یادداشت
گفتگو و گزارش

کاظمی: جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس در دهدشت برگزار می‌شود

کاظمی: جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس در دهدشت برگزار می‌شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس، 15 اسفند ماه سال جاری با حضور مسوولان استانی در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس، ایرج کاظمی‌جو اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس امسال با حضور شش استان به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان‌های شرکت‌ کننده در این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس در بخش ویژه (آیینی و عاشورایی) و آزاد برگزار شد.

وی با اشاره به اتمام زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در کهگیلویه، گفت: زمان ارسال آثار به دبیرخانه تا 25 بهمن ماه سال جاری بود.

این مسوول از جمع‌بندی، داوری و انتخاب آثار برتر این جشنواره خبر داد و گفت: حدود 493 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

کاظمی‌جو، با یادآوری اینکه این تعداد اثر از 74 شاعر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس ارسال شد، گفت: این آثار در دو بخش کلاسیک و سپید بودند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به برگزاری این جشنواره در سال گذشته، خاطرنشان کرد: این جشنواره سال گذشته با نام «مشک تشنه» به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار شد ولی به دلیل اینکه امسال بعد از ایام محرم اجازه برگزاری این جشنواره داده شد، فراخوان آنرا با نام «ققنوس» منتشر کردیم.

وی، از برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره منطقه‌ای در 15 اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: این آیین با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در مجتمع ارشاد واقع در کوی آزادگان دهدشت برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها