یادداشت
گفتگو و گزارش

تشکر متفاوت استاندار از «بهرام تاجگردون»

تشکر متفاوت استاندار از «بهرام تاجگردون»

روز گذشته در جشن سبز گازرسانی به روستاههای گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شیوه ای متفاوت از بهرام تاجگردون تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش افتونیوز، در مراسمی که به مناسبت گازرسانی به روستاهای گچساران در روستای آبریگون برگزار شد، رحمان خادم مدیرعامل گاز استان گزارشی از روند گازرسانی به روستاهای استان داد.

خادم در این گزارش گفت: پیگیری برای گازرسانی به شهرهای و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 61 آغاز شد و تا امروز ادامه دارد و  اکنون در کهگیلویه وبویراحمد تعداد 167 هزار مشترک گاز خانگی وجود دارد که  از این تعداد 124 هزار مشترک شهری و 43 هزار مشترک نیز روستایی هستند.

خادم بیان کرد: در کهگیلویه وبویراحمد از تعداد  17 شهر 15 مورد آنها زیر پوشش گاز طبیعی  قرار دارند.

خادم اضافه کرد: بیش از 97 درصد از جمعیت شهری و 72 درصد جمعیت روستایی کهگیلویه وبیوراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی گفت: در حال حاضر 168 هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی با بیش از 500 هزار نفر جمعیت و 82 درصد از کل جمعیت استان از نعمت گاز خانگی بهره مند  شدند.

پس از وی موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی گفت:  کار در نظام جمهوری اسلامی به مانند یک مسابقه دوی امدادی است و امروز این جشن مظهر همان است که باید از تمام کسانی که از روز اول زحمت کشیدند تا امروز که به این نقطه رسیدیم تقدیر و تشکر کرد.

با نگاهی به تاریخ شروع مجلس شورای اسلامی در دوره اول و حضور بهرام تاجگردون از حوزه گچساران و کهگیلویه در آن مجلس (سال 59 تا 63)، می توان به این نتیجه رسید که با پیگیری و تلاش های وی کار گازرسانی در استان آغاز شده است. و احتمالا منظور استاندار از کسانی که از روز اول زحمت کشیدند نیز اشاره به بهرام تاجگردون نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها