یادداشت
گفتگو و گزارش

دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان

دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان
امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند.

به گزارش افتونیوز، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، از دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان خبر داد و افزود : با پیگیری و تلاش های مستمر ماموران انتظامی استان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی و با همکاری و تعامل خوب سربازان گمنام امام زمان (عج) و حمایت قاطع دستگاه مقتدر قضایی استان ، ، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد پلیس در استان افزود : پس از انجام تحقیقات و اقدام پلیسی و اطلاعاتی، عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی استان دستگیر که در آینده نزدیک جزییات این خبر از طریق رسانه ملی و سایتها و خبرگزاری ها اعلام می شود .

وی در ادامه تاکید کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، کماکان و با اقتدار تمام، با افرادی که با هر نیتی قصد سلب آسایش مردم را در ذهن خود دارند و یا اینکه اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در این استان کنند، بدانند امنیت و آسایش مردم،خط قرمز پلیس است و بدون شک ، با برخورد قاطع ، قانونی و بدون اغماض می کند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها