یادداشت
گفتگو و گزارش

بوی داغ نهضت آسفالت در یاسوج!

بوی داغ نهضت آسفالت در یاسوج!

در میان اسامی رهبران نهضت‌های دنیا هر چه گشتم و گشتم اثری از نام «محمدعلی جاوید» نیافتم!

محمدعلی جاوید شهردار شهر نگون‌بخت یاسوج که در میان هیاهوهای سیاست زدگی گم شده است. شهردار اصولگرایی که بایستی علی القاعده به اصولی پایبند باشد. بسیار علاقه‌مند است که خود را به عنوان «رهبر نهضت آسفالت» معرفی نماید!

این روزها با نصب بیلبوردهای عریض و طویل، خبر از شروع دومین نهضت داده می شود در حالی که هیچ بخاری از آسفالت نهضت اول بلند نمی‌شود. در حالی به استقبال نهضت دوم می رویم که تن اکثر آسفالت‌های شهر یاسوج از درد ورم کرده است. بارندگی های اخیر به خوبی نشان داد که نهضت اول آسفالت، چه نهضت مستعجلی بود!

حفره هایی که سر از خیابان های شهر درآورده است دل هر سواره و پیاده ای را به درد می‌آورد اما گویی این نهضت همچنان ادامه دارد اما روی کاغذ!!!

وقتی بر اثر عبور از چاله چوله های شهر و یا رسیدن به سرعت گیرهای غیراستاندارد و خودجوش شهر یاسوج به صورت مداوم تکانه عصبی به سرنشینان خودرو وارد می شود از خود می پرسم یا ما دروغ می بینیم یا نهضت دروغ است!!

گویا این شهر به آسفالت های وصله شده و کوهان‌های جورواجور کوچه‌ها دل خوش کرده است!!

وقتی تبلیغات دومین نهضت آسفالت را دیدم با صدای بلند فریاد زدم : شهردار ......

در گذر از تاریخ و پس از مطالعه نهضت تنباکو و نهضت ملی شدن نفت ... هر چه دنبال نام جاوید گشتم پیدا نکردم شاید این نهضت را نباید در تاریخ جستجو کرد یحتمل در کتابهای علم الشباح و شعبده بازان ردی از آن پیدا نمود! چون وقتی نهضت هست اما نیست! پس چیزی شبیه شعبده بازی است...

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها