مشکلات اداره ثبت و اسناد از نظر تجهیزات و نیروی انسانی با اولویت بندی برطرف خواهد شد

مشکلات اداره ثبت و اسناد از نظر تجهیزات و نیروی انسانی با اولویت بندی برطرف خواهد شد

در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال مطالبات بانکی وصول شد.

به گزارش افتونیوز ,نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، امروز همراه با محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از اداره ثبت کهگیلویه بازدید کرد. باید خدمات  ثبت اسنادو املاک از سوی رسانه ها برای مردم فرهنگ سازی و تبیین شود. عدل هاشمی پور اظهار داشت: باید خدمات گسترده این نهاد از سوی رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و اگاهی مردم در جامعه انعکاس داده شود. وی ثبت اسناد و املاک را اداره ای گمنام دانست و گفت: خدمات این نهاد حساس و جایگاه ویژه ای دارد. هاشمی پور تصریح کرد: نیاز است برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر نمایندگی ثبت اسناد در دیگر شهرستانها راه اندازی شود. وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات اداره ثبت و اسناد از نظر تجهیزات و نیروی انسانی با اولویت بندی برطرف خواهد شد. رئیس اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه گفت: این نهاد به چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده خدمات ثبتی لازم را ارائه می دهد. یاری زاده افزود: در این شهرستانها ۱۵ دفتر ثبت اسناد رسمی، ۱۰ دفتر ازدواج و ۶ دفتر طلاق خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می دهند. وی اظهار کرد: در واحد اجرائیات اداره ثبت در سال جاری ۲۲۵ پرونده تشکیل که از این تعداد ۳۰ مورد در بحث اجرای مهریه، ۱۴ مورد چک، ۱۱۸ مورد قرارداد بانکی و ۶۳ پرونده رهن و اجاره بوده است. یاری زاده یکی از وظایف اصلی واحد اجرائیات را وصول مطالبات بانکی دانست و گفت: در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال مطالبات بانکی وصول شد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها