‌گذاری گاز روستایی تاکنون 602 کیلومتر بوده است.

مدیرعامل گاز استان همچنین در این نشست از مدیرعامل شرکت ملی گاز و معاون وزیر نفت خواست تا برای ساخت مجتمع تفریحی نفت در شهرستان گچساران به عنوان یکی از قطب‌های نفت و گاز در ایران اقدام شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها