یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس‌جمهور دوست دارد رد صلاحیت شود! / روحانی بازنده انتخابات است

رئیس‌جمهور دوست دارد رد صلاحیت شود! / روحانی بازنده انتخابات است

 امام جمعه شهر ليكك در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر از واکنش رئیس جمهور به منتقدان، انتقاد کرد و با تشبیه برجام به گوساله سامری،گفت: منتقدان برجام را خورنده آب شور نیستند.

به گزارش افتونیوز، حجت الاسلام سيد محمد يوسف افروغی گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، حاکمیت اخلاق بر فضای اجتماعی کشور لازم است.

امام جمعه شهر ليكك گفت: بعضی ها که می دانند در صورت شرکت در انتخابات بازنده هستند، می خواهند کاری کنند که رد صلاحیت شوند تا در آینده به عنوان یک قهرمان در ذهن عده ای از جامعه بمانند.

وی افزود: این یک حرکت غلط است و مردم به خوبی این را متوجهمی شوند.

امام جمعه شهر لیکک گفت:اینکه کسی بگوید ریزگردها به خاطر گناهان مردم است، یک حرف اشتباه بوده و از لحاظ شرعی غلط است ؛ما باید به جای این حرف ها مشکلات مردم را حل کنیم.

 افروغي افزود :در دیدار مجریان انتخابات کشور(رئیس جمهور) گفت که اختلافات باید کنار گذاشته شود و مخالفین حرف خود را می زنند و منتقدین جای خود را دارند.

امام جمعه شهر ليكك خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر نظر شما این است، چرا در شهرستانی که به قول بعضی ها باید با ذره بین آن را دید، وقتی امام جمعه آن حرف حق و نقدی را بیان می کند و طلب مناظره می کند، اینگونه با وی برخورد می شود؛ باید حرفهایتان در عمل هم همین گونه باشد.

امام جمعه شهر ليكك با بیان اینکه نباید فضای کشور امنیتی باشید، خاطرنشان کرد: ما هم می گوییم مخالفی که تضعیف کننده دولت باشد، نباید حرف بزند اما منتقدی که به دنبال تکامل دولت است فرق دارد. ما باید از امام خمینی(ره) یاد بگیریم که با این همه خدمتی که ارائه نمود، همیشه خود را شرمنده مردم اعلام می کرد.

افروغی از عدم تحقق وعده های صد روزه دولت در حل مشکلات اقتصادی انتقاد کرد و گفت: شاید منظور وی صد روز بعد از صدها صدروز بود.

خطیب نمازجمعه ليكك با انتقاد از بی توجهی به بحث فیشهای نجومی، گفت:چرا دارندگان فیشهای نجومی را ذخیره نظام می خوانید؟ خاک بر سر ذخیره نظامی که حقوقش نجومی باشد.

افروغی افزود: چرا حقوق 24میلیون تومانی برای عده ای تصویب شد؟ این حقوق معادل حقوق سه ماه یک امام جمعه و یا یک ماه حقوق یک کارگر است در صورتی که همین مبلغ ناچیز حقوق کارگر هم توسط کارفرماو پیمانکاران ضایع می شود.

وی گفت : عزت پاسپورت ایرانی کجا رفت که اسباب بازی های ایران هم اقتدار ایران را زیر سوال می برند.

وی ادامه داد: عزت پاسپورت ایرانی برنگشت که هیچ، کویتی که به اندازه یک شهرستان ایران است، عربستان، قطر، امارات و دیگر کشورهایی که اسباب بازی ما هستند به ما توهین می کنند.

امام جمعه شهر ليكك با انتقاد از تشبیه منتقدان برجام به خورنده آب شور، گفت: رئیس جمهور می گوید که منتقدین برجام مانند خورنده آب شورندکه هر چه می نوشند باز هم آب می خواهند در صورتی که اینگونه نیست.

افروغی برجام را به گوساله سامری تشبیه کرد و گفت: به تعبیر بنده برجام مانند گوساله سامری است که با سوء استفاده از امید مردم به وجود آمد .

« امام جمعه شهر ليكك » با بیان اینکه چرا هنوز از مقام معظم رهبری آبرو می گذارید، گفت: رهبری بارها فرمودند که در جریان جزئیات برجام نیستند اما همچنان عده ای می گویند که تمام مراحل و جزئیات برجام با نظارت رهبری پیش رفت.

خبر: مسلم مختاري خبرنگار خبرگزاري صداوسيما

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 محمد 1395/12/14 21:41:8

    واقعا ناجوانمردانه هست که این اینقدر خطبه نماز جمعه را تغیییر دادید

    پاسخ
  • 2 محمد 1395/12/14 21:36:53

    خبر را سانسور کردند حقوق یک روز برابر با سه ماه یک امام جمعه است

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1395/12/14 8:47:48

    اخیرا امام جمعه های استان هماهنگ با هم به تخریب رییسجمهور می پردازند ............... اینها نشر دهنده ی تقوا و مسایل مذهبی هستند .چطور و با چه دلیلی وبدون مدرک وسند رئیسجهور را که نزدیک به ۱۷ میلیون رای اورده مورد هجمه قرار می دهند .در ثانی حقوق ۲۴میلیونی را هم مجلس تصویب می کند نه دولت ..شورای محترم نگهبان میتواند رد کند ثالثا ...اگر حقوق امام جمعه ی لیک یک سوم ۲۴ میلیون است باید فریاد وا اسلاما زد ..مگر تو چقدر ............ داری که ۸ میلیون میگیری ..تو نمازت را بخوان و ارشاد کن ..تو به جای ندای وحدت مردم را به تفرقه دعوت میکنی ..از روحانیت بزرگ مثل جوادی آملی ها درس بگیرید ..وظیفه امام جمعه ها نباید تخریب دولت باشد ..برجام یک چیز بین الملللی است و مربوط به رییس جمهور تنها نیست مربوط به همه است ..بزرگواری رییس جمهور را فیگوری و شما اینجوری میخوانید ..ریبسجمهور یک روحانی است ..مجتهد جامع الشایط است ...در مجلس خبرگان است ..پشتوانه مردمی دارد ..شما باید اخلاق را رعایت کنید ..وای به حال ماها که ن.............مون پشت سر .........می خواننیم ..

    پاسخ
  • 4 همشاگردی 1395/12/13 23:46:15

    سخنی با این همشاگردی سابقم اول: متاسفم،جز این چیزی نمی شود گفت.چون جایی که جمهوریت به بازی گرفته شد،رییس جمهوریت هم مضحکه این و آن می شود. اگر جمهوریت ارج و قربی داشت شنبه به رییس آن آخوند فیگوری می گفتند و جمعه هم این؟ دوم: استدعای عاجزانه دارم نماز جمعه و سایر اعمال و مناسک را به جایگاه آن برگردانید،پیش از آنکه سایر طیف های روشن جامعه را از آن دلزده کنید سوم: ایشان اشاره می کنند حقوق بیست و چهار ملیونی سه برابر دریافتی امام جمعه است،نمی دانم واقعا این است آیا اشتباه گفته اند. اگر دریافتی ایشان هشت ملیون است که این هم خودش مساله کمی نیست. اگر حقوق ها بر اساس تخصص و تجربه و زحمت و مدرک تحصیلی عطا شود،ایشان باید بدانند دریافتی شان بیش از پنج برابر حق الزحمه واقعی است.باقی را باید برگرداند چهارم: این دقیقا همان فیگور گیری است که آن آقا گفتند،ایشان هم به نوعی از امامان جمعه شهرهای بزرگ تقلید کرده اند،چرا که اگر ذره ای منصفانه به برجام نگاه شود،که نمی شود،شاید بعضی ها دردشان کرفته باشد،ولی این درد درد قطع عضو سرطانی است،که اگر جدا نمی شد،هر آیینه موجب هلاک بود.ولی افسوس که ما دیده انصاف را بسته و دهان تقلید را گشوده ایم. چنین مباد

    پاسخ
  • 5 #من_انقلابی_گله مندم 1395/12/13 23:21:25

    سلام چرا دروغ و شایعه پخش می کنید ایشان نفرموند روحانی دوست دارد رد صلاحیت شود این اصل صحبت ایشونه امام جمعه شهر لیکک: *برجام گوساله سامری است/منتقدان برجام خورنده آب شور نیستند/چرا اسباب بازی های ایران به ما توهین می کنند؟* ،امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر از واکنش رئیس جمهور به منتقدان، انتقاد کرد و با تشبیه برجام  به گوساله سامری،گفت: منتقدان برجام را خورنده آب شور نیستند. حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد:با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، حاکمیت اخلاق بر فضای اجتماعی کشور لازم است. *افروغی گفت:بعضی ها که می دانند در صورت شرکت در انتخابات بازنده هستند، می خواهند کاری کنند که رد صلاحیت شوند تا در آینده به عنوان یک قهرمان در ذهن عده ای از جامعه بمانند.* وی افزود: این یک حرکت غلط است و مردم به خوبی این را متوجه می شوند. امام جمعه شهر لیکک گفت:اینکه کسی بگوید ریزگردها به خاطر گناهان مردم است، یک حرف اشتباه بوده و از لحاظ شرعی غلط است ؛ما باید به جای این حرف ها مشکلات مردم را حل کنیم. افزوغی تصریح کرد:در دیدار مجریان انتخابات کشور(رئیس جمهور) گفت که اختلافات باید کنار گذاشته شود و مخالفین حرف خود را می زنند و منتقدین جای خود را دارند. وی خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر نظر شما این است، چرا در شهرستانی که به قول بعضی ها باید با ذره بین آن را دید، وقتی امام جمعه آن حرف حق و نقدی را بیان می کند و طلب مناظره می کند، اینگونه با وی برخورد می شود؛ باید حرفهایتان در عمل هم همین گونه باشد. وی با بیان اینکه نباید فضای کشور امنیتی باشید، خاطرنشان کرد: ما هم می گوییم مخالفی که تضعیف کننده دولت باشد، نباید حرف بزند اما منتقدی که به دنبال تکامل دولت است فرق دارد. امام جمعه شهر لیکک ادامه داد: ما باید از امام خمینی(ره) یاد بگیریم که با این همه خدمتی که ارائه نمود، همیشه خود را شرمنده مردم اعلام می کرد. *وی از عدم تحقق وعده های صد روزه دولت در حل مشکلات اقتصادی انتقاد کرد و گفت: شاید منظور وی صد روز بعد از صدها صدروز بود.* ✅افروغی با انتقاد از بی توجهی به بحث فیشهای نجومی، گفت:چرا دارندگان فیشهای نجومی را ذخیره نظام می خوانید؟ خاک بر سر ذخیره نظامی که حقوقش نجومی باشد. *👈🏻وی افزود:چرا حقوق 24میلیون تومانی برای عده ای تصویب شد؟ این یعنی روزی 800 هزار تومان که معادل حقوق سه ماه یک امام جمعه و یا یک ماه حقوق یک کارگر است در صورتی که همین مبلغ ناچیز حقوق کارگر هم توسط کارفرماو پیمانکاران ضایع می شود.* ✅خطیب جمعه بهمئی ادامه داد:عزت پاسپورت ایرانی کجا رفت که اسباب بازی های ایران هم اقتدار ایران را زیر سوال می برند. *وی گفت:عزت پاسپورت ایرانی برنگشت که هیچ، کویتی که به اندازه یک شهرستان ایران است، عربستان، قطر، امارات و دیگر کشورهایی که اسباب بازی ما هستند به ما توهین می کنند.* امام جمعه شهر لیکک با انتقاد از تشبیه منتقدان برجام به خورنده آب شور، گفت: رئیس جمهور می گوید که منتقدین برجام مانند خورنده آب شورندکه هر چه می نوشند باز هم آب می خواهند در صورتی که اینگونه نیست. افروغی برجام را به گوساله سامری تشبیه کرد و گفت: به تعبیر بنده برجام مانند گوساله سامری است که با سوء استفاده از امید مردم به وجود آمد . *👈🏻وی با بیان اینکه چرا هنوز از مقام معظم رهبری آبرو می گذارید، گفت: رهبری بارها فرمودند که در جریان  جزئیات برجام نیستند اما همچنان عده ای می گویند که تمام مراحل و جزئیات برجام با نظارت رهبری پیش رفت.*

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها